Отделение Приватбанка: Стрый, ул. Шевченко, 66
Адрес:
Львовская область, Стрый, ул. Шевченко, 66
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Западное ГРУ, отделение Стрыйское, инд.VIP
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Cvitlana Stasiv
1 февраля 2024, 14:41
Добрий день, 31.01.2024 року прийшла у відділення банку м. Стрий вул. Шевченка 66, і попросила консультанта перевипустити карточку дебітову для виплат, консультант Наталія відмовила мені, сказала що це неможливо без оформлення кредитної карточки, або картки «Універсальна» з кредитним лімітом. Змушена буду закрити цю картку, і стати клієнтом іншого банку, тому що кредит мені не потрібен.
Комментарии (2)
Ответ банка
1 февраля 2024, 17:01
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Ось уже ЧЕТВЕРТИЙ місяць, я не можу оновити свій паспорт у відділення ПриватБанку в м.Стрий, вул.Шевченка 66, працівники не можуть виконати вимогу Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
а саме:
1) частину першу доповнити пунктами 12 і 13 такого змісту:
«12) е-паспорт — паспорт громадянина України у формі електронного відображення інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, оформленому засобами Реєстру, разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом), а також інформації про місце проживання (за наявності);
Мій паспорт чомусь не сканується через ДІЯ на їхніх пристроях, я дзвонив на гарячу лінію нічого не дає.
Я багатодітний батько (5 дітей) і в нашій родині працюю я, ось уже 4 місяць ми залишені без засобів для існування бо мій зарплатний рахунок в ПриватБанку ЗАБЛОКОВАНИЙ…
Комментарии (2)
а саме:
1) частину першу доповнити пунктами 12 і 13 такого змісту:
«12) е-паспорт — паспорт громадянина України у формі електронного відображення інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, оформленому засобами Реєстру, разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом), а також інформації про місце проживання (за наявності);
Мій паспорт чомусь не сканується через ДІЯ на їхніх пристроях, я дзвонив на гарячу лінію нічого не дає.
Я багатодітний батько (5 дітей) і в нашій родині працюю я, ось уже 4 місяць ми залишені без засобів для існування бо мій зарплатний рахунок в ПриватБанку ЗАБЛОКОВАНИЙ…
Ответ банка
22 февраля 2022, 16:40
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що виникла.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що виникла.
Лист-скарга
Шановні панове!
Сьогодні, 21 серпня, мені поступило повідомлення з Литви, що відправили на моє прізвище грошовий переказ 30 євро через систему Western Union. Мешкаю я в селі Ланівка за 15 км від м.Стрий, то ж зібравшись з обіду я вирушив приміським автобусом до райцентру. Спочатку підійшов до банку ОТП, що в Стрию по вулиці Шевченка, 87, дочекавшись своєї черги і пред’явивши необхідні документи я попросив касирку виплатити грошовий переказ. Скарбник підтвердила поступлення коштів, однак виплатити не може і порадила звернутися в Приватбанк, тобто в банк, де отримую пенсію.
Тож попрямував я на Майдан Ринок, 33/26, в Приватбанк. І знову черга, і знову почуття тривоги чи встигну одержати належні мені гроші, адже п’ятниця і робочий день добігає кінця. Дочекався, підходжу до віконця касирки, пред’являю паспорт, і/код та код переказу, пояснюю при цьому за якою системою поступив грошовий переказ, країну. Якась мить клацання її на комп’ютері і «футболить» касирка мене до іншої працівниці банку щоб я поновив паспортні дані, а до тієї працівниці, звісно, теж черга. Звісно, я став обурюватися, дратуватися, адже я пред’явив документи, що мають державну силу, навіщо їх ще поновлювати чи ще щось з ними творити. Але, як я зрозумів, працівникам Приватбанку не звикати до обурень їх клієнтів. Я потрапив в халепу з чисто народного вжитку: на кожну довідку треба ще «справку».
Тож з цього банку я почимчикував пішою і скорою ходою, незважаючи на свої 65, до іншого відділення Приватбанку, що по вулиці Шевченка, 66. А там, як і слід було чекати, черга.
Я розвернувся, пришвидшив темп, на щастя язику висолопити не давала маска, і подався до Ідея-банку, вул. Шевченка, 48. Робочий день невблаганно близився до свого завершення, але я встиг увійти в приміщення банку. Миловидна дівчина-касир, привіталася, вислухала привід мого візиту із душевною і непідкупною добротою взяла мої документи. В мене відразу чомусь склалося враження, що в цьому банку панує доброта, привітність, чуйність, добросердя, є ж все-таки внутрішня інтуїція людини і вона іноді сповіщає правдиві нотки. За кілька хвилин касирка без зайвих питань виплатила мені суму переказу. Ось так, нервово, з підвищеною дратівливістю, збудливістю, недбалістю, з роздратуванням нервів я одержував сьогодні, у 21 столітті, мізерний грошовий переказ.
Слів немає і ледь стримую себе від недопустимої лексики. З гіркотою в душі висловлюю своє незадоволення роботою наведених вище банків «ОТП» та «Приватбанк». Прикрощі і образи, які вони чинять по відношенню до своїх клієнтів не вписуються у формат європейської країни.
Водночас, не все ще втрачено. Є в нас управління, різного роду виробництва, банки, які відповідально і коректно ставляться як до своїх працівників, так і до клієнтури. В даному випадку у мене залишились приємні враження і почуття про «Ідея-банк», бо тут домінує порядність, взаємоповага, добросовісне виконання своїх обов’язків. Спасибі Вам, шановні панове! Ви є добрим взірцем для наслідування. Спасибі дівчині-касирці цього банку, яка обслуговувала цього дня!
