протягом трьох місяців намагаюсь безрезультатно отримати ВЛАСНІ кошти ,які мала необережність довірити даному банку,що гаранотовано мені Законом «Про банки і банківську діяльність»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Письмо на 3х адресатов с описание проблем, Председателю правления банка, Нач регионально подразделения НБУ, и на Гонтареву, заказным письмом с уведомлением.
На жаль Ваша команда операторів контакт-центру нічого не вирішує… з тими, хто у Вас щось може вирішити, або хоча б щось чути, окрім стандартних автоматичних відмовок, на жаль зв«язатися нереально… менеджери, до яких Ви пропонуєте звертатись (між іншим у відділенні, в якому я маю рахунок, вони дуже хороші, на відміну від начальника), на жаль теж мають права, як працівники контакт-центру, тобто ніякі… депозитна угода закінчилась ще в березні… після чого, я бачачи проблеми з поверненням, на три місяці розмістила кошти на депозитному рахунку з вільним доступом… але після спілкування з начальником відділення, я відмовилась пролонгувати навіть цю угоду… кошти знаходяться на поточному рахунку...і хоч начальник запевняв, що мені перетелефонують, коли підготують до видачі, там аж 700 з невеликим доларів, жодного разу мені ніхто не телефонував… оскільки виходу таки не побачила за останній час, прийдеться скористатись порадою про три скарги… дякую
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження про роботу банку. Запевняємо Вас, ми завжди відкриті до спілкування.
Проте прямі міські номери відділення ми не використовуємо для вхідних дзвінків та отримання консультації, для цього у нас є команда операторів контакт-центру. Однак, у відділенні менеджер завжди готовий надати Вам свою візитівку із мобільним номером для подальшого зв’язку та отримання будь-якої інформації клієнтом.
Описана ситуація спілкування із начальником відділення зовсім не схожа на пересічну. Для надання предметних коментарів нам необхідно з’ясувати її деталі. Будемо вдячні за інформацію про адресу відділення, дату візиту та номер Вашого депозитного договору. Дякуємо.