29.04.23 за одну покупку списали гроші тричі, повернули один раз, тобто, списали вдвічі більше грошей ніж було потрібно.
На моє звернення 01.05.23 на номер 3700 з проханням розібратись, відповіли: «Почекайте до завтра (02.04.23), вирішуємо питання».
02.05.23 — нічого не змінилось.
03.05.23 — на моє звернення на номер 3700 відповіли: «почекайте до 08.05.23, вирішуємо питання». На мою вимогу якось зафіксувати моє звернення, відповіли, що не можуть цього зробити. Тобто, ви навіть не бажаєте отримати інформацію про несанкціановане мною списання коштів з мого рахунку, який обслуговується вами?
З цього роблю логічний висновок, що саме Ви викрали (саме так, бо саме ви є той суб`єкт хто відповідаєте за рух коштів на моєму рахунку) в мене гроші і навіть не хочете зафіксувати моє звернення! Це тягне за собою кримінальну відповідальність.
ПриватБанк, 08.05.23 ви мені знов запропонуєте почекати невизначений термін? І чому я взагалі винна чекати свої гроші?
Це якесь рабство 21 віку, божевілля і беззаконня! Примушують людей на рівні держави до безготівкових розрахунків, списують гроші з рахунку, і пропонують почекати не зрозуміло чього невизначений термін. Нонсенс!
Приват, негайно поверніть гроші! Чому люди винні чекати свої гроші, які ви в них несканкціановано посписували, тобто викрали?
Отделение Приватбанка: Ирпень, ул. Университетская, 3/1
Адрес:
Киевская область, Ирпень, ул. Университетская, 3/1
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерыв кассы: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
31 октября 2024, 9:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Ответ банка
3 мая 2023, 16:33
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Питання щодо повернення коштів в роботі. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та додатково перевірити інформацію.
Перепрошуємо за завдані незручності. Питання щодо повернення коштів в роботі. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та додатково перевірити інформацію.
Почему все, шо у нас становится государственным, превращается в гуано? Пора прощаться с приват банком! Галимое обслуживание, куча проблем. Не возможно по толку осуществить денежные переводы через интернет банкинг, куча нелепых вопросов, итог заблокированая карта. Разблокировать карту не могут даже в течении суток. Неудобно пользоваться интернет банкингом, галимые проверки безопасности. Проблема со снятием наличных с банкоматов. Плоблема снятия депозитов в любой валюте, в том числе и в гривне. Куча мошенников вьют вокруг приват банка в том числе я так понимаю бывшие работники. Или есть знакомые работников. Банк продаëт информацию о клиентах третим лицам.Медленные переводы через банк. Вечные очереди в отделения. Некомпетентные работники. Это касается не одного отделения приват банка, а целого ряда отделений по стране и самого главного офиса. А так же колл-центра. Банк слишком много о себе возомнил. Считают клиентов за лоха. По непонятным критерием блокирует счета. Отмазка, «можно оплачивать картой» не канает, закрывайся, банк! Крайне не советую ни кому. Разве что рашистам. Пусть мучаются с такими банками. Нам такое нетреба!
Комментарии (4)
Ответ банка
24 февраля 2023, 20:36
Добрий вечір!
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та перепрошуємо, якщо необхідність додаткового підтвердження платежу доставила незручності. В ситуації, коли ризиковий або нетиповий для клієнта платіж випадає на додаткову перевірку підтвердити проведення операції можна звернувшись в підтримку. При цьому, фахівець підтримки має ідентифікувати клієнта задавши питання, відповіді на які знає лише власник картки. Ця процедура покликана вберегти ваші кошти від шахраїв та впевнитись, що операцію проводить саме власник картки.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу і даємо змогу клієнтам проводити велику кількість операцій дистанційно через Приват24, банкомати та ТСО. Якщо ж візит у відділення все ж необхідний на нашому сайті можна переглянути графік роботи відділення і час його найменшої завантаженості.
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними з відгуку. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо блокування картки і звернення в підтримку.
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та перепрошуємо, якщо необхідність додаткового підтвердження платежу доставила незручності. В ситуації, коли ризиковий або нетиповий для клієнта платіж випадає на додаткову перевірку підтвердити проведення операції можна звернувшись в підтримку. При цьому, фахівець підтримки має ідентифікувати клієнта задавши питання, відповіді на які знає лише власник картки. Ця процедура покликана вберегти ваші кошти від шахраїв та впевнитись, що операцію проводить саме власник картки.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу і даємо змогу клієнтам проводити велику кількість операцій дистанційно через Приват24, банкомати та ТСО. Якщо ж візит у відділення все ж необхідний на нашому сайті можна переглянути графік роботи відділення і час його найменшої завантаженості.
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними з відгуку. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо блокування картки і звернення в підтримку.
