Відкрила ФОП місяць тому, одразу ж відкрила рахунок в приватбанку. І почалось… з першого платежа клієнтам не проходить оплата, а йде на перевірку і проходить через декілька годин. Всі 100% оплат через приват перевіряються. Причому вони перевіряються вручну, тому що в не робочий час оплати скасовуються взагалі. Зверталась тисячу разів в службу підтримки. Мені одне і те ж говорять, що перевірка з метою безпеки і з рахунком все окей, і це перевірка зі сторони відправників🤷🏼♀️
Я неможу нормально працювати, тому що мені постійно доводиться пояснювати клієнтам що все окей, і оплата таки зайде з їх боку. Клієнти в свою чергу говорять що в них таке вперше, і так оплатв проходить тільки на мій рахунок.
На днях закрила рахунок і відкрила новий. Проблема нікуди не ділась, далі всі мої платежі перевіряють вручну. І це займає просто дуже багато часу і нервів.
Поясніть чому так і як це виправити?
Курс валютв Приватбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Приватбанк: пр-т Соборности, 42, Луцк
Адрес:
Луцк, пр-т Соборности, 42
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерыв кассы: 12:30-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Доступно для МГН (маломобильных групп населения).
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
22.09.2020 орієнтовно в 13:30 звернувся у відділення Приватбанку для отпримання переказу MoneyGram. Працівник відмовилась видавати, аргументуючи тим, що я не є клієнт ПриватБанка. Прошу представника прокоментувати.
Комментарии (3)
Ответ банка

23 сентября 2020, 9:31
Доброго ранку!
Для можливості видачі термінового грошового переказу банк має ідентифікувати особу, яка отримує переказ, щоб звірити дані з інформацією про отримувача та видати кошти саме адресату переказу, а не третій особі. Ми також звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.
Для можливості видачі термінового грошового переказу банк має ідентифікувати особу, яка отримує переказ, щоб звірити дані з інформацією про отримувача та видати кошти саме адресату переказу, а не третій особі. Ми також звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.
Знімала 14000 з карти іншого банку, банкомат не видав кошти, пообіцяв повернути за 30 хв і нічого не повернув. В підтримці голосовий робот просто який абсолютно не допомагає.
Хочете витратити гроші і нерви то сюди.
Але краще не користуйтеся