Отделение Приватбанка: Макаров, ул. Дмитрия Ростовского, 31/1
Адрес:
Киевская область, Макаров, ул. Дмитрия Ростовского, 31/1
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерыв кассы: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
tahia
7 июля 2021, 20:23
Здравствуйте. Сегодня хотела обменять карты так как социальная закончилась, а универсальная подходит к концу, но придя в банк в. Макарове Киевской области, была удивлена, что банк в одностороннем порядке расторг договор. Я спросила причину, но ее не объяснили, без каких либо причин. Прошу разъяснить почему мне отказали в продлении карт.
Написать комментарий
Ответ банка
8 июля 2021, 10:13
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію по вашому питанню та зв'яжуться за результатом.
Наші колеги перевірять інформацію по вашому питанню та зв'яжуться за результатом.
Доброго дня, нещодавно (15.03) в мене склалася така ситуація. При спробі оплатити карткою (кредитними коштами) в супермаркеті мені вибивало помилку. Я отримала смс повідомлення про те, що в мене стоїть обмеження на витрати кредитного ліміту. Звісно, це повідомлення поставило мене в дуже незручну ситуацію перед касиром. Перше питання яке в мене виникло, чому при блокуванні кредитних коштів мене ніхто не повідомив відразу. Чому така халатність? Я звернулася до опература в чат(Приват 24). На жобдне своє питання я так і не почула конкретної відповіді. Мені повідомили, що прийде смс повідомлення про скасування цього обмеження. Вчора (зовсім випадково) при спробі зняття кредитних коштів (приблизно 15 грн) операція пройшла успішно. Тобто, не було НІЯКОГО повідомлення про зняттая обмеження ліміту, так як і про його арешт. Сбогодні, при спробі переводу коштів на іншу карту, знову та сама ситуація «Відмова. Обмеження по витратах кредитного ліміту». На що я знову звернулася до оператора ( чат Приват 24), де мені повідомили про те, що мій кредитний ліміт знову заблокований сьогодні, конкретно (22.03). Знову ніяких пояснень, жодних повідомлень. В мене просто не вистачає слів… абсурд!
Звідки взялося це обмеження? Чому його відмінили потім знову заблокоували? Чому ПриватБанк не повідомляє ні про обмеження, ні про його скасування?
Комментарии (1)
Звідки взялося це обмеження? Чому його відмінили потім знову заблокоували? Чому ПриватБанк не повідомляє ні про обмеження, ні про його скасування?
Ответ банка
22 марта 2019, 14:03
Доброго дня! Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте нам розібратися в даному інциденті. Вкажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми перевірили інформацію та надали Вам відповідь.