Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Приватбанка: Славута, ул. Соборности, 17

Адрес:
Хмельницкая область, Славута, ул. Соборности, 17
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
4
15 сентября 2021, 22:12
Уже майже рік як я є VIP-клієнтом Приватбанку.
Кілька років під ряд вони мені телефонували і наполегливо нав’язували свої преміальні карти. В якийсь момент я таки погодився і підписався на vip-обслуговування (котре коштує кілька тисяч гривень).

Спочатку все було ок, навіть рекомендував сервіс своїм друзям.
Але минулого тижня трапилась ситуація, котра змусила мене переоцінити рівень своєї довіри до цієї установи.

У вересні місяці у мене була запланована бізнес поїздка в Хорватію. За 2 тижні до вильоту я зв’язуюсь із персональним банкіром аби уточнити чи достатньо трат по віп-картам для доступу до преміальних сервісів в аеропорту. Виявилось що не вистачає ~8000 гривень.
Роблю, як завжди, покупки в мережі інтернет на цю сумму, розраховуюсь за них через Приватівський сервіс Liqpay.

Яким же було моє здивування коли по приїзду в аеропорт я виявляю що мені не доступний ані fast line, а ні бізнес-лаунж, взагалі нічого.
Телефоную конс'єржу і отримую відповідь «у вас недостатньо трат по картам».
Надсилаю конс'єржу скріншоти операцій по оплатам в інтернеті, у відповідь «ви можете оплатити всі потрібні вам послуги, подати скаргу, по факту розгляду скарги вам можливо компенсують ваші витрати».
Всі ми, хто живе в Україні добре знають що означає це «можливо». Я не купую ніякого fast-line'у, стою в загальній черзі, після проходження всіх процедур контролю йду у бізнес-зал де оплачую в районі 40$ за вхід (хоча мав би потрапити туди безкоштовно).
При поданні скарги мені сказали що попереднє рішення по ситуації я отримаю через 24 години.
По факту працівники банку на маю скаргу просто «забили». Жодної відповіді!
На третій день я сам пишу листа до банку аби з’ясувати статус скарги та розібратись у ситуації.
У відповідь мене називають Євгенієм Олександровичем (мене звати взагалі не так), після чого повідомляють що «даний МСС знаходиться в винятку». В якості доказу мені скидають лінк на гугл-документ, який у мене навіть на відкривається тому що мені ніхто не надав до цього документу доступ.

Ось так я і зрозумів що для Приватбанку VIP-обслуговування це:
1. Не попередити жодним чином клієнта про можливі вийнятки та нюанси використання послуги (серед людей це називається «підсунути собаку»)
2. Залишити VIP-клієнта наодинці з його проблемами
3. Наплювати на подану скаргу
4. Не відповідати за свої слова, порушувати власний регламент і взяті на себе зобов’язання
5. У відповідь на звернення VIP-клієнта називати його чужим іменем
6. Скидати VIP-клієнту у якості доказу лінки на неіснуючі документи, які він навіть неможе відкрити (я вже мовчу про те щоб знати про що там йдеться)
7. Оцінити лояльність VIP-клієнта у нещасну тисячу гривень
Ось такий ось VIP по-українськи.

У будь-якій неоднозначній ситуації нормальний бізнес завжди приймає сторону клієнта — це є нормою нормального обслуговування (уже мовчу про VIP-обслуговування).

В цілому ситуацію сприймаю конструктивно — я радий що зрозумів так багато про цей банк за такі незначні гроші.

Висновки зроблено. Дякую за VIP-обслуговування.
Комментарии (3)
Ответ банка
Приватбанк
16 сентября 2021, 11:24
Вибачте, будь ласка, за незручності. Ми обов'язково врахуємо всі зауваження для запобігання їх в майбутньому. Додатково зв`яжемось з вами в телефонному режимі. Сподіваємося, що в подальшому ви будете задоволені нашим обслуговуванням.
4
25 августа 2019, 13:01
З початку року в мене з'явилась набридлива проблема. А саме те що термінал компанії Приват банк (майже будь яке місто та будь який термінал) не приймає мою особливу карту з індивідуальним дизайном. Будь які інші системи, у тому числі від цієї ж компанії, мою карту зчитують без абсолютно ніяких проблем. З чим постійно зтикаюсь з подібними проблемами як Комісія приват банку (адже зарахування відбувається не через карту), а навіть номер який прив'язаний до цієї карти нічого не дає, так як це інший спосіб авторизації. Це ще пів біди, але мені постійно набридає коли це доходить до комісії, адже мені її повертають на мобільний телефон, хоча раніше я міг звернутися до операторів приват банку, повідомити про решту і мені її повертали на обраний мною спосіб (переважно на карту). Але за останній час, я навіть не встигаю відписати оператору про проблему як система без мого вибору зараховує решту на мобільний рахунок ,і це безглуздо, адже гроші зараховані і оператор повідомляє що нічого не зробиш з цим. Мені наприклад не підходить цей спосіб, але змінити я також нічого не можу. Також що смішно і доводить практично в ступор, це те що оператори кажуть про магнітну стрічку, яка «розмагнітилася » і її потрібно перевипустити напевно, але ситуація в тому що карта зовсім нова ,і на ній немає елементу чіпу, тобто вона виключно працює через магнітну стрічку з будь якого пристрою ,і інші пристрої її зчитують а термінали Приват Банку ні. Що мені робити в цій ситуації? Як повернути кошти в випадку якщо система розраховує так швидко кошти по невідомому способу? І що робити з картою, адже розмагнічення малоб викликати проблеми з іншими пристроями які її зчитують тим паче її стан ще не надто пригнічений.Допоможіть будь ласка, тому що зараз бачу тільки спосіб щоб змінити банк.
Комментарии (2)
Ответ банка
Приватбанк
25 августа 2019, 14:55
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

На странице собрана вся информация про отделение Приватбанка по адресу Славута, ул. Соборности, 17 .  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Приватбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Приватбанка  расположенном по адресу Славута, ул. Соборности, 17 - конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.