Уже почти год пользуюсь приложением Терминал для приема платежей.
16 января 2023 года при попытке провести очередной платеж появилась ошибка 801−12 и в проведении платежа было отказано.
Обращение в службу поддержки оставило неоторые надежды на исправление ситуации — было сказано, что проводятся регламентные работы, срок решения проблемы — не более 3 дней.
Увы, как оказалось, надо было запастись терпением. Трех дней оказалось мало.
Проблема не решена до сих пор — на дворе 21 февраля. Т. е. уже более месяца проволдятся регламентные работы, которые, по утверждению сотрудников Приватбанка, не могут длиться более 3 дней, по регламенту самого банка.
Более того, в ответ на мое письменное обращение банк ответил, что, цитирую — «У додатку „Термінал“ проводяться регламентні роботи, які можуть тривати від декількох
днів, до декількох тижнів. Ви може самостійно дізнатись чи вже працює додаток спробувавши провести оплату.»
Т. е., они даже сами не знают, работает ли их приложение и когда оно заработает!!!
Отделение Приватбанка: Сумы, пл. Независимости, 3/1
Адрес:
Сумы, пл. Независимости, 3/1
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Сумской филиал, VIP-центр Акрополь
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
1 мая 2023, 13:53
Вітаємо. Бачимо, що за вказаним вами питанням було проведену перевірку, результати котрої ви можете дізнатись у Приват24 у меню Фото-Налаштування-Комунікації-Заявки. У випадку, якщо ви не згодні з точністю надання інформації у виписці про певну операцію, напишіть, нам, будь ласка, у особисті повідомлення деталі, стосовно вказаного платежу.
Ответ банка
21 февраля 2023, 20:06
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
При пополнении steam через приват24 банк деньги успешно списал, на счет они не дошли. На все вопросы деревянная поддержка отвечает, что деньги с банка ушли, а дальше их не волнует и я должен писать xsolla. На вопросы почему я должен писать посредникам привата, а не они должны решать этот вопрос отвечают «нам очень жаль».
По платежу нет ни нормальной квитанции, ничего. Не рекомендую любые платежи через этот банк, потому что если ваши деньги застрянут, то окажется что именно ВЫ должны неясно с чем писать всем посредникам, которых решил добавить в эту цепочку БАНК.
Комментарии (9)
По платежу нет ни нормальной квитанции, ничего. Не рекомендую любые платежи через этот банк, потому что если ваши деньги застрянут, то окажется что именно ВЫ должны неясно с чем писать всем посредникам, которых решил добавить в эту цепочку БАНК.
Ответ банка
1 ноября 2021, 19:49
Добрий вечір!
Банком було успішно проведено платіж та відправлено кошти на користь ігрового сервісу. З квитацією за платежем ви можете звернутись в підтримку даного сервісу для зарахування коштів на ваш ігровий акаунт, якщо вони ще не з'явились на рахунку.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Банком було успішно проведено платіж та відправлено кошти на користь ігрового сервісу. З квитацією за платежем ви можете звернутись в підтримку даного сервісу для зарахування коштів на ваш ігровий акаунт, якщо вони ще не з'явились на рахунку.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Якщо ти VIP клієнт Приватбанку та маєшь «гарних знаьомих» — то закон «нам ні по чому». На мене, як, на той час, на дружину безробітного VIP клієнт була оформлена в лізинг машина VW TAUREG. На той час я лише починала працювати ФОП та мала звіт у нологовій — виручки лише 5000 грн, а ось виплачувати щомісячно повинна була близько 9600 грн. Як так оформили??? — VIP з*вязки.
Як могла зі своїх статків та моєї сім*ї, я погашала лізингові платежі. Машиною користувався в більшості часу до розлучення — вже на сьогодні колишній чоловік — VIP «жаба в дережаблі». Я намагалася домовитися з ним про користування цією машиною сумісно, бо маю 3 дітей. — Але НІ…
Жаба в дережаблі, а я з 3 дітьми пішки до школи та на гуртки …
Зверталась до банку — але лише по його усній заяві по телефону мене заблокували в Приватбанку, ще будучи у шлюбі з ним.
Звернутися на гарячу лінію Приватбанку не виходило — БЛОК від VIP жаби.
Відслідкувати по GPS машину після блоку не можу — ПРИВІТ від VIP жаби.
Ходила в банк — результата не має- зато є постійні смс про проплати та зневага до моїх прав на володіння та користування машиною, і надання переваги колишньому, хоча платила я.
А ще з*явилися штрафи ПДР- і дзвінки з погрозами від Приватбанку чи коллекторів — розумна VIP жаба в дережаблі. Сам їздить — мені штрафи 15.07.2021 № 20.1.0.0.0/7−210702/1600 340 грн; 03.08.2021 № 20.1.0.0.0/7−210724/138 340 грн та інші.
Зверталась до служби безпеки Приватбанку по GPS машину бачили, називали адресу, а коли звернулась з заявою про повернення машини- прийшов лист, що вже 269 днів не праціє GPS — допомогти не можуть, спілкуватись не хочуть — VIP зв*язок.
Зверталась до поліціі — вони, щоб не заводити справу- зіслались на цивільно-правові відносини — VIP пояснення.
