Отделение Приватбанка: Заречное, ул. Центральная, 9
Адрес:
Ровенская область, Заречное, ул. Центральная, 9
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Олег Кам\'янський
21 июля 2023, 23:56
Доброго дня, знімав кошти у терміналі Приватбанку, кошти залишились у терміналі у зв’язку з технічними неможливостями терміналу.Подав у свій банк, заявуна повернення коштів.Минуло 45 днів, термін який є регламентований .І з цього виникає таке питання, чи можу я подати в суд чи у інші правоохоронні органи на незаконно присвоїнні кошти.
Комментарии (1)
Ответ банка
22 июля 2023, 10:01
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби перевірити стан розгляду вашого питання.
Хотів зняти кошти із іншої карти у банкоматі приватбанку (це жах, крім того, що все зависає і ТД.) при нарахуванні коштів він вимкнувсья.Гроші списало, але залишились у банкоматі.І почалось…. Пішов у приватбанк у грубій формі відшили, сказали ви не є нашим клієнтом допобачення.В кінці добавили, цитую« ви що думали, що я гроші віддам із свого карману». Висновок такий ні грошей, ні роз’ясненнь, що робити, ідіть шукайте ті гроші))
Комментарии (3)
Ответ банка
11 июня 2023, 12:36
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
В описаній вами ситуації радимо звернутись до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди робимо все, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та повернути кошти у разі підтвердження збою.
В описаній вами ситуації радимо звернутись до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди робимо все, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та повернути кошти у разі підтвердження збою.