Отделение Приватбанка: Иванков, ул. Проскуры,11
Адрес:
Киевская область, Иванков, ул. Проскуры,11
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, перерыв кассы: 12:30-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Юлия Андреевна
30 августа 2023, 15:45
Нещодавно мій чоловік дізнався, що у нього борг є в приватбанк. Оце сюрприз. Борг нараховується, на секундочку, з 2011 року, карта закрита в тому ж році. Зайшли в УБКІ, дійсно є борг на сумму 5 тисяч гривень. Вирішили звернутись в банк для вирішення питання. В відділенні тітонька з бейджиком сказала, що борг 18 тисяч гривень і як його закрити воно незнає. Також вона незнає звідки взявся борг, чому в УБКІ одна сума, а вона іншу назвала. На всі питання вона відповідала: незнаю, дзвоніть 3700. Приватбанк, питання: для чого в відділенні тітоньки з бейджиками якщо вони крім слова 'незнаю' нічого не кажуть. Далі ситуація набагато цікавіша. Подзвонили на 3700, вони кажуть: Вас як клієнта не існує, зареєструйтесь. А гумор в тому, що ми вже 2 години намаємось зареєструватись. Сайт пише, що реєстрація пройшла успішно, але коли заходиш в особистий кабінет, воно видає: ви не клієнт банку. Це жарт якийсь чи що? На гарячій лінії теж не дають конкретики ніякої. Замкнене коло. Кажуть: не зочеш проблем, не май справ з приватбанком. Ні каплі не шкодую, що я обслуговуюсь в інших банках. Приватбанк, зв’яжіться будь-ласка для вирішення ситуації.
Комментарии (3)
Ответ банка
30 августа 2023, 16:55
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
Будучі клієнтом банку, тільки з не поновленою картою, мене кинули на тисячу гривень.
Користуючись терміналом банку на поповнення 24 листопада після зарахування тисячі гривень пропало світло, але зарахування не відбулося; після спілкування з оператором кол-центру, запропонували відправити кошти на мобільний номер, завчасно знав всі мої дані тричі перепитав на який номер відправляти кошти, вніс не вірний номер, тобто, знаючи мій номер, авторизували якийсь інший. При подальших зверненнях до працівників банку мене не підключали. Вкрай незадоволена роботою працівників, які лишили мене довіри цьому банку.
Працівники або присвоїли кошти або це політика установи.
Кошти, які можливо відправили іншій людині, тільки по вині служби підтримки, і потім в подальшому не хочуть брати відповідальності.
Сподіваюсь, що на ринку багато терміналів і фінустанов, які зроблять конкуренцію і такому злочинному відношенню до клієнта наступить кінець.
Написать комментарий
Користуючись терміналом банку на поповнення 24 листопада після зарахування тисячі гривень пропало світло, але зарахування не відбулося; після спілкування з оператором кол-центру, запропонували відправити кошти на мобільний номер, завчасно знав всі мої дані тричі перепитав на який номер відправляти кошти, вніс не вірний номер, тобто, знаючи мій номер, авторизували якийсь інший. При подальших зверненнях до працівників банку мене не підключали. Вкрай незадоволена роботою працівників, які лишили мене довіри цьому банку.
Працівники або присвоїли кошти або це політика установи.
Кошти, які можливо відправили іншій людині, тільки по вині служби підтримки, і потім в подальшому не хочуть брати відповідальності.
Сподіваюсь, що на ринку багато терміналів і фінустанов, які зроблять конкуренцію і такому злочинному відношенню до клієнта наступить кінець.
Ответ банка
16 декабря 2020, 17:41
Добрий день!
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Звернулись в особистому повідомленні.
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Звернулись в особистому повідомленні.