Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, ул. Александры Экстер, 13
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Для актуалізації перейдіть, будь ласка, в Приват24 для Бізнесу
https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Увійдіть в потрібне підприємство, меню 'Анкета'. https://pb.ua/short?5ZS
В анкеті необхідно вказувати достовірну інформацію.
Якщо у Вас є рахунок в іншому банку, при заповненні поля 'Чи є рахунки в інших Банках?' необхідно вибрати 'Так' та обов´язково заповнити реквізити рахунку.
Інструкція щодо заповнення https://pb.ua/short?5YZ
Загальна інформація https://privatbank.ua/ru/business/actualisation
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Нам дуже прикро через незручності, з якими вам довелося зіткнутися при відвідуванні відділення.
Дійсно, замовлення дійсне лише у визначений день, та бачимо, що ви успішно створили нову заявку. Без попереднього замовлення отримання готівки можливе за її наявності в обігу каси.
Я ФОП, работаю и плачу налоги.
В ПриватБанке у меня открыт счёт для бизнеса.
В один день они заблокировали мои карты, я предоставлял декларацию налоговую, декларацию про доходы, акты по договору, но в банке считают что ето не подтверждение.
Уровень сотрудников банка и самого банка.
Если ли смысл сотрудничества, думаю ответ очевиден…
Щоб уникнути ситуації з блокуванням рахунків та порушенням вимог діючого законодавства в сфері фінансового моніторингу банк заздалегідь попереджає клієнтів про необхідність надання тих чи інших документів для актуалізації даних. Банк має змогу продовжити обслуговування рахунків після успішної актуалізації даних та надання всіх необхідних документів. На поточний момент ви можете користуватись послугами в повному обсязі.
Три отделения обошел, очереди, стоять около часа ждать на улице отличное решение что бы сделать чертов международный перевод. Людей из зала просят выйти. Люди сами должны делиться кто к кому в очереди. Кто к кассиру кто к специалисту. Специалистам абсолютно *** есть люди на улице нету. Если они освобождаются то просто сидят. Из-за этого очередь собачится между собой. Благодаря боевым пенсам, куда же без них. Плюс обед с 12:30—13:30, в 21веке, в 21 году. А, ну и в довершение один кассир на отделении. Браво!
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. Перерву було введено в умовах пандемії, в першу чергу, аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми, зробити дезинфекцію.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Відправлення міжнародних переказів також доступно у системі Приват24, у терміналах самообслуговування, у банкоматах ПриватБанку, в мобільному застосунку, по дзвінку на 3700.
но с отделения (відділення «Столичне № 11», м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 13
) написали что нужно подписать заявление и передать в архив. Немного смешно, но в онлайн поддержке сказали что этого делать не нужно. И сообщения можно игнорировать. Получается правая рука не знает что делает левая.
Перепрошуємо, інформування про необхідність підписання заяви було помилковим. Колеги в підтримці надали актуальну інформацію.
У разі чого, ми 24/7 поряд та готові відповісти на ваші питання.
Я продал личную вещь человеку, он мне перевел платеж на карту ПриватБанка, мы с ним попрощались, через несколько минут я увидел что мне пишет Приват24 что отмена перевода, в кол центре мне сказали что деньги возвращены отправителю в связи с ошибкой ПриватБанка, деньги мне не вернут! Сказали пусть вам ещё раз отправят, связи с человеком нету! Денег нету, на мой вопрос о возврате в кол центре сказали что это не их проблема! Как не их если логически деньги пропали по их вине!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.