Отделение Приватбанка: Хмельницкий, шоссе Староконстантиновское, 2/1-Б
Адрес:
Хмельницкий, шоссе Староконстантиновское, 2/1-Б
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
8 июня 2023, 14:01
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Розуміємо, що схожі відповіді іноді можуть викликати хвилювання, однак Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Розуміємо, що схожі відповіді іноді можуть викликати хвилювання, однак Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Сегодня я пополнял карту через терминал и 50 гривег просто затянуло без сигнала приёма, а следущих 2 купюры по 50 зятянуло с сигналом в итоге хотел пополнить на 150 звонил на 3700 пол дня розбирались, а в итоге сказали что небыло никаких 50 гривен и ошыбки они необнаружыли вот таквот я что *** иличто.
Комментарии (1)
Ответ банка
1 февраля 2021, 9:34
Добрий ранок!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Ну вот, прошу мне подготовить энную суму денег ($) для снятия в нужном мне отделении. Прихожу на следующий день за (посылкой), даю кассиру нужную дебетовую карту и в ответ слышу что мне сейчас перезвонят, и я должен ответить на звонок. И тут я понимаю, что телефон на который привязан данный счет у меня с собой нет и мне отказывают в выдаче наличных. На мои аргументы, что у меня есть все необходимые документы подтверждающие мою личность сотрудник категорически отказался выдавать МОИ деньги, мотивируя правилами банка!
А теперь давайте смоделируем некую ситуацию… Некая группа или один (нехороший человек) запускает вирус в сеть и «ложит» все телекоммуникационные вышки, простыми словами сеть перестает работать. Или просто глюканул телефон, утопил…
И что делать в этой ситуации клиентам банка???
А деньги на операцию, должен или… которые нужны сейчас!!! Можно продолжать..!
Как выходить будете с данной ситуации??
Прошу дать ответ!
P/S Упустил еще момент по заявке наличных, там тоже были проблемы! Переписка с оператором есть у Вас!
Комментарии (3)
А теперь давайте смоделируем некую ситуацию… Некая группа или один (нехороший человек) запускает вирус в сеть и «ложит» все телекоммуникационные вышки, простыми словами сеть перестает работать. Или просто глюканул телефон, утопил…
И что делать в этой ситуации клиентам банка???
А деньги на операцию, должен или… которые нужны сейчас!!! Можно продолжать..!
Как выходить будете с данной ситуации??
Прошу дать ответ!
P/S Упустил еще момент по заявке наличных, там тоже были проблемы! Переписка с оператором есть у Вас!
Ответ банка
5 октября 2019, 14:42
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, безпека клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб гарантувати безпеку наших Клієнтів. В сьогодення фінансовий телефон є необхідним атрибутом для всіх клієнтів банку. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
Сума не мала — 20000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і викинув червону помилку з надписом що тичасово гроші не видаються і не приймаються.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зайшли блище відділення приватбанку, там сказали дзвонити в монобанк і в підтримку приватбанку.
Зателефонував в підтримку приватбанку, відразу сказав який банкомат, вони сказали що оформили якусь заявку на перевірку банкомату, а також сказали дзвонити на підтримку монобанку що я і зробив.
В монобанку сказали що заявку створили, чекати 10 чи 11 днів якщо не вернуть то будуть подавати документи в платіжну систему для оскарження, цей проце займає біля 60 днів.
Пройшло 7 днів, виріши взнати якісь деталі по ситуації, зателефонував в приват банк (врешті приватбанк має повернути гроші монобанку і логічно що в приватбанку мають якось знати деталі ситуації), там відповідають шаблонами кажуть дзвоніть в монобанк розбирайтесь, запитував по тому банкомату чи перевірили його (бо казали що запит на перевірку створили) — нічого незнають, чекайте, дзвоніть в монобанк…
Ніхто нічо більш-меньш конкретно неможе сказати, як таке може бути, приват банк має повернути гроші значить інформацію якусь має знати по статусу, але нічого ніхто в підтримці не може сказати.
В момент коли банкомат заблокував гроші, ми спитали в банку які гарантії що банкомат не видасть ці гроші першому прохожому коли розблокується, кажуть та таке ніби неможе бути, але гарантій конкретно немогли дати.
Ніхто нічо незнає, ждіть, а скільки незрозуміло, гарантій ніхто не дає :(