Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Приватбанк: пр-т Григоренко, 28, Киев

Адрес:
Киев, пр-т Григоренко, 28
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерыв кассы: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
20 мая 2024, 18:17
17.01.2024 знимала в банкоматі в відділенні банку по вул. Григоренка 28 18000 грн з іноземної картки. Специально знимала в Приваті, це ж «нормальний державний банк», знимала вже в 20й раз за останні місяці.
Банкомат завис, дуже довго не віддавав картку, списав гроші і не віддав готівку.
Я звернулась до працівниць відділення щоб зафіксувати по камерам, що гроші не віддались. Вони відмовили в фіксуванні, сказали що гроші повернуться автоматично.
Я написала в підтримку в телеграм бот приватбанку. Звернення залишилось без відповіді.
Я запросила рефанд в моєму іноземному банку. Приват через 4 місяці відповів на рефанд, і надав відповідь, що гроші були отримані.
Але гроші я не отримала, що очевидно можна перевірити хоч по камерам, хоч по логу банкомату.
Комментарии (2)
Ответ банка
Приватбанк
20 мая 2024, 19:29
Добрий день! Шкодуємо, що виникла така ситуація під час роботи з банкоматом. Ми вже звернулись до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
5 не засчитана
11 июля 2020, 17:08
Очень благодарен девушке Ольге, которая помогла решить проблему с просроченною задолженностью по кредитной карте, вывели в 0, закрыли карту, не пришлось тратить и копейки, во всем разобрались и помогли все уладить, СПАСИБО!
Комментарии (1)
Ответ банка
Приватбанк
11 июля 2020, 17:26
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Ответ администратора
Минфин
14 июля 2020, 15:52
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 14.07.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
1 не засчитана
27 апреля 2020, 18:44
Господы с номером телефона 093 241 9158 и картой 4731 1856 0857 6085 занимаются продажей восстановленых нерабочих мобильных телефонов и смартфонов. На притенении реагируют остро, и шлют лесом. Банк содействовать особо не спешит.
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
27 апреля 2020, 19:37
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
2
15 апреля 2020, 18:20
Доброго вечора!
Хочу залишити відгук про те, як працівники ПриватБанку не відповідально відносяться до своєї роботи,і більше того не дають перевірити правильність введення реквізитів!
Після проведення операції видають чек і говорять там все написано.
Це після того, як вистоїш в черзі 1,5 години.
Михайлова Аріна Михайлівна, будьте уважні і відповідальні, не у всіх є час стояти в чергах і бігати по банках кожного дня.
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
15 апреля 2020, 20:10
Доброго вечора!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
1
22 июня 2018, 17:46
К сожалению, Приват банк абсолютно не заинтересован в решении проблемы клиента и исправления ошибок своих сотрудников, если у них все сходится. Снимал 20000 грн. в кассе банка с карты. Кассир достала пачку купюр номиналом 200 грн, купюросчетчик отсчитал 100 купюр и мне были выданы деньги. Через некоторое время, я взял пачку денег и обнаружил, что в этой пачке 200 гривневых купюр присутствуют купюры номиналом 50 и 100 грн, в итоге у меня оказалось не 20000, а 18800 — 1200 не хватало. Банк проводил длительное расследование и в конце мне отказали в компенсации и вынесли рекомендацию проверять деньги не отходя от кассы. В итоге кто-то получил больше сумму, а я меньше, но по кассе дебет с кредитом видимо сходится, поэтому приват не видит в этом проблему) При этом управляющая отделением сама признала тот факт, что она видела по камере купюры номиналом 50 и 100, но сколько точно установить не удалось, т.е. сам банк признает проблему и свою ошибку, но в итоге все скидывает на клиента. И всю вину за ошибку своего сотрудника перекладывает теперь на меня. Банк который не заинтересован в решении проблемы клиента, если у него все сходится.
Комментарии (13)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
22 июня 2018, 19:44
Уважаемый Автор!
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли разобраться в ситуации и помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Ответ администратора
Минфин
22 июня 2018, 18:43
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 22.06.2018).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.