Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Приватбанк: ул. Щирецкая, 36, Львов

Адрес:
Львов, ул. Щирецкая, 36
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
1 июля 2025, 16:03
Всюди, всюди де тільки можна потрібен телефон директора — для підтвердження входу, для створення ключа УЕП, кожного дня підтвердження через його особистий кабінет… Ну яка велика компанія, де директор не завжди знає бухгалтерів особисто, чи кожної секунди є в офісі, щоб бігати з телефоном до бухгалтерів? Так, можна знайти вихід, забрати двофакторну ідентифікацію, зробити бухгалтера довіреною особою, але сам факт. Інші банки формують ключ і пароль і на тому все. Їм все рівно хто заходить з тим ключем, хто підписує платежі — це все на совісті керівників і тих кому дали доступ. А в приваті що не зробиш — відправлено підтвердження на телефон. Це можна здуріти. Якби не певні обставини ніколи не оберу банк Приват для ведення бізнесу.
Відкриття рахунку той ще квест — приходиш з директором і документами у відділення, там тримають годину часу, щось заповнюють, щось сканують. І в кінці очікуйте — відкриття рахунку — 8 робочих днів. І ще не все — приходить сповіщення — відмова не вистачає документів. Знову кличеш директора береш ті самі документи, лізеш у відділення, щоб працівник відділення покліпала очима і сказала, ну людський фактор, одна сторінка не додалась… Слів не хватає, одні мати. Хочеш зайти у відділення і вийти з реквізитами, а не бігай подавай документи декілька разів. А потім квест з телефоном — дайте доступ, робимо ключ, пустіть у кабінет. Одне питання нашо таки складнощі? Спростіть ці процедури — цей вхід і нескінченні підтвердження через додаток нах нікому не потрібен, особливо великим компаніям. Просто ТРЕШ
Написать комментарий
1
23 марта 2023, 18:29
15 березня знімала готівку в розмірі 13000 тис грн вбанкоматі приват банку.
Банкомат довго рахував перед видачею, видав енну кількість грошей на секунду і забрав назад, почав знову перерахунок і в результаті видав тільки 4000 тис грн. З картки зняло 13000 тис грн.
В той же момент подзвонила на гарячу лінію, вони оформили заявку, на яку за 4 дні прийшла відмова!
Подзвонила повторно, спілкувалась з оператором, описала всю проблему, зареєстрували повторно заявку, в результаті відмова!
Банк навіть не спромігся надіслати смс повідомлення, все моніторю через додаток!
Звернулась повторно до операторів, пояснюю їм в чому справа, нехай переглядають відео з банкомату, на що мені відповіли, що вони залучать дуже детальну перевірку і повідомлять. В регламенті вказувався розгляд протягом того ж дня. Знову ж таки ніякого повідомлення, перетелефонувала знову до них, на що мені оператор відповів, що банкомат видав 13 тисячних кюпюр і вони відмовляють!
І це вони називають детальною перевіркою!
Ніхто камери не переглянув, оператор сказав, що вони немають доступу до камер, повний абсурд!!!
Комментарии (5)
Ответ банка
Приватбанк
24 марта 2023, 12:38
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми вже перевіряємо інформацію по вашому питанню. У разі необхідності додатково звернемось до вас в приватному повідомленні.