«Полтава - банк» де совість?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Полтава-Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.3 |
PLN | 10.13 | 10.37 |
USD | 42 | 42.4 |
Все курсы банка |
Я пенсіонерка і мій єдиний дохід — це пенсія в сумі 2025 грн., які намагалася отримати. З 29 жовтня 2018 року почався мій шлях у пошуках правди.
29 жовтня 2018 року я звернулася у відділення банку із заявою про неотримання готівки з банкомату. Через два тижні провели інкасацію банкомата, мене повідомили «лишніх коштів не має і що це стандартна ситуація.» Я просила щоб мені показали відеозапис з банкомата. Співробітники відповідали, що у всьому розберуться самі. Можливо для них це і стандартна ситуація, а для мене це здирання останньої сорочки. Те, що залишили мене без пенсії нікого не хвилює.
Скільки разів я їм телефонувала і ходила у відділення і центральний офіс не перерахувати. Письмову відповідь надали, що кошти видані клієнту. В мене питання :« Якому?»
05 грудня 2018 року я звернулась по телефону на гарячу лінію Національного банку України зі своїм зверненням. Національний банк України повідомив, що моє звернення направили до АТ « Полтава-банк» для розгляду і вжиття заходів щодо врегулювання цього питання, про що АТ « Полтава -банк» повідомить мене додатково. На сьогодні 21 грудня 2018 року відповіді не має.
Хочу запитати у АТ « Полтава — банк» де совість?