Отделение Приватбанка: Вараш (Кузнецовск), мкр-н Вараш, 5-А
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
У іншому випадку (якщо термінал не приєднаний до ПРРО) можливо здійснити замовлення стрічки для терміналу, наведеними нижче каналами для подачі заявки:
— дзвінок до цілодобової служби підтримки на номер 3700 (потрібно повідомити оператору мерчант термінала);
— формування заявки шляхом вибору сервісного меню в POS-терміналі (потрібно ввести в терміналі контактний номер ТСП з кодом міста/моб. оператора);
— SMS на номер 10060 із текстом pos+s*******,
де s******* – мерчант термінала, що зазначено в чеку та на терміналі.
Вартість SMS – згідно з тарифами оператора;
— зателефонувати за прямим номером 0800500030 — лінія підтримки пос-терміналів.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Тому що версії, які мені озвучують постійно міняються. Хочу бачити чітко, що не так, бо зі своєї сторони я ніяких проблем не бачу. Адже реквізити не змінювались на протязі року, тобто це не перший платіж. Спочатку кошти були зараховані видно система автоматично перерозпреділила, а потім їх забрали без пояснень. Банк вкрав мої гроші — так складається думка.
І не розумію як просто можна забрати гроші з рахунку без прикріплених офіційно пояснень. Це взагалі як? а права клієнта тут якось враховуються. Є номер транзакції. І так не прості часи. Як ФОП може азагалі нормально працювати за таких умов та сплачувати податки? І взагалі спочатку вони заперечували, що ніби ці гроші у них, але в системі ФОП відслідковується. Це як?
Бачимо, що ви підтвердили вирішення питання. Будь ласка, звертайтесь, якщо виникнуть нові питання — ми будемо раді допомогти.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, у відділеннях час роботи може бути змінено залежно від ситуації у регіоні. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map, де ви можете, також, побачити завантаженість відділення та зарання розрахувати свій час.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
З повагою, ПриватБанк.
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Розраховувались картою приват банку в аптеці. Термінал відхилив платіж, а з картки за 4хв. було знято 4 рази кошти. Додзвонитись до оператора було не можливо, а після того як додзвонились пообіцяли поверути на протязі 5-7 днів, через декілька днів подзвонив оператор і сказав, що протягом дня буде вирішено питання, чекайте. В результаті повернення немає. Подзвонили знову, сказали, що від 45до120днів. Вибачте, але за 4хв. зняли, а повертати ніхто не хоче. Після цього випадку будемо переходити в інший банк і нікому не буду рекомендувати! P.S Ми є чоенами Gold клубу.