Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Приватбанка: Днепр, пр-т Героев, 37

Адрес:
Днепр, пр-т Героев, 37
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
25 апреля 2023, 11:13
Я обслуговувався в АТ КБ «Приватбанк» протягом 23 років, маю незаплямовану кредитну історію, проводжу підприємницьку діяльність як ФОП з 2001 року (напрямок роздрібна торгівля та надавання в оренду власного нерухомого майна). В період з 1 березня по 21 березня здійснював поповнення готівкою свого депозиту «Приват вклад» в валюті долари США та переведення коштів на мою валютну картку для виплат з наступним зняттям готівки в касі «Приватбанку». Цей вид депозиту спеціально відкривав, тому що він дає можливість вільно користуватись своїми коштами. Також на валютну картку для виплат надходили кошти від конвертаційних депозитів, відкритих в «Приватбанку», строк яких закінчився. Загальна сума зняття готівки склала приблизно 1000000грн в єквіваленті. Але реальне сальдо між поповненням та зняттям практично нульове, тобто загальна сума біля 10 тисяч доларів США використовувалась для поповнення та зняття.
16 березня я отримав від «Приватбанку» повідомлення, що місячний ліміт операцій по зняттю готівки майже вичерпано і що потрібно надати документи для підтвердження походження коштів. В той же день, 16.03.2021 я надав в чаті наступні документи: податкові декларації ФОП за останні 5 років, 2 довідки про виплати фонду гарантування вкладів по 2 банках. Загальна сума доходу за цими документами в 5 разів перевищувала суму зняття готівки за місяць.Надані мной документи пройшли валідацію і я отримав повідомлення, що всі документи успішно прийняті.
Але ліміт для зняття готівки мені не був піднятий і я не зміг 21 березня отримати замовлені мною гроші. Я звернувся на гарячу лінію, де мені підтвердили, що всі надані мною документи успішно пройшли перевірку та попросили часу для вияснення ситуації. Через деякий час співробітник служби підтримки мені перетелефонував і оголосив інформацію, що «Приватбанк» прийняв рішення припинити відносини зв мною. Причину цьго рішення мені пояснити не змогли.
22 березня 2023 я отримав на свою електронну пошту листа від «Приватбанку»,
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку № 20.1.0.0.0/7- 230322/106.
В листі написано, що «Приватбанк» 21.03.2023 р. прийняв рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
Жодна з наданих причин не може бути застосована до мене, тому що я веду легальну, офіційно зареєстровану підприємницьку діяльність, всі дані про мене актуальні та надані банку, документи про походження коштів надані вчасно, банківські операції всі прозорі та законні.
Крім того, що я був вимушений закрити всі свої рахунки в «Приватбанку», виявилось, що іншим клієнтам, які мають рахунки в «Приватбанку», «Приватбанк» відмовляє в можливості проводити платежі на мій поточний рахунок в «Універсал банку», що спричиняє мені перешкоди в здійсненні моєї підприємницької діяльності.
З приводу цього я оформив звернення в онлайн-чаті 31.03.23 № 36676044 та відправив письмове звернення, зареєстроване 3.04.23 за № 2120945-ВБ. На жодне з цих звернень я не отримав відповіді.
Гроші, які я був вимушений зняти зі своїх рахунків в Приватбанку, я вніс на рахунок в іншому банку. Під час внесення виникла така ж сама проблема з фінмоніторингом, запросили підтверджуючи документи. Надав ті ж самі документи, що надавав в Приватбанк. Протягом 5 хвилин документи пройшли перевірку, питання було знято.
Виникає законне питання: ця ситуація в Приватбанку виникла в результаті байдужісті та некоментентності співробітників чи це така політика самого банку? Дуже хочеться все ж таки почути аргументовану відповідь від банку.
Комментарии (3)
Ответ банка
Приватбанк
25 апреля 2023, 13:25
Вітаємо.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 8 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
В листі від банку про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку було надано розгорнуту відповідь.
1
21 марта 2023, 18:07
Обслуговуюсь в Приватбанку більше 23 років, маю ідеальну кредитну історію. Останній місяць виникла необхідність в частих поповненнях та знятті коштів з валютного Приват вкладу, який і використовується саме для вільного користування коштами. 17 березня отримав повідомлення від банку, що майже досягнуто місячний ліміт зняття готівки і треба подати в банк документи, що підтверджують походження коштів. В той же день надав необхідні документи (річні податкові декларація за 5 років, довідки про виплати з Фонду гарантування вкладів і т.п.), на суму, вчетверо перевищуючу той місячний ліміт. Отримав від банку повідомлення, що всі документи прийняті, пройшли перевірку. В понеділок, 20 березня, коли намагався зняти в касі попередньо замовлену валюту, отримав відмову в видачі, тому що не дозволяв той же самий ліміт. Зателефонував на гарячу лінію банку, фахівець сказала, що в мене все гаразд з документами і попросила трохи часу на вияснення проблеми. В результаті через 5 хвилин очікування мені повідомили, що банк розриває зі мною відносини. Причину пояснити мені не змогли, сказали підійти в відділення та написати заяву на повернення моїх коштів. У мене в банку валютні кошти на картці та декілька валютних депозитів, гривню перевів міжбанковським платежем. У відділенні запропонували заяву на конвертування валюти в гривню по курсу НБУ, я відмовився від такої «щедрої» пропозиції. Декілька разів телефонував на гарячу лінію, щоб все ж таки вирішили питання повернення коштів в валюті та щоб надали офіційний лист з поясненнями причини розірвання відносин. Станом на зараз ні одне, ні друге питання не вирішено. Висновок такий, що банку не потрібні сумлінні та відповідальні клієнти, якщо він таким чином відноситься до них. Щож, є янші банки, які залюбки займуть місце Привату. Але вирішити питання все ж потрібно. Чекаю на обгрунтовану відповідь банку, а не просто штамповану фразу про запобігання фінансування тероризму.
Комментарии (2)
Ответ банка
Приватбанк
21 марта 2023, 20:16
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
3
13 ноября 2022, 19:25
Приостановили обслуживание по п 1.1.3.2.6
При обращении в службу поддержки — ссылаются на какие-то долги, хотя данные пункты УіП к долгам ни какого отношения не имеют, те более что никаких долгов нет.
Комментарии (4)
Ответ банка
Приватбанк
14 ноября 2022, 10:19
Вітаємо.
Ваше питання знаходиться на розгляді у профільних спеціалістів, за результатами котрого з вами буде проведено зворотній зв'язок.
3
22 февраля 2019, 18:22
Ужасный кассир в отделении на пр.Героев, возле АТБ, кассир Касьянова- грубит, бросает чек и деньги, постоянно окошко закрыто отвлекается с телефоном в туалет, хамит пенсионерам
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
22 февраля 2019, 19:09
Добрый вечер!
Сожалеем, что Вы испытали неудобства и приносим извинения за то, что после посещения нашего отделения у Вас остался неприятный осадок. Мы прикладываем все усилия, чтобы наши клиенты получали качественное обслуживание и чувствовали себя комфортно. Хотим сообщить, что данный вопрос уже рассматривают специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты.
С уважением, ПриватБанк.

На странице собрана вся информация про отделение Приватбанка по адресу Днепр, пр-т Героев, 37.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Приватбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Приватбанка  расположенном по адресу Днепр, пр-т Героев, 37- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.