Отделение Приватбанка: Буча, бул. Б. Хмельницкого, 2-Г
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Тетяни. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас і перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
— Обращался в Буче в отделение на Б.Хмельницкого 2г 23 сент 2020, с вопросом актуализации данных,
под конец дня (17:40). Меня попросили выйти, потому как конец дня. Я с этим не соглашался…
разгорался конфликт… Одна из работниц подошла,
жестом всех успокоила и сделала процедуру за 3 минуты!
Вот на таких ровнятся надо сотрудникам банка. Я не запомнил имя девушки,
надеюсь банк найдет ее, чтоб она поделилась своим опытом отношения к клиенту,
с другими работниками.
Приносимо вибачення за те, що у відділенні ви зіткнулися з незручностями.
Дякуємо за ваш відгук. Ваш досвід свідчить про те, що нам є куди зростати. Ми обов'язково станемо краще.
По вашому випадку буде проведено додаткову перевірку дій наших працівників відділення. По результату ми вам зателефонуємо.
У випадку, якщо у вас залишилися додаткові питання до банку – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Бачу, є багато різних відгуків, але чому ніхто не порівнює?!!!
Якщо порівнювати з Альфа банком де тобі на кредитці нараховують за декілька тижнів такі штрафи, що пів зарплат може злетіти, то в приваті в мене таких штрафів не було ні разу. Всі платежі проходять чітко, гроші на рахунках недоторканні… Штрафів в мене, як таких майже не має, є просто відсоток за користування кредитними коштами з кредитної карти…
РЕКОМЕНДУЮ.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень обслуговування, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Нам жаль, что Вы испытали неудобства.
Позвольте пояснить, что мы не заинтересованы задерживать какие-либо платежи своих Клиентов, однако, в соответствии с действующим законодательством (статья 6 части второй пункта 22) — банк обязан проводить анализ соответствия финансовых операций, проводимых Клиентом с целью выявления финансовых операций, подлежащих финансовому мониторингу.
С уважением, ПриватБанк.