Халатность сотрудников привела к моим потерям
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
27 березня здійснював переказ коштів у «Фінініціативу», працівник якого вказала неправильні реквізити. Отримав СМС про списання коштів з рахунку, але за адресою вони не поступили. Звернувся в колцентр за поясненнями (дзвонив і 27, і 28 березня), але мені сказали чекати 3 банківські дні, тобто від четверга аж до понеділка. В понеділок виявилось, що ще 27, у четвер, був запит про уточнення реквізитів, про що мене не повідомили. Я цілий день перебував поблизу відділення у Львові і легко міг виправити помилку. Натомість мені довелось чекати повернення коштів назад. В результаті мені було нанесено матеріальну шкоду в розмірі більше 300 грн. Хтось відповідає за такі дії?
Написать комментарий
Комментарии - 3
- +
- 0
- platinumbank
- 7 апреля 2014, 9:41
- #
Добрий день!
Нам прикро, що сталася така ситуація. Але, якщо ми Вас вірно зрозуміли, помилка в реквізитах була допущена не нашим співробітником.
В подальшому рекомендуємо, якщо Вам стає відомо про помилку в платежі, звертатися до відділення самостійно. Дякуємо.
Нам прикро, що сталася така ситуація. Але, якщо ми Вас вірно зрозуміли, помилка в реквізитах була допущена не нашим співробітником.
В подальшому рекомендуємо, якщо Вам стає відомо про помилку в платежі, звертатися до відділення самостійно. Дякуємо.
Пояснюю ще раз: іНФОРМАЦІЯ ПРО НЕПРАВИЛЬНІ РЕКВІЗИТИ БУЛА ВІДОМА працівникам Платинум-банку ще тоді, коли я перебував біля відділення банку і я легко міг це виправити. Натомість на мої звернення була відповідь — чекати. І тільки в понеділок була надана реальна інформація. Отже, через те, що я був дезинформований працівниками контакт-центру, поніс фінансові втрати. Чи я незрозуміло висловлююсь?
- +
- 0
- platinumbank
- 14 апреля 2014, 20:28
- #
Доброго дня!
Вибачте за затримку із відповіддю.
Співробітники контакт-центру не мають доступу до операцій із рахунками клієнтів, тому повідомити про наявність запиту реквізитів не мали змоги. Термін три дні є загальним максимальним для здійснення міжбанківської операції, тому саме такий термін Вам було рекомендовано очікувати отримання коштів.
Як і рекомендували раніше, уразі затримки платежу, необхідно звернутися до відділення для з’ясування ситуації.
Приносимо вибачення за незручності.
Вибачте за затримку із відповіддю.
Співробітники контакт-центру не мають доступу до операцій із рахунками клієнтів, тому повідомити про наявність запиту реквізитів не мали змоги. Термін три дні є загальним максимальним для здійснення міжбанківської операції, тому саме такий термін Вам було рекомендовано очікувати отримання коштів.
Як і рекомендували раніше, уразі затримки платежу, необхідно звернутися до відділення для з’ясування ситуації.
Приносимо вибачення за незручності.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться