Отделение Приватбанка: Украинка, ул. Сосновая, 16
Адрес:
Киевская область, Украинка, ул. Сосновая, 16
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Dmitriy Odincov
18 сентября 2023, 16:03
мне пришло письмо о том что я должен пройти идентификацию приват 24 я её прошёл отправил все документы и дальше мне затребовали документы о подтверждении источника средств я отправил декларацию о доходах после чего позвонил сотрудник ПриватБанка говорит что отправьте подтверждения источника средств Я сказал что уже отправлял декларацию она долго искала и потом её нашла через время позвонил второй сотрудник банка и говорит где ваши декларация Я им говорю что я уже отправлял После этого разговора был закончен через несколько недель ПриватБанка заблокировал мой счёт без возможности восстановления. Декларация моя ждет проверки)) но им повидимому все равно. Сервис ужасный. я перешел на другой банк и очень доволен. Я бы хотел восстановить приват так как там остались деньги которые мне уже 4 месяца обещают вернуть. доллары вообще не хотят возвращать, только грн.
Написать комментарий
Ответ банка
18 сентября 2023, 17:19
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Три года пользовался Приват. Сейчас перешёл на Моно. Рад безгранично.
Приват своей жадностью достал.
Перевод с Привата на Приват — плати комиссию. Плати членский взнос за Gold карту, но в реальности привилегий 0. Плати за личного банкира (которого я даже телефон не знаю и не хочу знать). Плати страховку, которую тебе навязывают при оформлении карты.
Вообщем как содрать побольше денег.
А по факту: был кредитный лимит. Взяли и тупо сделали 0.
За что Вам платить то?
Комментарии (3)
Приват своей жадностью достал.
Перевод с Привата на Приват — плати комиссию. Плати членский взнос за Gold карту, но в реальности привилегий 0. Плати за личного банкира (которого я даже телефон не знаю и не хочу знать). Плати страховку, которую тебе навязывают при оформлении карты.
Вообщем как содрать побольше денег.
А по факту: был кредитный лимит. Взяли и тупо сделали 0.
За что Вам платить то?
Ответ банка
22 июля 2022, 13:15
Добрий день!
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками й уникнути переплати за кредит: https://privatbank.ua/kak
Ви можете ознайомитись з актуальними тарифами на проведення платежів на нашому сайті та обрати для себе найбільш оптимальний варіант переказу коштів. Наприклад, при переказі з картки для виплат на Універсальну комісія відсутня. Якщо ви бажаєте замість картки Gold рівня мати звичайну, це також не проблема, адже картку можна перевипустити. Що ж до страховки, зазначимо, що її оформлення відбувається за згодою клієнта. При оформленні у відділенні банк відправляє код з смс на фінансовий номер, надавши код для оформлення клієнт підтверджує своє бажання оформити страхування. При цьому, клієнт в будь-який момент може розірвати страховку в своєму Приват24.
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками й уникнути переплати за кредит: https://privatbank.ua/kak
Ви можете ознайомитись з актуальними тарифами на проведення платежів на нашому сайті та обрати для себе найбільш оптимальний варіант переказу коштів. Наприклад, при переказі з картки для виплат на Універсальну комісія відсутня. Якщо ви бажаєте замість картки Gold рівня мати звичайну, це також не проблема, адже картку можна перевипустити. Що ж до страховки, зазначимо, що її оформлення відбувається за згодою клієнта. При оформленні у відділенні банк відправляє код з смс на фінансовий номер, надавши код для оформлення клієнт підтверджує своє бажання оформити страхування. При цьому, клієнт в будь-який момент може розірвати страховку в своєму Приват24.
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
г. Украинка. Киевская обл.
Пополнить карту 2 недели вообще не реально. Отделение закрыто. Терминалы на прием налички не работают. Банкоматы пустые. Как началась война — банк сдулся.
Президент рекомендует рассчитываться безналом. Но как? Все терминалы в городе не принимают наличку. Это касается не только терминалов Приват. Но и через другие терминалы тоже нельзя пополнить счет Приватбанка.
При том что у нас в городе в принципе спокойно.
Комментарии (6)
Пополнить карту 2 недели вообще не реально. Отделение закрыто. Терминалы на прием налички не работают. Банкоматы пустые. Как началась война — банк сдулся.