Пишу випадок, який трапився зі мною. У четвер звернулась до банку з метою заказати сучасну картку з чипом. (вартість 100 грн, я згодна). Під час звернення до банку в мене 2 тижні тому була змінена сім карта. (Змінена на нову, не крадіжка, не загубила). Під час опрацювання з робітником мене тричі фотографували, актуалізовували мої данні, приходили смс на телефон. Мені запропонували додатково за гроші увімкнути послугу додаткового захисту від крадіїв. Я відмовилась. У п’ятницю доступ до Приват 24 було заблоковано. У Суботу я почала дзвонити на гарячу мережу, де мені відповіли: — ваш номер відімкнено від ваших карток. Коли я поцікавилася причиною, мені відповіли: — з вашого номера були шахрайські дії. (Я звернулася до оператора, та запросила чи може є якась переадресація з мого номеру — ні). Я запросила за останніх 2 тижні виписку за моїми телефонними дзвінками (де жодного разу не було викликів 3700, або інший номер банку). Повторно звертаюся, до гарячої лінії банку. Де мені відповідають: — за вашим номером були шахрайські дії, дзвонили на гарячу мережу… Я відповідаю: — в мене є усі мої телефонні дзвінки з цього номеру, ніхто не дзвонив. Чому мені заблокували картки? Відповіді так і не отримала, але дали пораду: підійти до банкомата та прив’язати номер телефону. Т.к. мені терміново необхідно скористатися грошима, я їду до Бучі до банкомата. Вставляю карту, ввожу пін код, ввожу номер телефону, ввожу останні 4 цифри з номера, який мені дзвонив… Нічого, скористатися грошима не можу…(Дзвоню повторно на гарячу мережу (вже на емоціях) розповідаю цей квест. Мені кидають посилання з метою ідентифікації, я намагаюсь зробити усе, що мені рекомендували — але нічого не виходить. Посилання не працює (ввожу номер телефону, код)Нічого не змінюється. Знову дзвоню операторам, розповідаю усю історію… А мені відповідають: банк вас заблокував і тепер можна розблокувати лише в банку з паспортом. У вівторок їду до банку в Ірпені, звертаюсь до кремезного співробітника з якою метою я сюди прийшла. Він встає, та веде мене до терміналу. (там вся та же процедура, що я робила у Бучі) з повною впевненістю, що він допоміг віддає картку. Я продовжую, що я все це вже робила, але це не допомогло. Він просить мене зайти до Приват24 — не заходить. Веде мене до свого робочого міста, і починаємо з’ясовувати обставини. Я в своя чергу, вже маю певне невдоволення, кажу: чому не було смс розсилки, що таке робить банк? Чому мене ніхто не попередив? Чому неможливо віддалено вирішити цю ситуацію? Та отримую пропозицію: — Ми можемо закрити прямо зараз Вашу картку.
Ніхто, жодного разу при спілкуванні зі мною не перепросив за ситуацію. Я вимушена була взяти кредит в іншому банку, щоб оплатити послуги які були заказані завчасно, але через блокування картки Приват вимушена була платити відсоток іншому банку.
І головне питання: — Чому мені так довго розказували, що мою карту намагалися взломати, і банк нібито допомагає в запобіганні шахрайських дій, коли банк самостійно її заблокував?
Комментарии (1)
Ніхто, жодного разу при спілкуванні зі мною не перепросив за ситуацію. Я вимушена була взяти кредит в іншому банку, щоб оплатити послуги які були заказані завчасно, але через блокування картки Приват вимушена була платити відсоток іншому банку.
І головне питання: — Чому мені так довго розказували, що мою карту намагалися взломати, і банк нібито допомагає в запобіганні шахрайських дій, коли банк самостійно її заблокував?
Ответ банка
5 октября 2022, 15:35
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
При оформленні картки у відділені Приватбанку згодився на страхування від нещасного випадку (сподіваючись «відкупитися» від такої оказії). Але, майже у комфортних умовах, поламав ногу. Відповідно, змушений був звернутися до за мед. допомогою, виписали лікарняний, що означало припинення виплат аванс-зарплата, адже лікарняні не були закриті, а хто мав справу із державним соцстрахом, знає що це таке. Згадав про страховку і подав заявку на страховий випадок. Після передачі відповідних документів через найближче відділення банку мені були нараховані і оперативно надійшли кошти, котрі дуже виручили за цієї обставини. Хочу подякувати усім за прийняте рішення, саму систему і тим, хто є платниками страхових внесків. Сам залишаюся із страховкою, хоча маю бажання більше не складати такого подання.
З повагою, Валерій.
Написать комментарий
З повагою, Валерій.
Ответ банка
16 июля 2019, 12:24
Доброго дня!
Співчуваємо, що з Вами трапився такий неприємний випадок. Хочемо зазначити, що ми працюємо тільки з надійними страховими компаніями. Більше 1000 Клієнтів в місяць отримують страхові виплати. Описана Вами ситуація є тому підтвердженням.
Ми піклуємося про здоров'я наших Клієнтів і рекомендуємо надалі користуватися даною послугою, адже за таку мінімальну та символічну ціну Ви будете під надійним фінансовим захистом банку і страхової компанії.
Дякуємо Вам за відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Співчуваємо, що з Вами трапився такий неприємний випадок. Хочемо зазначити, що ми працюємо тільки з надійними страховими компаніями. Більше 1000 Клієнтів в місяць отримують страхові виплати. Описана Вами ситуація є тому підтвердженням.
Ми піклуємося про здоров'я наших Клієнтів і рекомендуємо надалі користуватися даною послугою, адже за таку мінімальну та символічну ціну Ви будете під надійним фінансовим захистом банку і страхової компанії.
Дякуємо Вам за відгук.
З повагою, ПриватБанк.
На сайті АТ КБ «Приватбанк» в розділі про дану систему грошових переказів зазначається така інформація -«Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації». Тобто, оформлення платіжної картки для проходження ідентифікації особистості не є обов’язковим. Навіть в цьому випадку картка потрібна саме для ідентифікації, а не для обов’язково/безальтернативного зарахування коштів на картковий рахунок. Також, ще на етапі замовлення готівкових коштів, співробник КЦ міг проінформувати мене про додаткові вимоги і тоді б можна було скористатися послугами іншого банку не витрачаючи свій час.
Банк фактично приховує інформацію про необхідне отримання додаткових послуг при отриманні грошових переказів. Банк нав’язує використання свої платіжних карток з всіма можливими тарифами за обслуговування.