Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Приватбанка: Львов, ул. Сиховская, 8

Адрес:
Львов, ул. Сиховская, 8
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
3
4 января 2024, 14:07
Я замовив зі свого валютного рахунку $1000 у відділення банку, щоб забрати готівкою. Замовлення зробив 01.01.2024 на 01.02.2024. Пізніше 01.02.2024 прийшло повідомлення що замовлення перенесено і готівка буде 01.03.2024. Прийшов я в банк 01.03 так як ніяких повідомлень більше не було і на касі мені сказали що моя готівка не приїхала і мене перенесли на 01.04.2024. Сьогодні ніякі повідомлення знову ж таки не прийшли, зайшов в додаток де знайшов що моя готівка буде вже 01.05.2024. Дзвонив оператору — допомогти він не може. Що це за ставлення таке, що клієнт має тиждень чекати щоб тисячку готівкою отримати??? Чи в банку вже такі проблеми з валютою що не можете привезти її на замовлення??? Одним словом — свинство.
Комментарии (4)
Ответ банка
Приватбанк
4 января 2024, 16:22
Вітаємо.
Наразі виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Будь ласка, не дублюйте заявки, рекомендуємо за необхідності замовляти валюту з 8 січня. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
4 не засчитана
31 октября 2023, 14:06
Сьогодні отримав у Приват24 повідомлення з пропозицією збільшити кредитний ліміт, була навіть вказана сума, до якої мій ліміт міг бути збільшений. Повідомлення містило дві опції — «збільшуємо ліміт» та «не цікаво». Я вибрав «збільшуємо ліміт». Додаток спершу видав повідомлення «опрацьовуємо заявку», а потім: «ваш кредитний ліміт залишився незмінним». Не можу сказати, що мене це якось розчарувало, ну може хіба якийсь невеликий неприємний осадок залишило. Не маю і претензій до банку — його право регулювати розмір кред.ліміту. Але зробити по своїй ініціативі пропозицію клієнту і одразу ж відмовити коли клієнт погодився — як мінімум, нелогічно… Тим більше, що між повідомленням з пропозицією про підняття ліміту і моєю згодою пройшло лише декілька хвилин. Мимоволі виникає питання: що це було?
Комментарии (1)
Ответ банка
Приватбанк
31 октября 2023, 16:29
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чому так вийшло. За результатом додатково повідомимо.
4
27 октября 2023, 12:54
Вчора звернувся до служби підтримки в онлайн-чаті у Приват 24. Моє питання стосувалось нарахування акційного кешбеку.Мені відповів консультант Владислав. Враження таке, що я спілкувався зі сторонньою людиною, яка з вулиці забігла у колл-центр і випадково відповіла на звернення. Інформацію, яку він запитував у мене, він легко міг (і повинен був) побачити сам тай навряд чи ця інформація допомогла б у вирішенні питання. Відповіді, які він давав, містили або дезінформацію або просто загальні фрази, які не роз`яснювали мого питання.Одним словом, складалось враження, що людина просто робить що-небудь, аби лише створити видимість діяльності. Зрештою я перервав діалог і розібрався у своєму питанні сам, потративши на це трохи більше часу.До банку питань щодо нарахування акційного кешбеку вже не маю.Не хочу знижувати загальну оцінку банку із-за однієї людини, але прошу — Приватбанк, зверніть увагу на компетентність ваших консультантів «гарячої лінії». Я знаю, у вас там є і хороші спеціалісти, я стикався з ними, але професійний рівень деяких є не дуже вищим нуля.
Комментарии (1)
Ответ банка
Приватбанк
27 октября 2023, 16:29
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
Дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію більш детально. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
3
28 ноября 2022, 11:57
Доброго дня!!!
Користуюсь приватом вже більше 15 років, і як фізособа,і як підприємець. Сьогодні стикнувся з ситуацією що хтось замовив кошти на зняття (100 000) на сихівській 8, при тому що я знаходжусь далеко від Львова на лікуванні після поранення. Мій телефон я нікому в руки не давав, я зараз один в квартирі проживаю, пароль і доступ до Приват24 ніхто крім мене не має. Поясніть як таке може відбуватись? Хто може замовити готівку крім мене, якщо телефон біля мене постійно? Може вам пора поміняти керівника відділення? Можливо це вона вчиняє шахрайські дії або просто займає посаду, з якою не справляється?
Комментарии (3)
Ответ банка
Приватбанк
28 ноября 2022, 12:29
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом перевірки.

На странице собрана вся информация про отделение Приватбанка по адресу Львов, ул. Сиховская, 8.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Приватбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Приватбанка  расположенном по адресу Львов, ул. Сиховская, 8- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.