Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нарешті відповіли на мою скаргу...

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
VitalikZ 22 марта 2015, 16:54
Нарешті отримав відповідь на свою скаргу і то лише коли звернувся за нею у відділення. Відправити її листом мені ніхто навіть не намагався, що вже конвертів шкода? От дивлюся на неї і не знаю плакати чи сміятися…

Отже кілька речей одразу кидається в очі:

1. У відповіді банк посилається на постанову НБУ №160 від 04.03.15 року про обмеження виплат у валюті в розмірі еквіваленту до 15000 гривень на добу — ну ця постанова існувала і раніше може під іншим номером, але що саме заважає банку виконувати свої зобов'язання з січня місяця так і не розумію. За цей час уже можна було навіть по цих обмеженнях вже разів 10 видати мені мої гроші.

2. Якщо придивитися до документу то на ньому видно, що текст в якому вказано адресу відділення відрізняється від тексту всього документу (скоріше за все текст було виділено кольором, а при друці він став трохи сірим). Ну штампуєте однакові відповіді всім хто пише скарги то хоч не показуйте цього так явно, це ж показує некомпетентність людини яка писала відповідь.

3. А тепер найцікавіше — у відповіді вказано, що працівники вказаного відділення додають максимум зусиль і т.д., цікаво, як вони то роблять, якщо навіть не знають про моє існування??? Я сам вперше дізнався, що банк має відділення за вказаною адресою оскільки ніколи там не був і гроші вкладав і тепер намагаюся забрати з відділення №5 по вул. Б.Грінченко, 1, що знаходиться на Майдані??? Я чесно кажучи думав що дівчина з кол-центру помилилася коли читала мені відповідь по телефону, але ні вона читала, як написано у відповіді. Можу зробити висновок, що людина яка писала той лист навіть не читала саму скаргу оскільки я написав її у двох екземплярах і особисто приніс у своє відділення, що підтверджується зареєстрованим номером вхідного листа на моєму екземплярі.

Називається який банк такі й працівники — непрофесійно…

Комментарии - 4

+
0
Kimito
Kimito
23 марта 2015, 10:23
#
Вы для чего скаргу писали?
Чтобы потом в НБУ писать. Ответ ее вам не важен, вы ведь знали, что там бред будет!
Дальше — заява в НБУ.
+
+1
 _ _
_ _
23 марта 2015, 11:18
#
Ответ НБУ будет таким же. Типа: мы не можем повлиять на банк, а жалоба будет учтена при плановой проверке. НБУ только крышует свои банки и ликвидирует неугодные, на вкладчиков ему плевать. На жалобу юрлица НБУ реагирует!
+
0
Kimito
Kimito
23 марта 2015, 11:51
#
Хм… может по этому местные клерки с ухмылкой на роже восклицают — жалуйся, куда хочешь, валюту вс равно не отдадим!
+
0
VitalikZ
VitalikZ
30 сентября 2015, 14:53
#
Ура. Сегодня забрал свой депозит полностью.
Несколько жалоб в банк и НБУ результатов не дали, а вот после обращения в суд — выплатили весь депозит полностью и в долларах.
Нужно было это все делать раньше.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться