Отделение Приватбанка: Теплик, ул. Независимости, 34
Адрес:
Винницкая область, Теплик, ул. Независимости, 34
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерыв: 12:00-13:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Deman123
24 декабря 2021, 20:46
В мене викрали кредитну картку Приватбанку і телефон з додатком Приват24, шахраї взломали вхід в в приват 24, заволодівши моїми особистими коштами на суму 29090 гривень на картці для виплат.Потім змінили кредитний ліміт на моїй картці універсальна з 4000 тисяч гривень до 50000 тисяч і все зняли ,і плюс до цього оформили на мене по картці універсальна оплату частинами на суму 26480 гривень.Я написав заяву у Голосіївське відділення національної поліції в місті Києві за фактом крадіжки телефону і кредитної картки, повідомивши при цьому гарячу лінію Приватбанку, ніяких повідомлень не отримував, крім тих що я повинен виплачувати кредит Приватбанку.
Комментарии (3)
Ответ банка
25 декабря 2021, 10:07
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Зі своєї сторони, ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ми неодноразово наголошували про те, що, у разі втрати смартфону та карток — необхідно відразу звертатися в нашу цілодобову підтримку для їх блокування.
Ось тут 👇 є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Зі своєї сторони, ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ми неодноразово наголошували про те, що, у разі втрати смартфону та карток — необхідно відразу звертатися в нашу цілодобову підтримку для їх блокування.
Ось тут 👇 є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Приобрёл страховку недвижимость без осмотра, после возникновения форсмажерной ситуация я обратился в приват банк с просьбой направить комне комиссию для проведения осмотра недвижимости и оценки ущерба. Комиссия не приехала а просто прислала мне отказ. С моей стороны была собрана комиссия во главе депутата сельсовета двоих свидетелей о чем имею акт завереный сельсоветов. После моего обращения в приват банк как к представителю услуги-продавцу предоставить мне письменный отказ, представитель приват банка мне ответил что они только продают товар но не несут за него ответственности. Это получается что? купить в магазине молоко а оно окажется прокисшим то мне нужно обращается к фермеру, а не к администрации магазина? Вижу в действиях по продаже страховки чистой воды мошенничество. Так как банк не указывает тот факт что не имеет отношения и не есть гарантом данной страховой компании.
Комментарии (1)
Ответ банка
3 мая 2019, 16:01
Добрый день!
Нам очень, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Мы написали Вам в личном сообщении для уточнения деталей вопроса и Ваших контактных данных.
С уважением, ПриватБанк.
Нам очень, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Мы написали Вам в личном сообщении для уточнения деталей вопроса и Ваших контактных данных.
С уважением, ПриватБанк.
Замовив пересилку товару через Інтайм Київ-Гайсин -Теплик (до відділення №1 в м. Теплик паштоматом). Посилка прийшла в суботу 12.03. 2016р. про це повідомили по телефону. В вівторок батько прийшов за посилкою і далі саме цікаве — «ячейка» не відкрилась автоматично, а потім виявилось, що вона не відкриваеться навіть спеціальним ключем. Робітники відділення, розводячи руками, дали знати, що «сьогодня кіна не буде». Телефоную в «кулцентр 3700»: " Ваше питання буде вирішене взавтра".
Прийшло «завтра».
Набираю 3700, — «Ваше питання буде вирішене через 3дня!!!».
Прийшло ще одне «завтра». Набираю 3700, запитати — як справи?..
Відповідь: " Ваше питання буде вирішено до кінця НЕДІЛІ!!!"
Висновок: В Приватбанку спеціалістів відкривачів поломаних «ячеек» — немає. В Приваті беруть гроші за послуги і не виконують свої функції. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ поштомати Приватбанку!
І ще, на сайті Інтайму:
Статус доставки: груз выдан
Дата выдачи: 15.03.2016
Все супер!!! Всім класно! Лише посилку досі не отримано!!!
Комментарии (1)
Прийшло «завтра».
Набираю 3700, — «Ваше питання буде вирішене через 3дня!!!».
Прийшло ще одне «завтра». Набираю 3700, запитати — як справи?..
Відповідь: " Ваше питання буде вирішено до кінця НЕДІЛІ!!!"
Висновок: В Приватбанку спеціалістів відкривачів поломаних «ячеек» — немає. В Приваті беруть гроші за послуги і не виконують свої функції. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ поштомати Приватбанку!
І ще, на сайті Інтайму:
Статус доставки: груз выдан
Дата выдачи: 15.03.2016
Все супер!!! Всім класно! Лише посилку досі не отримано!!!
Стою на бирже, последний раз начисление денег было 30 декабря, сегодня уже 5 февраля, прошло больше месяца, уже должно было быть 2 начисления, в чом причина??? почему такие задержки??? на бирже говорят, что начисления уже были, почему банк не делает переводы вовремя???????
Комментарии (2)