Отделение Приватбанка: Вижница, пгт Берегомет, ул. Центральная, 113
Адрес:
Вижницкий район, пгт Берегомет, ул. Центральная, 113
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, без перерыва, (касса: 08:30 - 17:30, перерыв: 12:30 - 13:30)Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
IanaN
15 июня 2022, 18:22
30.05.2022р мене обікрали шахраї, взломав мій аккаунт ПриватБанк, мені прийшла смс про списання коштів, чого я не робила, і я відразу почала дзвонити в службу підтримки банку за номером 3700, блокувати картки у своєму додатку приват24 та писати в он-лайн чат підтримки ПриватБанку у додатку приват24 про те, що працюють шахраї і з проханням заблокувати картки, але в чаті постійно просили зачекати ще кілька хвилин, з оператором теж не вдавалося з'єднатися (Відповідь оператора в ПриватБанку складає близько 15 хвилин!). В цей самий час шахраї продовжували переводити кошти з карток, при тому що я їх заблокувала в додатку, але для Служби безпеки банку блокування карток виявилось не привід зупиняти операції по ним. Протягом всього часу я не отримала жодного дзвінка на свій телефон для підтвердження операцій по списанню коштів, розблокуванню карток та збільшення лімітів на операціі в інтернеті, всі ці операціі відбулися без мого підтвердження, кожну хвилину списували по 24245 грн, і Жодного підтвердження мені не находило, жодного дзвінка!!! Як так??? Такі суми кожну хвилину дозволили списувати??? Я самостійно блокувала картки, але за секунди іх шахраї розблоковували і далі були списання!!! Де служба безпеки Приватбанку??? Чому такі сумнівні транзакції були дозволені? Картки блокуються, а ПриватБанк надалі дозволяє списувати кошти??? Чому немає швидкого зв’язку з операторами? Розберіться цій ситуації і поверніть мені незаконно перераховані кошти в розмірі 107620.45грн. В таких ситуаціях підозра падає на працівників ПриватБанку, можливо саме вони беруть участь у шахрайських схемах крадучі кошти у своїх Клієнтів?
Комментарии (2)
Ответ банка
15 июня 2022, 18:55
Добрий вечір.
Для проведення зазначених операцій необхідно було знати пароль від особистого кабінету, мати доступ до фінансового номера. На жаль, ці операції не підлягають оскарженню в міжнародній платіжній системі.
Ваше питання було детально перевірено нашими профільними фахівцями і за результатом з вами було проведено зворотний зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації щодо подальшого врегулювання питання.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для проведення зазначених операцій необхідно було знати пароль від особистого кабінету, мати доступ до фінансового номера. На жаль, ці операції не підлягають оскарженню в міжнародній платіжній системі.
Ваше питання було детально перевірено нашими профільними фахівцями і за результатом з вами було проведено зворотний зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації щодо подальшого врегулювання питання.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness