«Полтава - банк» де совість?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Зубань Катерина 21 декабря 2018, 20:54
Отделение по адресу: Полтава, ул. Калинина, 1-А
При спробі отримати готівку у банкоматі «Полтава-банк» 27 жовтня 2018 року з карткового рахунку кошти були списані, та не видані через банкомат. Трохи почекавши і не почувши, як рахуються кошти, я відразу звернулася у відділення банку. На рахунку коштів вже не було. Касир порадила звернутися у понеділок, тобто 29 жовтня 2018 року у відділення із заявою «про не отримання готівки з банкомату».
Я пенсіонерка і мій єдиний дохід — це пенсія в сумі 2025 грн., які намагалася отримати. З 29 жовтня 2018 року почався мій шлях у пошуках правди.
29 жовтня 2018 року я звернулася у відділення банку із заявою про неотримання готівки з банкомату. Через два тижні провели інкасацію банкомата, мене повідомили «лишніх коштів не має і що це стандартна ситуація.» Я просила щоб мені показали відеозапис з банкомата. Співробітники відповідали, що у всьому розберуться самі. Можливо для них це і стандартна ситуація, а для мене це здирання останньої сорочки. Те, що залишили мене без пенсії нікого не хвилює.
Скільки разів я їм телефонувала і ходила у відділення і центральний офіс не перерахувати. Письмову відповідь надали, що кошти видані клієнту. В мене питання :« Якому?»
05 грудня 2018 року я звернулась по телефону на гарячу лінію Національного банку України зі своїм зверненням. Національний банк України повідомив, що моє звернення направили до АТ « Полтава-банк» для розгляду і вжиття заходів щодо врегулювання цього питання, про що АТ « Полтава -банк» повідомить мене додатково. На сьогодні 21 грудня 2018 року відповіді не має.
Хочу запитати у АТ « Полтава — банк» де совість?

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Полтава-Банке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 28.070 28.250
EUR 33.000 33.290
RUB 0.3650 0.3720
Все курсы банка

Курс валют в Полтава-Банке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 28.070 28.250
EUR 33.000 33.290
RUB 0.3650 0.3720
Все курсы банка
Реклама