Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Львов, ул. Пекарская, 30
Адрес:
Львов, ул. Пекарская, 30
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
1 февраля 2024, 19:36
Вітаємо.
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Щиро вдячний працівницям відділення приватбанку, що знаходиться за адресою: вул. Пекарська, 30 у місті Львові. Тут вас уважно вислухають, переймуться вашими проблемами і завжди знайдуть найкращий шлях до їх вирішення.
Комментарии (3)
Ответ банка
9 января 2024, 14:43
Вітаємо. Наші співробітники вдячні за ваш відгук і завжди будуть раді допомогти вам знову, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Хочу написати величезну подяку Наталі (відділення приватбанку Пекарська 30). Дуже приємний співробітник, допомогла оформити та активувати карту,
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Написать комментарий
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Ответ банка
29 декабря 2023, 16:07
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Наталя, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову. Обов’язково передамо співробітнику ваш відгук.
Доброго дня
у мене вчора без мого відома було знято з карточки 50 грн
і ніякого сповіщення навіть не прийшло
в особистому кабінеті я знайшов таке собі смс: Оплата товарів / послуг через інтернет: WFP.FINANCE.*WFP, X і зняло 50 грн без мого узгодження…
Що це таке?
Комментарии (1)
у мене вчора без мого відома було знято з карточки 50 грн
і ніякого сповіщення навіть не прийшло
в особистому кабінеті я знайшов таке собі смс: Оплата товарів / послуг через інтернет: WFP.FINANCE.*WFP, X і зняло 50 грн без мого узгодження…
Що це таке?
Ответ банка
18 ноября 2018, 15:34
Дозвольте, будь ласка, нам вирішити виниклі питання. Повідомте на help@pb.ua опис ситуації і Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук.
Ответ администратора
21 ноября 2018, 21:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.11.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
У цих банках жахливі черги, працівники не встигають обслуговувати людей.
Стояла зранку пів години, попала до менеджера, ітак нічого не зробила бо не працював сервер, сказали прийти пізніше.
Прийшла пізніше (обідом), стояла в черзі майже годину, деякі питання вирішила але не всі, бо знову якісь неполадки.
Уже третій раз не піду…
Цілий банк пенсіонерів які не знають куди подітися і що їм взагалі робити.
Найміть більше працівників, набагато більше!
Написать комментарий
Стояла зранку пів години, попала до менеджера, ітак нічого не зробила бо не працював сервер, сказали прийти пізніше.
Прийшла пізніше (обідом), стояла в черзі майже годину, деякі питання вирішила але не всі, бо знову якісь неполадки.
Уже третій раз не піду…
Цілий банк пенсіонерів які не знають куди подітися і що їм взагалі робити.
Найміть більше працівників, набагато більше!
Ответ банка
23 октября 2018, 18:13
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми активно розвиваємо наші сервіси та відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми активно розвиваємо наші сервіси та відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
кожна цифра оцінки. І прошу її не враховувати, бо це випадково. Оцінка беззаперечно — 1. Вибачте, що допустила цю неточність в момент телефонної оцінки. З повагою, Інна Литвинюк.