Отделение Приватбанка: Малая Виска, пгт. Смолино, ул. Казакова, 45
Адрес:
Маловисковский район, пгт. Смолино, ул. Казакова, 45
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:00 - 17:00, перерыв: 12:00 - 13:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Владимир Цибульский
23 марта 2019, 5:08
скажу як є. я місцевий житель невеликого селища, живу в районі далеко від центру. стояв у нас термінал самообслуговування цього банку, де багато людей, особливо літнього віку, поповняли рахунок, здійснювали транзакції і все таке. було чудово. допоки одного дня його не забрали в центр і не поставили до інших трьох. маразм, згоден. збирали підписи, писали в підтримку — відповідь була одна: «ми на вас не заробляємо». хоча я рахую авторитет і покриття території важливішим для банку ніж якісь мізерні втрати саме по обслуговуванні терміналу, коли майже всі жителі цього мікрорайону клієнти Приватбанку, які зповна озолочують останніми кровними цю спекулятивну структуру та держву. в результаті поставили безімянний термінал з такою комісією, що хочеться перейти на обслуговування до іншого банку. що і зробили незадоволені люди. відповідальній особі, яка мені грубила по телефону від імені цього ж банку бажаю такого ж відношення з боку клієнтів, яке практикують вони. рекомендую забирати депозити, не відкривати рахунки і не брати кредити в цій недалекоглядній структурі, адже скоро жертвою можете стати саме Ви. монополізм то є зло. єдине що мене тримає — це система «Приват24». нажаль інші більш «благородні» банки таким функціоналом похвалитися не можуть. я б з радістю перейшов би куди інде, аби не співпрацювати з Приватбанком, бо осадок не зникає… дякую
Комментарии (3)
Ответ банка
23 марта 2019, 9:30
Доброго дня!
Нам шкода, що трапилася така ситуація та окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашою службою підтримки у Вас залишився неприємний осад. Хочемо повідомити, що ми робимо все можливе, щоб наші Клієнти обслуговувались з комфортом вижчого рівня. Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів, щоб у наших Клієнтів виникало якомога менше необхідності звертатися до відділення. Дозвольте нам розібратися в ситуації та перевірити Ваш діалог з нашим співробітником. Вкажіть, будь ласка, в особистому повідомленні дату розмови з нашим спеціалістом, щоб ми змогли перевірити інформацію та надати Вам відповідь по вирішенню питання.
Нам шкода, що трапилася така ситуація та окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашою службою підтримки у Вас залишився неприємний осад. Хочемо повідомити, що ми робимо все можливе, щоб наші Клієнти обслуговувались з комфортом вижчого рівня. Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів, щоб у наших Клієнтів виникало якомога менше необхідності звертатися до відділення. Дозвольте нам розібратися в ситуації та перевірити Ваш діалог з нашим співробітником. Вкажіть, будь ласка, в особистому повідомленні дату розмови з нашим спеціалістом, щоб ми змогли перевірити інформацію та надати Вам відповідь по вирішенню питання.