Отделение Приватбанка: Ивано-Франковск, с. Волчинец, ул. Волчинецкая, 227
Адрес:
Ивано-Франковск, с. Волчинец, ул. Волчинецкая, 227
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
MariaShelenko
30 мая 2023, 15:14
Доброго дня! На даний час я знаходжуся за кордоном. 22 травня 2023 року моя подруга Кукудяк Н. П. о 15:54 перерахувала через касу відділення банку за адресною: м.Івано-франківськ вул.Вовченецька 225 А — суму 6336.16 грн. Згодом в додатку приват 24 я помітила що на мій рахунок будо зараховано суму 6300 грн о 15:56. О 18:12 з мого рахунку будо здійснено операцію по зняттю готівки на суму 6400 грн. — я і моя картка фізично знаходилися за кордоном і я не проводила операції зі зняття готівки. Згодом, а саме 26. 05 моїй подрузі зателефонували з відділення банку з приводу повернення «помилково зарахованих коштів» — на що була відповідь зо кошти я не знімала. Працівник пообіцяла розібратися, а згоди вже почала погрожувати блокуваннями рахунку і «негативною характеристикою в банку». Сьогодні 29.05 до мене телефонував інший «працівник банку» який представився співробітником служби безпеки банку (його номер телефону +380 (97) 808 44 75) — даний працівник теж погрожував блокуванням усіх рахунків і «негативною репутацією в банку» після чого відправив мені заяву написану ним від руки для мене як зразок щоб я написала ідентичну для «повернення помилково зарахованих коштів». Прошу вас допомогти мені повернути кошти які було не незаконно перераховано злочинним шляхом з мого рахунку і провести службове розслідування з цього приводу адже це грубе порушення Закону «Про Банки і Банківьську діяльність» і норм банківської справи. Маю усі скрін школи операцій, а також зразок заяви — я і моя подруга можемо надати усю необхідну інформацію
Комментарии (2)
Ответ банка
30 мая 2023, 17:11
Вітаємо. Всю інформацію стосовно описаної вами ситуації передано відповідальним співробітникам на розгляд. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Сьогодні відвідала приват банк м.Івано-Франківськ по вул.Вовчинецька 225 ф. 22.02.22р. о 11:20:34.
Замовляла попередньо готівку через приват 24 у сумі 200$.
Чекала чергу у касу, була з дитиною 2 роки.
Коли дійшла моя черга, переді мною закрили касу обгрунтовуючи це тим, що прийшли клієнти яких потрібно обслужити позачергово так як вони мали 30000 грн і щоб я чекала з дитиною.
На що я касиру (стажеру)Зінько Анні сказала, що я з дитиною і мені потрібно щоб в першу чергу обслужили мене, так як наскільки мені відомо, що без черги обслуговують не тільки тих хто має високу готівку, а й тих хто вважається інвалідом, вагітні жінки,і ті хто з маленькими дітьми.
На моє прохання вони не зреагували.Чекаючи поки відкриють те вікно у касі я була обурена.
Коли відкрилося вікно у касі я сказала дівчатам, а саме Зінько Анні (стажеру) та працівниці банку касиру яка навчала її, що так не робиться, щоб вони знали що повинні позачергово обслуговувати тих людей які мають маленьких дітей.Звичайно, що вони почали галопом пояснювати, що це така процедура банку і вони повинні обслужити в першу чергу тих хто має більше грошей, а не матусь з дітьми.
Після того як мені видали у касі мої гроші
Касир Зінько Анна побажала мені «Гарного дня!»
Я обернувшись відходячи від каси почула від її наставниці яка її стажувала: Я б не бажала їй гарного дня".
Мені залишилось відпости тим самим.
Я подала скаргу оператору! Скажу більше.просто так цього не залишу.
Приват банк навчіть будь ласка свій персонал спілкуватися,і з повагою відноситися до своїх клієнтів.
Написать комментарий
Замовляла попередньо готівку через приват 24 у сумі 200$.
Чекала чергу у касу, була з дитиною 2 роки.
Коли дійшла моя черга, переді мною закрили касу обгрунтовуючи це тим, що прийшли клієнти яких потрібно обслужити позачергово так як вони мали 30000 грн і щоб я чекала з дитиною.
На що я касиру (стажеру)Зінько Анні сказала, що я з дитиною і мені потрібно щоб в першу чергу обслужили мене, так як наскільки мені відомо, що без черги обслуговують не тільки тих хто має високу готівку, а й тих хто вважається інвалідом, вагітні жінки,і ті хто з маленькими дітьми.
На моє прохання вони не зреагували.Чекаючи поки відкриють те вікно у касі я була обурена.
Коли відкрилося вікно у касі я сказала дівчатам, а саме Зінько Анні (стажеру) та працівниці банку касиру яка навчала її, що так не робиться, щоб вони знали що повинні позачергово обслуговувати тих людей які мають маленьких дітей.Звичайно, що вони почали галопом пояснювати, що це така процедура банку і вони повинні обслужити в першу чергу тих хто має більше грошей, а не матусь з дітьми.
Після того як мені видали у касі мої гроші
Касир Зінько Анна побажала мені «Гарного дня!»
Я обернувшись відходячи від каси почула від її наставниці яка її стажувала: Я б не бажала їй гарного дня".
Мені залишилось відпости тим самим.
Я подала скаргу оператору! Скажу більше.просто так цього не залишу.
Приват банк навчіть будь ласка свій персонал спілкуватися,і з повагою відноситися до своїх клієнтів.
Ответ банка
22 февраля 2022, 13:55
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.