Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Фастов, ул. Соборная, 10
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв`язок.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)
на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)
я звернувся через чат у додатку приват24
1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.
4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.
5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.
6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.
7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.
банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?
На даний момент питання ще в роботі. Профільні фахівці розглядають ситуацію та додатково зв'яжуться з вами.
Перепрошуємо за незручності.
При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їх основі приймається рішення, щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта. Власник картки може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 для отримання інформації.
людини) чому знаючи такий наплив людей в Приватбанку не добавив, менеджерів для кращого обслуговування фізичних осіб, чому тільки для карт для виплат, тоді навіщо маючи більшість українців карту універсальну, повинні пару днів стояти в черзі щоб отримати карту для разового користування?????!!! ЖАХЛИВА, ОРГАНІЗАЦІЯ!!! Рівень Приватбанку який був на висоту рівні, впав і не відповідає те що обіцяє і заявляє на офіційному сайті Приватбанку!!!
Нам шкода, що Ви відчули дискомфорт. У нас у відділенні сьогодні особливо багато Клієнтів. Дозвольте пояснити, що Банк щодня працює над тим щоб обслуговування Клієнтів відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Вибачте за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)
на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)
я звернувся через чат у додатку приват24
1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.
4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.
5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.
6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.
7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.
8) 2022−11−25
отримав відповіть від банка про те що пони отримали відповідь від НБУ про те що
«Згідно акту НБУ купюра визнана значно пошкодженою (має забруднення, плями, колір яких контрастує з кольором навколишнього зображення або навколишньої незадрукованої ділянки банкноти, внаслідок забруднення має свічення під дією ультрафіолетових променів по всій площині банкноти).»
за посилання фото курюри
та акт нбу
https://drive.google.com/file/d/1CBTQfjCPr2D8b_ZhwSAK0sXlx0Nop8ao/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1gpitOYsHNeztvG1ZXlMxcadRA45K4qJB/view?usp=share_link
банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
вони так наполегливо хочу мене кинути що я цілком допускаю що і бруд був нанесенний їми самими навмисно.
прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?