Курс валютв Приватбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Приватбанк: ул. Покровская, 47, Переяслав
Адрес:
Киевская область, Переяслав, ул. Покровская, 47
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, перерыв кассы: 12:30-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

11 июня 2023, 18:25
Добрий день!
Всі купюри проходять перевірку. Однак, в той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Також зауважимо, що у разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (наприклад старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Всі купюри проходять перевірку. Однак, в той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Також зауважимо, що у разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (наприклад старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
26.04.2022 з моєї кредитної картки без мого відома та згоди було знято 300 дол (9000 грн) на оплату товарів американському сайту, який я ніколи не відвідувала, нічого не замовляла. Про зняття коштів з банку прийшло смс. Після цього, я звернулася на гарячу лінію, де було зареєстровано заяву про шахрайство, заблоковано картку, і сказали, що потрібно чекати 11 днів, напротязі яких моє звернення повинно бути розглянуто службою безпеки банку. Після цього, було ще одне смс про спробу зняття такої ж суми, з того ж сайту, але так, як моя картка була заблокована, то вдруге зняття не пройшло. На наступний день, я звернулася в поліцію, і була вже 4 людиною, за 1 день, в кого ситуація повторювалась ідентично. Тобто в 1 і то й же день, у 4 різних людей, з їх кредитних карток, відкритих в один період, знято однакову суму, одним і тим же сайтом, картки ніхто не втрачав, ніяких даних нікому не повідомляв. На сьогодні, звернувшись на гарячу лінію, дізнатися про стан моєї заяви, я отримала усну відповідь, що вона ще навіть не розглянута службою безпеки, а пройшла вже більша половина терміну на розгляд. Я вважаю, що Приватбанк не поспішає розглядати такі скарги, тому що витік даних саме з банку, очевидний. Але в такий складний час наживатися на своїх клієнтах, це низько. Прошу розібратися в ситуації.
Комментарии (10)
Ответ банка

5 мая 2022, 12:01
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
У разі, якщо сума оплати знаходиться в резерві — вона може бути автоматично повернута на рахунок, якщо отримувач не запросить її до списання. У випадку надходження такого запиту від отримувача та списання коштів — банк може скласти та надіслати в міжнародну платіжну систему пакет документів для оспорювання платежу.
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь клієнта.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
У разі, якщо сума оплати знаходиться в резерві — вона може бути автоматично повернута на рахунок, якщо отримувач не запросить її до списання. У випадку надходження такого запиту від отримувача та списання коштів — банк може скласти та надіслати в міжнародну платіжну систему пакет документів для оспорювання платежу.
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь клієнта.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Тож об’ява «Рахуйте кошти не відходячи від каси» як ніколи актуальна.
П. С. Цікавився у підтримці банку, пошкоджену валюту не поміняють навіть з комісією. То ж буду шукать де міняють