Декілька спроб по актуалізації даних виявилися невдалими. Спочатку виявилося, що немножливо підтягнути електронну довідку з Дії самостійно. Дзвонимо на гарячу лінію (це окрема тема для розмови — як мінімум це 15 хвилин, і тільки в тому разі, якщо задаси правильне питання голосовому помічнику) — це можна зробити тільки в відділені. Добре йдем у відділення. Пеша спроба — відділеня не працює (пішла у найближче, не перівірила праціє чи ні — моя проблема, згодна). Друга спроба — час очікуванні у черзі, повітряна тривога. Третя спроба — найцікавіша. Про неї детальніше. Оператор відділення одразу каже, що система не дає підтягнути, но давайте спробуємо. Ітог — «Не вдалося отримати документ через додаток Дія.» Дзовнимо на гарячу лінію, очікування та підбір вірного питання для голосового помічника опускаємо. Перше питання оператора «Вам у відділені відмовили приймати електорнну довідку?» Описую ситуацію. Мабуть опертор йде радитись з кімось, чекаємо. Оператор каже, що є таке проблема і радить додати довідку у друкованому вигляді, якшо є така можливість. Пояснюю, що такої можливості немає, що з переліку усіх документів, є тільки електронна довідка в Дії. Оператор звону йде на мітінг, вже триваліший по часу. Наступна порада, це зробити скріни та додати їх. З оператором відділення проводимо ці манипуляції — вона в своїй системі, я в додатку. Ітог — актуалізація не пройдена, спробуйте ще раз. І знову дзвінок на гарячу лінію. Оператор каже, що так є така проблема, її обіцяють вирішити. Після мого питання «Так що мені робити?» йде радиться далі, і каже, що така проблема тільки з Приват24, а в відділенні це можно зробити. Купа потраченого часу (робочого часу!, бо багато відділень працюють тілько по будням), та нервів і емоцій (взагалі, чому я маю доказувати, що я «гідний» громадянин своєї крайни, я маю паспорт громадянина, живу в цій країні сплачую податки!!!)
Я розумію, що оператори в відділені, оператори гарячої лінії, такі ж самі люди, працюють згідно протоколів та інструкцій, і, гадаю, не дуже можуть вплинути на ситуацію. Тому питання не до них, а до їх керівників. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Як це? Державний банк не приймає електронний документ з платформи, яка позиціонується як платформа еклетронгого документообігу і усі документи мають таку ж силу, як друковані. Як це?
P. S. Окрема подяка операторам відділеня Ахматової 22 за поміч та розуміння!
Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, ул. А. Ахматовой, 22
Адрес:
Киев, ул. А. Ахматовой, 22
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
25 августа 2023, 17:20
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Ответ банка
12 августа 2022, 15:17
Добрий день!
Ми бачимо надані вами контакти в приватному повідомленні і надали відповідь. З вами додатково зв'яжуться фахівці після перевірки інформації за ситуацією.
Ми бачимо надані вами контакти в приватному повідомленні і надали відповідь. З вами додатково зв'яжуться фахівці після перевірки інформації за ситуацією.
Добрый день
Являюсь клиентом банка 7 лет. Пользуюсь всеми услугами. Зарегистрирован Фоп. Стоит эквайринг.
Сегодня прислали сообщение что банк принял решение о разрыве отношений.
Неделю назад предлагали кредит, зарплатный проект…сегодня все заблокировали…
Все попытки выяснить в чем причина результатов не дали…не 3700, не отделение, не онлайн помощь (везде говорят нет информации)
Как понять что не так…ничего не делал запретного…
Никто не даёт ответа …в чем причина???
Так же не бывает…
Чувствуешь себя не очень…работаешь, платишь налоги, банк вроде не частный…и не можешь добиться ответа…
Скажите хотя бы причину…кроме фразы банк может принять решение в одностороннем порядке…((((
Или скажите куда обратиться чтобы получить ответ…
Комментарии (9)
Являюсь клиентом банка 7 лет. Пользуюсь всеми услугами. Зарегистрирован Фоп. Стоит эквайринг.
Сегодня прислали сообщение что банк принял решение о разрыве отношений.
Неделю назад предлагали кредит, зарплатный проект…сегодня все заблокировали…
Все попытки выяснить в чем причина результатов не дали…не 3700, не отделение, не онлайн помощь (везде говорят нет информации)
Как понять что не так…ничего не делал запретного…
Никто не даёт ответа …в чем причина???
Так же не бывает…
Чувствуешь себя не очень…работаешь, платишь налоги, банк вроде не частный…и не можешь добиться ответа…
Скажите хотя бы причину…кроме фразы банк может принять решение в одностороннем порядке…((((
Или скажите куда обратиться чтобы получить ответ…
Ответ банка
27 июля 2022, 10:11
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Питання до представників банку. Як за три роки заробити на квартиру в Києві?