Страхова UNIQA, де застрахована машина на повну КАСКА № SUHOCPS-196H5QC від 17.07.2019 відповідають, що незаконне заволодіння — це не страховий випадок (№ 2370 від 16.08.21)
VIP Жаба заховав машинумоєї сім*ї, оплачену за рахунок зароблених мною коштів, адже завжди працювала я, навіть і сам не завжди їздить. А я з 3 дітьми в будь-яку погоду по школам і гурткам пішки, хоч і платила, але не користуюсь.
А VIP жаба в дережаблі. Та як пише Приватбанк — вся цивільна відповідальність моя (лист від 03.08.2021 № 20.1.0.0.0/7−210724/138).
Прошу відновити GPS і надати GPS в користування, щоб можна було б знайти машину.
Прошу розглянути питання про ці корумповані зв*язки колишнього, бо як стало мені відомо головне відділення Приватбанку в місті Суми за адресою Площа Незалежності 3/1 виконує всі його вказівки, які мають агресивний компонент в мій бік, намагаючись морально принизити мене та пошатнути матеріальну сторону мою та моїх тьох дітей.
Комментарии (4)
Як могла зі своїх статків та моєї сім*ї, я погашала лізингові платежі. Машиною користувався в більшості часу до розлучення — вже на сьогодні колишній чоловік — VIP «жаба в дережаблі». Я намагалася домовитися з ним про користування цією машиною сумісно, бо маю 3 дітей. — Але НІ…
Жаба в дережаблі, а я з 3 дітьми пішки до школи та на гуртки …
Зверталась до банку — але лише по його усній заяві по телефону мене заблокували в Приватбанку, ще будучи у шлюбі з ним.
Звернутися на гарячу лінію Приватбанку не виходило — БЛОК від VIP жаби.
Відслідкувати по GPS машину після блоку не можу — ПРИВІТ від VIP жаби.
Ходила в банк — результата не має- зато є постійні смс про проплати та зневага до моїх прав на володіння та користування машиною, і надання переваги колишньому, хоча платила я.
А ще з*явилися штрафи ПДР- і дзвінки з погрозами від Приватбанку чи коллекторів — розумна VIP жаба в дережаблі. Сам їздить — мені штрафи 15.07.2021 № 20.1.0.0.0/7−210702/1600 340 грн; 03.08.2021 № 20.1.0.0.0/7−210724/138 340 грн та інші.
Зверталась до служби безпеки Приватбанку по GPS машину бачили, називали адресу, а коли звернулась з заявою про повернення машини- прийшов лист, що вже 269 днів не праціє GPS — допомогти не можуть, спілкуватись не хочуть — VIP зв*язок.
Зверталась до поліціі — вони, щоб не заводити справу- зіслались на цивільно-правові відносини — VIP пояснення.
Страхова UNIQA, де застрахована машина на повну КАСКА № SUHOCPS-196H5QC від 17.07.2019 відповідають, що незаконне заволодіння — це не страховий випадок (№ 2370 від 16.08.21)
VIP Жаба заховав машинумоєї сім*ї, оплачену за рахунок зароблених мною коштів, адже завжди працювала я, навіть і сам не завжди їздить. А я з 3 дітьми в будь-яку погоду по школам і гурткам пішки, хоч і платила, але не користуюсь.
А VIP жаба в дережаблі. Та як пише Приватбанк — вся цивільна відповідальність моя (лист від 03.08.2021 № 20.1.0.0.0/7−210724/138).
Прошу відновити GPS і надати GPS в користування, щоб можна було б знайти машину.
Прошу розглянути питання про ці корумповані зв*язки колишнього, бо як стало мені відомо головне відділення Приватбанку в місті Суми за адресою Площа Незалежності 3/1 виконує всі його вказівки, які мають агресивний компонент в мій бік, намагаючись морально принизити мене та пошатнути матеріальну сторону мою та моїх тьох дітей.
Ответ банка
28 сентября 2021, 9:52
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
03 08 2020 Приватбанк заблокував мою соціальну картку, яка законно може бути заблокована лише за рішенням суду чи по відкритому кримінальному впровадженню.
Рішення по Справі № 591/6452/20 від 22 лютого 2021року Зарічного районного суду м. Суми зобов*язало АТ К Б Приватбанк разблокувати картку і надати доступ до коштів, Сумський аппеляційний суд рішення залишив у силі.
Документи були мною надіслани до банку, а також до Печерського відділу виконавчої служби у м. Києві та отримана постанова про відкриття виконавчого провадження ВП № 65982528.
До цього часу кошти в банку і доступу до них я не маю.
Я обурена діями банку, прошу пояснень.
Комментарии (1)
Рішення по Справі № 591/6452/20 від 22 лютого 2021року Зарічного районного суду м. Суми зобов*язало АТ К Б Приватбанк разблокувати картку і надати доступ до коштів, Сумський аппеляційний суд рішення залишив у силі.
Документи були мною надіслани до банку, а також до Печерського відділу виконавчої служби у м. Києві та отримана постанова про відкриття виконавчого провадження ВП № 65982528.
До цього часу кошти в банку і доступу до них я не маю.
Я обурена діями банку, прошу пояснень.
Ответ банка
17 сентября 2021, 19:29
Добрий вечір!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
При відкриті картки поповнив баланс на 7800 грн., в виписці відображається баланс 5300 грн. При звернені до оператора була створена заявка. На наступний день вони в ручному режимі змінили всю випуску по моїй картці. Плюс додали 2 операції заднім числом. Шахраї. Я буду звертатись в правоохоронні органи після отримання відповіді від НацБанку. Всі скріншоти та виписки у мене є. Ніколи не зв’язуйтесь з цим банком.