Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Песчанка, ул. Центральная, 59
Адрес:
Винницкая область, Песчанка, ул. Центральная, 59
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерыв: 12:00-13:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Katerina198
16 апреля 2022, 1:33
Мого чоловіка мобілізували в березні місяці, перед відїздом відкрив карту в ощад банку, але вже в військовій части наполягли щоб відкрив у приваті так як працюють тільки з ним, чоловік дуже довго непогоджувався але врешті став клієнтом цього нікчемного банку.Сьогодні прийшла йому заробітна плата і він хотів пепекинути кошти родині на карту іншого банку через приват 24, але не вийшло карту заблокували.Він почав дзвонити на гарячі лінії але його навіть не зьєднували з оператором (весь час говорив робот).Через деякий час таки дозвонились до нього, де оператор почав запитувати: чи ви дійсно хотіли перевести кошти? назвіть свої данні, чаша карта заблокована, ЗВЕРНІТЬСЯ У ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ.Люди вдумайтесь «У ВІДДІЛЕННЯ».Він знаходиться на лінії фронту резикує своїм життям незавжди має звьязок щоб подзвонити мені і саазати що живий, має доказувати по тел.що він це він і немає жодної відповіді чому вийшла така сітуація, його навіть не стали слухати, не маючи часу з ними (представниками цього ганебного так називаємого банку) говорити, він нічого не добився.Напротязі дня я дзвонили куди тільки можна, також нічого, мені порадили щоб чоловік відкрив віртуальну картку і приєднав до отримання коштів, а кошти з цієї карти звісно тютю…Я мати двох дітей залишилась без роботи, мій чоловік на війні має вибивати свої кровні кошти, невідомо по якій причині, в мена просто крик душі.ЛЮДИ ЗАДУМАЙТЕСЬ ПЕРЕД ТИМ ЯК СТАТИ КЛІЄНТАМИ ЦИХ ШАХРАЇВ.Раніше теж були проблеми з цим банком, але зараз у такий складний час для всіх в голові не укладається.
Комментарии (1)
Ответ банка
16 апреля 2022, 9:18
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого чоловіка у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити його від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашого чоловіка та детальніше розібратися в ситуації.
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого чоловіка у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити його від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашого чоловіка та детальніше розібратися в ситуації.
Сьогодні 31 серпня, приблизно о 7 годині поповняла мобільний телефон в терміналі Приват банку в Міні-маркеті, після внесення коштів у сумі 150 гривень відбувся збій і на екрані висвітлилось «Ваша операція буде оброблена пізніше», чек не видало і гроші на телефон не прийшли. Позвонила на 3700, оператор був некомпетентним у своїй справі і навіть не оформив заявку. Дуже розчарована
Написать комментарий
Ответ банка
31 августа 2019, 11:25
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання передане в роботу профільним фахівцям. Ми прикладемо максимум зусиль, щоб вирішити його найближчим часом. За результатом розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання передане в роботу профільним фахівцям. Ми прикладемо максимум зусиль, щоб вирішити його найближчим часом. За результатом розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.