І насамкінець. Повернувшись ввечері додому я заглянув до комп’ютера, а там
лист з Приватбанку:
«Шановний Михайле Ярославовичу!
Під час спроби виплатити ваш переказ щось пішло не так»
Ось так, «пішло не так». Що тут коментувати? В іншому банку чомусь «пішло так», а у вас, у Приватбанку, «не так».
Виходячи з наведеного прошу розглянути скаргу по суті викладених фактів. Це неподобство, це знущання, це безсовісно, адже люди вистоюють у масках на сонці довжелезні черги, а тут таке аморальне ставлення.
З повагою, Левандовський Михайло Ярославович,
21 серпня 2020р.
Комментарии (19)
Шановні панове!
Сьогодні, 21 серпня, мені поступило повідомлення з Литви, що відправили на моє прізвище грошовий переказ 30 євро через систему Western Union. Мешкаю я в селі Ланівка за 15 км від м.Стрий, то ж зібравшись з обіду я вирушив приміським автобусом до райцентру. Спочатку підійшов до банку ОТП, що в Стрию по вулиці Шевченка, 87, дочекавшись своєї черги і пред’явивши необхідні документи я попросив касирку виплатити грошовий переказ. Скарбник підтвердила поступлення коштів, однак виплатити не може і порадила звернутися в Приватбанк, тобто в банк, де отримую пенсію.
Тож попрямував я на Майдан Ринок, 33/26, в Приватбанк. І знову черга, і знову почуття тривоги чи встигну одержати належні мені гроші, адже п’ятниця і робочий день добігає кінця. Дочекався, підходжу до віконця касирки, пред’являю паспорт, і/код та код переказу, пояснюю при цьому за якою системою поступив грошовий переказ, країну. Якась мить клацання її на комп’ютері і «футболить» касирка мене до іншої працівниці банку щоб я поновив паспортні дані, а до тієї працівниці, звісно, теж черга. Звісно, я став обурюватися, дратуватися, адже я пред’явив документи, що мають державну силу, навіщо їх ще поновлювати чи ще щось з ними творити. Але, як я зрозумів, працівникам Приватбанку не звикати до обурень їх клієнтів. Я потрапив в халепу з чисто народного вжитку: на кожну довідку треба ще «справку».
Тож з цього банку я почимчикував пішою і скорою ходою, незважаючи на свої 65, до іншого відділення Приватбанку, що по вулиці Шевченка, 66. А там, як і слід було чекати, черга.
Я розвернувся, пришвидшив темп, на щастя язику висолопити не давала маска, і подався до Ідея-банку, вул. Шевченка, 48. Робочий день невблаганно близився до свого завершення, але я встиг увійти в приміщення банку. Миловидна дівчина-касир, привіталася, вислухала привід мого візиту із душевною і непідкупною добротою взяла мої документи. В мене відразу чомусь склалося враження, що в цьому банку панує доброта, привітність, чуйність, добросердя, є ж все-таки внутрішня інтуїція людини і вона іноді сповіщає правдиві нотки. За кілька хвилин касирка без зайвих питань виплатила мені суму переказу. Ось так, нервово, з підвищеною дратівливістю, збудливістю, недбалістю, з роздратуванням нервів я одержував сьогодні, у 21 столітті, мізерний грошовий переказ.
Слів немає і ледь стримую себе від недопустимої лексики. З гіркотою в душі висловлюю своє незадоволення роботою наведених вище банків «ОТП» та «Приватбанк». Прикрощі і образи, які вони чинять по відношенню до своїх клієнтів не вписуються у формат європейської країни.
Водночас, не все ще втрачено. Є в нас управління, різного роду виробництва, банки, які відповідально і коректно ставляться як до своїх працівників, так і до клієнтури. В даному випадку у мене залишились приємні враження і почуття про «Ідея-банк», бо тут домінує порядність, взаємоповага, добросовісне виконання своїх обов’язків. Спасибі Вам, шановні панове! Ви є добрим взірцем для наслідування. Спасибі дівчині-касирці цього банку, яка обслуговувала цього дня!
І насамкінець. Повернувшись ввечері додому я заглянув до комп’ютера, а там
лист з Приватбанку:
«Шановний Михайле Ярославовичу!
Під час спроби виплатити ваш переказ щось пішло не так»
Ось так, «пішло не так». Що тут коментувати? В іншому банку чомусь «пішло так», а у вас, у Приватбанку, «не так».
Виходячи з наведеного прошу розглянути скаргу по суті викладених фактів. Це неподобство, це знущання, це безсовісно, адже люди вистоюють у масках на сонці довжелезні черги, а тут таке аморальне ставлення.
З повагою, Левандовський Михайло Ярославович,
21 серпня 2020р.
Ответ банка
22 августа 2020, 9:42
Доброго ранку!
Ми перевіримо ситуацію детальніше та зв'яжемось з вами за результатом.
Щодо актуалізації даних, то хочемо зазначити, що наявність актуальних даних та необхідність їх оновлення в базі банку є вимогою законодавства.
Для зручності клієнтів отримати терміновий переказ на картку можна не виходячи з дому скориставшись Приват24.
Ми перевіримо ситуацію детальніше та зв'яжемось з вами за результатом.
Щодо актуалізації даних, то хочемо зазначити, що наявність актуальних даних та необхідність їх оновлення в базі банку є вимогою законодавства.
Для зручності клієнтів отримати терміновий переказ на картку можна не виходячи з дому скориставшись Приват24.