Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, пр-т Берестейский, 67
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Вашу заявку на повернення коштів опрацьовано. Перевірити стан рахунку ви можете в Приват24.
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки.
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи.
На жаль, за правилами платіжної системи банк не має змоги оскаржити, як шахрайські, ті операції, які були підтверджені за технологією 3D-secure, тобто, введенням одноразового коду з смс відправленого на фінансовий номер чи у мобільному додатку клієнта.
Наступного дня вирішила сходити до відділення банку та запитати:
1) Чому банк не відправив запит ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив’язаний до Приватбанку?
2) Чому якщо неодноразово вводили неправильний код СVV2 — банк не зв’язався зі мною через додаток або за номером, або не заблокував картку і платіж?
Тут почалось саме цікаве, починаючи від абсолютно хамського відношення у відділенні банку (Київ, відділення пр-кт Перемоги, 27а), де співробітниця банку Наталя наполягала, що можливо це ми там реєструвались і зараз займаємо її час і заявку ніяку на перевірку реєструвати не буде, що саме сайт вирішує чи відправляти підтвердження і банк тут до чого (але ж за зберігання моїх коштів відповідає банк, а не якийсь сайт!!!). А щодо неправильного вводу СVV2, то було направлено імейл і цього достатньо. Згодом, все-таки співробітниця сказала, що заявку прийняла і на прохання уточнити, яку саме заявку та які подальші дії банку — почала підвищувати тон, що відповідати на це не зобов’язана і розмова закінчена. Далі підійшов начальник відділу по роботі з клієнтами і абсолютно в хамській манері махав руками на вихід та наполягав, що я займаю їх час і я маю негайно покинути відділення, бо тут заважаю йому працювати.
Після ще одного дзвінка на гарячу лінію сповістили, що вони розглянуть тільки заявку на повернення коштів (від 45 до 120 і за цей час я маю виплатити суму або будуть нараховані відсотки), а відділ безпеки банку займатися розслідуванням шахрайства не буде. Мною подані заяви до кіберполіціїї та національної поліції і отримано витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження.
При цьому, відділ по роботі з клієнтами виганяє клієнтів з відділення у разі незручних питань, а банк допускає шахрайські дії з кредитними коштами. В даному випадку служба безпеки банку проігнорувала шахрайські дії, але банк вважає, що відповідальність за це має нести клієнт, який є потерпілою стороною.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Вдячні вам за відгук. Катерина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
15.02.2021 г. следователем управления патрульной полиции был направлен официальный запрос исх.№ 5271/41/11/5−21 на предоставление видеозаписи с камер данного отделения. Обратилась с данным письмом в отдел службы безопасности, которые находятся по тому же адресу, на что все сотрудники дружно ответили «Вам мы не имеем права ничего показывать, приезжаете со следователем и флешкой, тогда видео предоставим.» На следующий день я приехала к ним, вместе со следователем, нас ожидал новый ответ: «мы ничего не имеем права предоставлять без запроса с центрального офиса или Вам надо ехать в ГО, которое находится в г. Днепр».
Ну как так, зачем было говорить одно, а на следующий день уже совершенно другое? Как будто сотрудники специально издевались! (культурным текстом тяжело описать всю эту ситуацию.) Я не могу понять в чем такая конфиденциальность видео на улице, в чем была сложность показать видеозапись представителю правоохранительных органов?
На сегодняшний день видео от банка в управление патрульной полиции так и не поступило. Такое впечатление что предоставление видео специально затягивается, чтобы его по истечению срока хранения просто удалить. В данном случае можно рассматривать как препятствие следствию.
Исходя из всех ситуаций описанных выше, все больше подозрений что в мой автомобиль въехал именно кто-то из сотрудников данного отделения.
Я уверенна, что если бы на моем месте оказался кто-то из сотрудников Приват Банка, или важный «VIP» клиент, вопрос бы решили намного быстрее и без официальных переписок.
Оставайтесь пожалуйста людьми, вне зависимо от должности и социального статуса, помните, что в такую ситуацию может попасть каждый!
Ваше питання вже на розгляді. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
27.10.20 в межах контракту в Приватбанк надійшли кошти, але на рахунку не з«явились.Причиною називають відсутність номера рахунку в платежі, що робить не можливою ідентифікацію нашої установи.На мій запит про причини незарахування коштів відповіли, що зробили запит в Швейцарію, проте станом на 05.11.20 кошти не зараховані. Співробітники Приватбанку пропонують нам звернутись в Швейцарський банк, але така можливість відсутня. Прошу допомогти в вирішенні цього питання.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
НО видимо Приватбанк продолжает преследовать своих клиентов и издеваться.
Более 15 лет использования банка., оставило след в жизни многих людей.
но по факту на сейчас жалоба такова, что банк на мой ФОП наложил арест, что отменен самой ДВС, по ВП нет права требования и нет получателя. Письма адвоката были про игнорированы отделом в Днепропетровске. При подаче в Киевский отдел, Юристы тихо сказали, что по факту основ нет для задержание средств.
Также у меня есть ПП сиерра груп, данные открыты. ПриватБанк в один прекрасный день перехватил деньги от клиентов за сервера в пользу кредита, лимита я точно не помню. По факту я списал с себя 100.000 не понятных гривен штрафа и заплатил лето кредита плюс штраф 4100 грн. 5 лет ругатся с банком.
И как физ лицо, я перестал пользоваться, сперва не хотели карту делать. Потом говорят ВОТ ВАМ ГОЛД И лимит в 75 тыс. Я говорю, так там нет лимиты. Ну вы пойдите возьмите, и лимит поднимем.
По факту у меня по всем реестрам УБКИ и ДВС все отлично. А банк все равно говорит я должен бабки банку. Какому банку банк сам не знает. ПриватБанк напоминает Вымагателя а не банк для бизнеса.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.