Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, ул. Владимирская, 18
Адрес:
Киев, ул. Владимирская, 18
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Александр Губенко
6 марта 2024, 11:34
Киів, відділення вул. Володимирська, 18. Знову проблема (!) Чому фахівець дозволяє себе вести по-хамськи? Чому я повинен вислуховувати на касі у хамському тоні, що я щось роблю не так? Чому не можна чітко сказати, що мені потрібно зробити для вирішення свого питання? Герой дня — Тимофій Бржозовський.
Написать комментарий
Ответ банка
6 марта 2024, 12:55
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Дякуємо за сигнал. Для нас якісне обслуговування клієнтів є одним з пріоритетних завдань.
Інформацію передано в роботу профільним фахівцям для якомога швидшого його розгляду. За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Дякуємо за сигнал. Для нас якісне обслуговування клієнтів є одним з пріоритетних завдань.
Інформацію передано в роботу профільним фахівцям для якомога швидшого його розгляду. За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Пару дней назад с моей карты Black Edition были сняты 400 грн, сумма за месячное обслуживание картой.
У меня несколько вопросов к банку.
1. Почему вы не сделали каникулы на снятие комиссий на 3 месяца, как сделали другие банки?
2. Как вы предполагаете можно потратить 30 тыс грн в месяц, чтобы не оплачивать сумму за обслуживания картой 400 грн, когда в стране война и я сижу месяц в погребе?
Вчера вы сняли со счёта 400 грн, сегодня я закрыла все свои счета в ваш банке и открыла счета в другом.
Очередной вопрос. О какой лояльности и гибкости в обслуживании мы можем говорить?
Комментарии (5)
У меня несколько вопросов к банку.
1. Почему вы не сделали каникулы на снятие комиссий на 3 месяца, как сделали другие банки?
2. Как вы предполагаете можно потратить 30 тыс грн в месяц, чтобы не оплачивать сумму за обслуживания картой 400 грн, когда в стране война и я сижу месяц в погребе?
Вчера вы сняли со счёта 400 грн, сегодня я закрыла все свои счета в ваш банке и открыла счета в другом.
Очередной вопрос. О какой лояльности и гибкости в обслуживании мы можем говорить?
Ответ банка
30 марта 2022, 10:04
Добрий день!
Наші профільні фахівці вже розглядають ситуацію, що склалася та по результату вам зателефонує наш співробітник.
Наші профільні фахівці вже розглядають ситуацію, що склалася та по результату вам зателефонує наш співробітник.
Подача скарги у відділення на Володимирській 18, м. Києва зайняла 3 (три) хвилини, чемно, швидко, оперативно, відчув дійсно турботу про клієнта. Здивувало, що всі вільні співробітники (не зайняті клієнтами) допомагали вирішити подання як найшвидше. Ненавязуючись також запропонували скористатися деякими послугами банку (це в ті ж три хвилини). Приклад роботи для центрального офісу привату щодо прийняття, розгляду та вирішення звернень клієнтів. P. S. скарга не стосується цього відділення, в інших відділеннях подання звернення займало мінімум хвилин 40
Комментарии (2)
Ответ банка
3 июня 2021, 16:39
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук. Ми будемо прикладати максимум зусиль, щоб кожне ваше питання вирішувалося швидко та якісно.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо вам за відгук. Ми будемо прикладати максимум зусиль, щоб кожне ваше питання вирішувалося швидко та якісно.
З повагою, ПриватБанк.
Заканчивается срок зарплатной карты, пришёл в отделение ПриватБанк и мне сообщили что перевыпуск карты не возможен, так как банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке, без объяснения причин. Пользуюсь приветом очень и очень давно, много операций, ничего противозаконного, тысячи гривен оплаченных комиссий для банка, и раз и прекратили обслуживание. Теперь придётся переходить на УкрГазБанк. Поддержка приват банка морозится, колл центр тоже, причину не объясняют. Не советую этот банк, со временем испортился!
Написать комментарий
Ответ банка
28 января 2021, 18:09
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Доброго дня, звернувся 02.07.2020 на відділення ПриватБанку, що знаходиться за адресою м.Київ, вул. Володимирська, 18 з метою проведення ідентифікації на вимогу Банку.
Як громадянин, котрий дбає про своє здоров’я та прислуховується до вимог Міністерства охорони здоров’я, щодо обов’язкового насіння маски у громадських місцях — прийшов до відділення у захисній масці.
В процесі спілкування з менеджером — надання документів, тощо., менеджер повідомив, що зобов’язаний сфотографувати мене без маски у приміщенні Банку.
На моє зауваження -що така вимога наражає мене на небезпеку, менеджер повідомив, без фото без маски — я не зможу пройти ідентифікацію. При цьому у віділенні знаходилася значна кількість людей.
Тобто співробітники Банку спеціально наражають на небезпеку своїх клієнтів, незважаючи на рекомендації МОЗ.
А потім мі всі дивуємося в зв’язку з чим поширюється інфекція по місту Києву.
Я неприємно вражений таким відношенням до мене особисто та здоров’я всіх клієнтів Державного Банку.
Комментарии (12)
Як громадянин, котрий дбає про своє здоров’я та прислуховується до вимог Міністерства охорони здоров’я, щодо обов’язкового насіння маски у громадських місцях — прийшов до відділення у захисній масці.
В процесі спілкування з менеджером — надання документів, тощо., менеджер повідомив, що зобов’язаний сфотографувати мене без маски у приміщенні Банку.
На моє зауваження -що така вимога наражає мене на небезпеку, менеджер повідомив, без фото без маски — я не зможу пройти ідентифікацію. При цьому у віділенні знаходилася значна кількість людей.
Тобто співробітники Банку спеціально наражають на небезпеку своїх клієнтів, незважаючи на рекомендації МОЗ.
А потім мі всі дивуємося в зв’язку з чим поширюється інфекція по місту Києву.
Я неприємно вражений таким відношенням до мене особисто та здоров’я всіх клієнтів Державного Банку.
Ответ банка
2 июля 2020, 19:09
Добрий вечір!
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.