Отделение Приватбанка: Гребёнка, ул. Евгения Гребенки, 3
Адрес:
Полтавская область, Гребёнка, ул. Евгения Гребенки, 3
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерыв: 12:00-13:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
degen1967
7 июня 2022, 10:21
20 років я є клієнтом приватбанка. за весь час жодного просроченого платіжу по кредитам… жодної затримки з оплатою по оплата частинами або кредиту! щодня я активно користуюсь універсальною картою для сплати в торгових точках та оплаті в інтернеті. Маю стабільний щомісячний дохід зарплату бо працюю я в Укрзалізниці. За лояльність до банку, банк відмовляє мені в послузі оплата частинами це при тому що я активно завжди користувався цією послугою вже 10 років! Без жодних пояснень банк відмовляє мені в оплаті частинами та ще при цьому рекламує цю послугу активно! Хіба це не принизливо?
Комментарии (2)
Ответ банка
7 июня 2022, 13:10
Вітаємо.
Розмір ліміту встановлюється для кожного клієнта індивідуально. Є низка критеріїв, які впливають на можливість відновлення кредитування.
Банк переглядає ліміти щодня. Якщо за вашою карткою буде рішення про збільшення ліміту, ми відразу відправимо повідомлення.
Розмір ліміту встановлюється для кожного клієнта індивідуально. Є низка критеріїв, які впливають на можливість відновлення кредитування.
Банк переглядає ліміти щодня. Якщо за вашою карткою буде рішення про збільшення ліміту, ми відразу відправимо повідомлення.
Зняли ліміт по кредитні карті і ніякого обгрунтуванної відповіді не дали чому. Я постійно користуюсь картою комуналка всі послуги через приват 24. Звертавсь у банк працівники банку розводять руками це рішення зверху. От і все потрібно відкривать кредитку в другому банку
Комментарии (2)
Ответ банка
3 апреля 2021, 9:27
Доброго ранку!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Ви можете надати довідку про доходи, що позитивно вплине на рішення банку та збільшить шанси на підвищення ліміту.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Ви можете надати довідку про доходи, що позитивно вплине на рішення банку та збільшить шанси на підвищення ліміту.
Снимала я в банкомате без Карты деньги,( так как забыла её дома ), и тут мне банкомат выбивает ошибку, ну ладно думаю, заходу снова попробовать, а деньги то списались( Это пипец просто, естественно я начала звонить в банк, и один консультант мне сказала что в течение суток деньги вернуться, конечно же они не вернулись, потом другой консультант сказала что деньги вернутся как только пройдёт инкассация в банкомате, ее там снимали уже 5 раз, никак не могут посчитать??? Вы у меня забрали последние деньги, на что я по вашему должна жить с ребёнком? И почему из-за ваших глюков в банкомате, я должна ждать, давайте мне номера главных ваших, может винимые достучусь!!!
Написать комментарий
Ответ банка
16 июля 2020, 11:51
Добрий день!
Ваша заявка ще в роботі. Від імені банку перепрошуємо за те, що змушуємо вас чекати.
Заявка обробляється протягом 24 годин, а в окремих випадках до 7 днів. Цей час потрібний для того, щоб провести інкасацію банкомату, звірити залишки та операції.
З упевненістю можемо сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання. Як тільки заявка буде оброблена ви будете проінформовані.
Ваша заявка ще в роботі. Від імені банку перепрошуємо за те, що змушуємо вас чекати.
Заявка обробляється протягом 24 годин, а в окремих випадках до 7 днів. Цей час потрібний для того, щоб провести інкасацію банкомату, звірити залишки та операції.
З упевненістю можемо сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання. Як тільки заявка буде оброблена ви будете проінформовані.