Президент рекомендует рассчитываться безналом. Но как? Все терминалы в городе не принимают наличку. Это касается не только терминалов Приват. Но и через другие терминалы тоже нельзя пополнить счет Приватбанка.
При том что у нас в городе в принципе спокойно.
Ответ банка
9 марта 2022, 14:23
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на мапі відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима та проводити інкасацію в терміналах самообслуговування. Зняти готівку до 6000 грн на 1 чек також можна і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Детальніше про послугу на нашому сайті: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi#services
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на мапі відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима та проводити інкасацію в терміналах самообслуговування. Зняти готівку до 6000 грн на 1 чек також можна і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Детальніше про послугу на нашому сайті: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi#services
Был украден андроид смартфон.
Думаю, что любой андроид смартфон можно перепрошить и пользоваться гуглпэй пока не отвяжут карту или не закончатся деньги на карте.
Я позвонил в колл-центр уведомил о случившемся
и попросил отвязать телефон от карты чтобы не воспользовались средствами.
Оператор отключил номер как финансовый, а от платежной системы
гуглпэй нет. В итоге потратили средства и банк считает в данной ситуации себя не виновным.
Я обращался через 3700 с другого номера (мой ведь был украден).
Как выяснилось после общения с очередным оператором нельзя отвязать карту от гуглпэй от карты обращаясь с не финансового номера, о можно заблокировать карту было.
Этого естественно никто мне не сказал да и о карте никто не спросил (карта была у меня и никто не знал от нее пин код и всё такое), а через два дня когда смог позвонить 3700 с финансового номера без моей просьбы заблокировали карту и пришлось идти в отделение перевыпускать ее.
Комментарии (8)
Думаю, что любой андроид смартфон можно перепрошить и пользоваться гуглпэй пока не отвяжут карту или не закончатся деньги на карте.
Я позвонил в колл-центр уведомил о случившемся
и попросил отвязать телефон от карты чтобы не воспользовались средствами.
Оператор отключил номер как финансовый, а от платежной системы
гуглпэй нет. В итоге потратили средства и банк считает в данной ситуации себя не виновным.
Я обращался через 3700 с другого номера (мой ведь был украден).
Как выяснилось после общения с очередным оператором нельзя отвязать карту от гуглпэй от карты обращаясь с не финансового номера, о можно заблокировать карту было.
Этого естественно никто мне не сказал да и о карте никто не спросил (карта была у меня и никто не знал от нее пин код и всё такое), а через два дня когда смог позвонить 3700 с финансового номера без моей просьбы заблокировали карту и пришлось идти в отделение перевыпускать ее.
Ответ банка
15 января 2022, 8:33
Доброго ранку!
Профільними фахівцями була проведена ретельна перевірка відносно описаної вами ситуації та за її результатом надано зворотній зв'язок. Наші колеги в підтримці з міркувань безпеки завжди рекомендують блокувати картку в подібних ситуаціях, що і було запропоновано фахівцем підтримки. З вашої сторони надійшло прохання заблокувати лише фінансовий номер.
Видалити картку з гаманця Google Pay також можна на сайті Google Pay, це робиться власником google акаунту(картки).
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв та вберегти свої кошти:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Профільними фахівцями була проведена ретельна перевірка відносно описаної вами ситуації та за її результатом надано зворотній зв'язок. Наші колеги в підтримці з міркувань безпеки завжди рекомендують блокувати картку в подібних ситуаціях, що і було запропоновано фахівцем підтримки. З вашої сторони надійшло прохання заблокувати лише фінансовий номер.
Видалити картку з гаманця Google Pay також можна на сайті Google Pay, це робиться власником google акаунту(картки).
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв та вберегти свої кошти:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Достаточно давно пользуюсь банком, и все устраивает. Радует, что хорошо работает система безопасности, автоматическая система выявляет нетипичные операции и мгновенно блокирует все карты. Да, бывают перегибы, когда блокируют нормальные собственноручные операции, что временами неудобно, зато можно спать относительно спокойно, зная, что в случае реальной проблемы с мошенничеством есть хотя бы небольшой процент вероятности того, что банк их остановит. Сотрудники в отделении грамотные и квалифицированные, помогают решить проблему в течение 10-15 минут, отдельное спасибо менеджеру Ларисе за грамотную и квалифицированную помощь.
Написать комментарий
Ответ банка
22 сентября 2020, 15:48
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness.
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness.