Отделение Приватбанка: Хмельницкий, ул. Владимирская, 49
Адрес:
Хмельницкий, ул. Владимирская, 49
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
ludmyla123
26 января 2024, 12:57
Висловлюю вдячність керуючій відділенням «Хмельницьке № 3» Південно-західного макрорегіону ПриватБанку Олені Василівні Хомич. Високий рівень професіоналізму, особистісні властивості, толерантність у ставленні до клієнтів, уміння вести діалог і психологічно «відчувати» клієнта — все це створює неперевершене враження у відвідувачів і бажання звернутися ще і ще саме у це відділення, і саме до пані Олени. Завжди усміхнена, привітна, готова надати допомогу, вислухати — і не просто вислухати, а почути клієнта. Надзвичайно приємно звертатися до такого працівника, адже повертаєшся із відчуттям задоволення і вирішеного питання. Вважаю, що саме такі працівники створюють імідж ПриватБанку. Здоров’я пані Олені, кар'єрного зростання, особистих перемог і нашої Перемоги! Любимо Вас!
Написать комментарий
Ответ банка
26 января 2024, 14:07
Доброго дня. Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Олени. Наша колега й надалі надаватиме Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Все буде Україна!
Все буде Україна!
Здравствуйте. Являюсь клиентом Приват банка и пользуюсь его приложением Приват24. Шестого ноября в 11.00 утра, через Приват 24, мною были куплены 2 билета общей стоимостью 2200 гр. на 10 ноября на автобус до Гданьська. Седьмого ноября из за неожиданно возникших с проблем с документами мне пришлось отказаться от поездки, в связи с чем я решила вернуть билеты. В приложении Приват 24 есть строка о том, что я могу воспользоваться услугой возврата нажав на соответствующую кнопку, что я и сделала. Какого же было мое удивление, когда после нажатия на данную кнопку всплыла запись, что по условиям перевозчика, возврат билетов не производится. Согласно законодательству Украины ,, О правилах предоставленных услуг,, пассажир имеет право вернуть билет за сутки до отправления и ему обязаны вернуть уплаченную сумму, кроме платы за продажу билетов, сбора за предварительную продажу билетов. Я обратилась в службу поддержки Приват24, где менеджер мне скинул скрин билета в котором есть строка предупреждение перевозчика, что билеты не подлежат возврату за 168 часов до отправления автобуса, а так как до отправки осталось 70 часов возврат денег не будет!!! Панове, это что такое, это что за перевозчики с которыми Приват банк заключает договора на продажу билетов, чем подставляет своих клиентов!!! Хочу заметить, что сам процесс покупки билетов происходит в закрытой форме и нет никаких предупреждений о варварских условиях данного перевозчика и о том что в билете не указано посадочное место пассажир узнает только после оплаты за билет. Эдакий кот в мешке, хитрая мошенническая схема- разводняк. В отделении приват банка, менеджер два часа пыталась решить мою проблему, но сама с удивлением поняла, что это проблема нерешаемая. Я обратилась к перевозчику TocoBus с просьбой вернуть деньги и возмутившись их условиями возврата, на что получила ответ, что их билетами торгует посредник. Я обратилась со звонком к посреднику к компании INFOBUS, от них я тоже получила подтверждение, что билет вернуть не могу. Это, что за замкнутая круговая порука во главе с Приват банком? Почему банк не предупреждает своих клиентов при совершении операции по покупке билетов об условиях перевозчика, почему только после перечисления денег и завершения процесса покупки билета, клиент узнает. что билет без места и без права возврата?! Прошу Приват банк осуществить возврат билетов и вернуть мне деньги.
Комментарии (18)
Ответ банка
9 ноября 2019, 10:28
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте відмітити, що детальні умови повернення зазначено в PDF-бланку квитка в Архіві квитків на автобус у Приват24/на сайті bilet pb.ua.
Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що дані умови встановлені не банком, а постачальником послуги перевезення.
На жаль, перевізники не надають достовірні карти автобусних салонів. Система автоматично вибирає місця з доступних на даний момент. Якщо вільних місць два або більше, то, як правило, система бронює найближчі один до одного місця по черзі. У зв'язку з цим місця можуть відрізнятися від обраних на схемі.
Дізнатися, яке точно місце надано Вам, Ви зможете після оплати.У деяких випадках місце визначає водій під час посадки в автобус: в такому випадку в квитку буде вказано номер, що перевищує кількість місць, наприклад, «№ 84», або позначення «БМ».
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте відмітити, що детальні умови повернення зазначено в PDF-бланку квитка в Архіві квитків на автобус у Приват24/на сайті bilet pb.ua.
Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що дані умови встановлені не банком, а постачальником послуги перевезення.
На жаль, перевізники не надають достовірні карти автобусних салонів. Система автоматично вибирає місця з доступних на даний момент. Якщо вільних місць два або більше, то, як правило, система бронює найближчі один до одного місця по черзі. У зв'язку з цим місця можуть відрізнятися від обраних на схемі.
Дізнатися, яке точно місце надано Вам, Ви зможете після оплати.У деяких випадках місце визначає водій під час посадки в автобус: в такому випадку в квитку буде вказано номер, що перевищує кількість місць, наприклад, «№ 84», або позначення «БМ».
З повагою, ПриватБанк.
30.12.2016 року закінчився депозит в доларах. Оскільки банк не працював у зв«язку з святами… прийшла 03.01.2017 року. Довго мені доказував оператор банку що договір пролонгований уже і що я можу розірвати договір, але кошти можу отримати тільки в грн.Коли я пояснила, що 30.12.2016 року я була в керівника відділення і він сказав що необхіно прийти 03.01.2017 року і можна розірвати… то кому вірити… Зателефонувала 3700. Пояснили що договір насправді пролонгований на наступний період, але я його можу спокійно розірвати… що я і зробила.Нервувала два дні… за свої позичені державі уже гроші.Десятки дзвінків на 3700, походи у відділення...і нарешті ...05.01.2017 року отримала свої $. Великий знак питання???
Комментарии (10)
27.12.2016 року закінчився депозит в ЄВРО. Розірвала угоду.Пообіцяли повернути(усно і на телефон приходять СМС) -спочатку 03.01.2017року, потім 04.01.2017 року, потім- 10.01.2017 року...і так здається до безмежності… от вам і нам націоналізація.А президент обіцяв, що все з даним банком буде добре після націоналізації.Все дуже добре!!! Краще не буває… Кругом обман. Користується держава безпроцентно моїми коштами!!! Люди, чи комусь повернули депозит???
Комментарии (4)