Валюта не перераховується вже більше місяця по SWIFTу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Шановні штатні відписувачі (в народі «копіпастери»). Я розумію, що коли важко дати відповідь по суті проблеми, а простіше нажати комбінацію клавіш «Ctrl+C» + «Ctrl+V», але ви цими діями ще гірше опускаєте рівень банку в район «плінтуса», підтверджуючи мою думку, що це не банк. «Ограничения НБУ, бла-бла-бла...» відповідь, аналогічна до відповідей усім. Мій дуже хороший товариш працює у вашій конторі і він стверджує, що у них все добре, тільки єдиний нюанс — банк НЕ ХОЧЕ купувати долар для виконання зобов’язань. Головний меседж від менеджменту — видавати усе в гривнях. З гривнею дійсно проблем немає. Щодо мого питання, то я писав чітко, що SWIFT було надіслано ще 6-го березня 2014 р. Це скільки вам потрібно часу, щоб здійснити переказ «в порядке очереди по мере поступления валюты в банк». Ви можете купувати валюту в межах регулятивного капіталу-чому я маю чекати своїх коштів? Доведеться почекати реакції від НБУ і від SWIFT, а далі буду вибивати моральну шкоду в суді. Будемо сваритися.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
1) один в НБУ — хай перевірить цю «шарашкіну контору» на момент дотримання валютного законодавства та на предмет виконання зобов’язань перед клієнтами;
2) другий — в міжнародну системі SWIFT — з подібними запитами і з описом ситуації. Сумніваюсь, що вони захочуть продовжити співпрацю з цим банком, коли дізнаються, як він працює з клієнтами через їхню організацію.
3) третій — міністру фінансів п.Яресько. Просто, щоб повідомити про ситуацію в її колишньому банку (до якого вона мала відношення до листопада 2013 р.).
Про результати переписки з цими організаціями повідомлю додатково на цьому сайті. А для усіх читачів цього поста скажу по-Фреймутівськи, що: «НЕ РЕКОМЕНДУЮ „ПЛАТИНУМ БАНК“ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ і ЗАОЩАДЖЕННЯ КОШТІВ». Це не банк.
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.