Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, пр-т Академика Палладина, 22
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Перепрошуємо за незручності. Обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована, так як для зручності клієнтів в залежності від клієнтопотоку і розташування відділення, перерва в співробітників у відділенні плаваюча.
Деньги не возвращают.
Не рекомендую, как и до войны беспределили так и продолжают.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
в 9−30 ранку сформувала платіжне доручення на оплату коштів в сумі 31860 грн.
при цьому платіж чомусь не відбувся — дозвонитись на гарячу лінію було не можливо і я вирішила що моя помилка в набору розрахункового рахунку отримувача. не дочикавшись проведення платежу (дія рахунку закінчувалась 11.06) я змушена була знову набрати вказаний платіж в 12 годині і чомусь аж в 12- 47 (через чотири години після стоврення платежу -) пройшла належна оплата моіх коштів.
я відправила підтвердження броні в санаторій, але Приватбанк задвоів мій ідентичний платіж — ні хто зі мною не звязався, ні хто не уточнив — треба проводити чи ні -і в ньому чітко було зазначено що оплата по рах 4550 від 9.10, за одинаковий період за двох осіб і сума та сама, і списав з моіх кредитних коштів по цій безпідставній операції 838 грн.!!! повідомлення в мене засвітилось про це в 22−32 того вечора. Я зразу давай дзвонити на 3700 зробила зверенення, мені обіцяли повернути кошти, але мов не від нас залежить як швидко … мол може тривати 21 день!!! санаторій повернув сьогодні кошти на мою кредитну картку, а Приватбанк — не повернув 838 грн.
Як ви вважаєте: буду я ще далі співпрацювати з цим банком ??? в якому я маю 7 рахунків із 2010 року ??? ПОЗОР такому відношенню до клієнтів!!!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
(чтобы не стоять в очереди и не тратить время)
По правилам банка интернет заказ должен выдаваться без очереди!
Правила не выполняются!
И никто за их выполнением не следит!
Сотрудник банка отказался решить вопрос!
Вопрос:
Зачем предоставлять услуги,
которые в реальности
!!! НЕ ВЫПОЛНЯЮТСЯ!!!
ЛИБО НЕ ПРЕДЛАГАЙТЕ ИХ ЛИБО ВЫПОЛНЯЙТЕ!!!
И назначайте сотрудника, который будет нести ответственность за выполнение тех услуг, которые вы предлагаете своим клиентам!
Приносимо вибачення, що при зверненні до відділення ви відчули незручності.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.