Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Ирпень, ул. Рената Полевого, 1
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Стандартний ліміт зняття готівки:
— у банкоматі — 60 тис. грн на добу, але не більше 20 тис. грн за 3 години;
— у касі — 100 тис. грн. на добу.
Якщо необхідно збільшити ліміт, додайте підтвердження мети зняття в Приват24 для бізнесу (меню: Документи — документи корп.кліента — зняття готівки).
11.12.2021 я відлітав з аеропорту Марса-Аламу і мені було запропоновано швидко пройти паспортний контроль для власників Платинум карток. Я уточнив чи це безкоштовно, мені відповіли що повністю безкоштовно і попросили карту для перевірки що вона активна. Карту я надав, мені її повернули і провели по відповідних стійках. Далі я пішов на посадку.
По поверненню в Україну я побачив що з моєї карти зняли 1 долар за відвідування Лаундж Зони в Аеропорту (яку я не відвідував) і вирішив перевірити інформацію в інтернеті, перечитав на сайті Приватбанку, що при відвідуванні лаундж зони резервується 1 долар на карті, а потім знімається 32 долари на протязі 1−2 місяців.
Інформація вказана на сайті Приватбанку:
https://privatbank.ua/vip/loungekey
Також там вказано: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей»
12.12.2021 я одразу звернувся до Персонального банкіра і в службу підтримки з детальним описом ситуації, щоб цю оплату анулювали та унеможливили подальше списання, адже Лаундж Зони я не відвідував, жодних документів/чеків не підписував. Декілька разів детально описував ситуації різним співробітникам по телефону 3700, і в чаті.
25.01 з моєї карти було знято ± 60 доларів в гривнях. Я повторно декілька разів звертався в Приватбанк з питанням за що їх зняли, і чому 60 а не 160, на що відповіді не отримав.
Лише після чергового звернення 20.04 я отримав відповідь, що кошти зняли за відвідування лаундж зони 2 особами, на що мені надіслали якийсь скріншот з їх системи. На моє заперечення що я нічого не відвідував і не підписував і навіть летів сам в той день, мені відповіли, що це відповідь на їх звернення від Лаундж зони і там вказано 2 особи, отже 64 долари знято і вони нічого зробити не можуть.
Повна бездіяльність при незаконному знятті коштів з карти, при тому що в них чітко вказано в умовах обслуговування: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей».
Обслуговування на нульовому рівні, постійні обіцянки звязатися з відповіддю на протязі 24 годин і жодної відповіді, поки не звяжусь сам через кілька днів і так знову і знову.
Як потім дізнався, буває така ситуація з аеропортом Єгипту і не один я так постраждав. Мій знайомий обслуговувся в OTP банку, в нього була така ж ситуація, та після його звернення кошти йому повернули на протязі 24 годин. Я дуже розчарований такою якістю обслуговування та відношенням до клієнтів.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Итог: банк с операторами которым платят з/п просто за просиживание поп на стуле, чат боты нерабочие, и услуга доставки карты на дом не рабочая. Я очень разочарован…
Перепрошуємо за завдані незручності.
Як бачимо, на даний момент питання активації картки було вирішене. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами для надання зворотнього зв'язку після перевірки інформації за вашим зверненням в підтримку.
Найкращій банк, з яким мені довелося працювати.
Швидко, ввічливо, оперативно.
Мы огорчены тем, что Вы испытали негативный опыт в связи с данной ситуацией.
Вопрос передан в работу профильным специалистам. По результату обработки заявки, с Вами свяжется сотрудник банка.
С уважением, ПриватБанк.