Контрольный звонок вчера вечером!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 34
Образец ЗАЯВЛЕНИЯ!!!
Директорові-розпоряднику Фонду
гарантування вкладів фізичних осіб
Ворушиліну К.М.
04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 17
Уповноваженій особі Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію ПАТ «ПтБ»
Ірклієнку Ю.П.
04112, м. Київ, вул. Дегтярівська, 48
ПІД
паспорт серії:
ідентифікаційний код:
адреса:
тел.:
Шановний Костянтине Миколайовичу!
Відповідно до рішення Правління Національного банку України від 23 лютого 2017 року № 95-рш «Про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію Публічного акціонерного товариства «Платинум банк», з 01 березня 2017 року розпочалися виплати гарантованих сум вкладників через банки-агенти. Звернувшись до кількох з них, я не зміг отримати належні мені кошти, оскільки моїх даних не було в реєстрі на виплату.
Згідно ст. 26 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» від 23.02.2012 № 4452-VI всі мої депозитні вклади на загальну суму 000 000 грн. (прописати) та рахунки із залишками підпадають під гарантію ФГВФО.
Враховуючи вищенаведене й те, що відповіді (як письмові так і телефонні) на мої неодноразові звернення до Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію ПАТ «ПтБ» Ірклієнка Ю.П. – не надходять, а також в період з 11 січня по 13 березня 2017 року по жодному зі своїх рахунків і вкладів, жодних виплат — не отримував та не здійснював жодн
Директорові-розпоряднику Фонду
гарантування вкладів фізичних осіб
Ворушиліну К.М.
04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 17
Уповноваженій особі Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію ПАТ «ПтБ»
Ірклієнку Ю.П.
04112, м. Київ, вул. Дегтярівська, 48
ПІД
паспорт серії:
ідентифікаційний код:
адреса:
тел.:
Шановний Костянтине Миколайовичу!
Відповідно до рішення Правління Національного банку України від 23 лютого 2017 року № 95-рш «Про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію Публічного акціонерного товариства «Платинум банк», з 01 березня 2017 року розпочалися виплати гарантованих сум вкладників через банки-агенти. Звернувшись до кількох з них, я не зміг отримати належні мені кошти, оскільки моїх даних не було в реєстрі на виплату.
Згідно ст. 26 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» від 23.02.2012 № 4452-VI всі мої депозитні вклади на загальну суму 000 000 грн. (прописати) та рахунки із залишками підпадають під гарантію ФГВФО.
Враховуючи вищенаведене й те, що відповіді (як письмові так і телефонні) на мої неодноразові звернення до Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію ПАТ «ПтБ» Ірклієнка Ю.П. – не надходять, а також в період з 11 січня по 13 березня 2017 року по жодному зі своїх рахунків і вкладів, жодних виплат — не отримував та не здійснював жодн
… жодних транзакцій (оплат, переказів, зняття, переоформлення, поповнення і т.д.), прошу Вас терміново надати відповідні доручення в межах повноважень щодо включення мене в реєстр на виплату належних мені коштів розмішених в ПАТ «ПтБ» через банки-агенти згідно чинного законодавства України та чітко пояснити причину невнесення мене в реєстр сформований на 01 березня 2017 року, адже на момент введення ТА в ПАТ «ПтБ» станом на 11 січня 2017 року всі мої депозитні вклади на загальну суму 000 000 грн. (прописати) були діючими, оформленими на загальних підставах, не «дробились» та по ним не проводились жодних фін. операції з 2016 року й тому не можуть вважатися «сумнівними транзакціями» або «нікчемними».
У разі ігнорування розгляду мого звернення або надання інформації не по суті, я буду змушений звертатися до відповідних правоохоронних органів (прокуратури) із залученням засобів масової інформації.
13.03.2017 року / підпис /
У разі ігнорування розгляду мого звернення або надання інформації не по суті, я буду змушений звертатися до відповідних правоохоронних органів (прокуратури) із залученням засобів масової інформації.
13.03.2017 року / підпис /
- +
- 0
- Toxa David
- 11 марта 2017, 14:47
- #
Грамотно и доходчиво. Спасибо. Пожалуй скопирую и напишу еще одно заявление.
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 15:18
- #
Заявление хорошее. Рекомендую тоже его написать.
Помните:
В соответствии с положениями действующего законодательства, а именно — ст. 17 Закона Украины «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученным преступным путем», блокирование счетов возможно только при условии наличия сомнительных операций по таким счетам. В связи с этим блокировка счетов клиентов Платинум-банка, по которым движения средств не было, является противоправной.!!!
В соответствии с положениями действующего законодательства, а именно — ст. 17 Закона Украины «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученным преступным путем», блокирование счетов возможно только при условии наличия сомнительных операций по таким счетам. В связи с этим блокировка счетов клиентов Платинум-банка, по которым движения средств не было, является противоправной.!!!
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:19
- #
А у нас и сомнительной операции не было и по карте. Если уж на то пошло. По тому закону. Снятие 3000 гривен с карты не есть сомнительная операция по закону о Легализации. Там есть перечень этих сомнительных операций. Это всего лишь их трудности, что они ее не могут провести. А не сомнительная операция.
Вот 16 марта в 15.00 на Дегтяревской и скажете Ирклиенку об этом!
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:41
- #
Я не живу в Киеве. Поэтому бегать за Ирклиенко у меня нет возможности. Я вам пишу законы, чтобы вы хоть знали, что вас обманывают.
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:32
- #
Стаття 15. Фінансові операції, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу
1. Фінансова операція підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу у разі, якщо сума, на яку вона здійснюється, дорівнює чи перевищує 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, — 30 000 гривень) або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, — 30 000 гривень), та має одну або більше таких ознак:
1. Фінансова операція підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу у разі, якщо сума, на яку вона здійснюється, дорівнює чи перевищує 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, — 30 000 гривень) або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, — 30 000 гривень), та має одну або більше таких ознак:
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:34
- #
Так что о каком законе про Легализацию вы речь ведёте? Там сумма транзакции должна быть не менее 150000 гривен и там ещё в законе какие конкретно признаки? Читайте иногда законы.
Не я веду, а в статье написано!
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:44
- #
Я вам норму из закона про легализацию привёл. Причём тут статья? Если вы снимали более 150000 гривен, то вы возможно и подпадаете под мониторинг под этот закон. Я снял с их банкомата 11 января в 9 утра 3000 гривен. Какая легализация?
В 17 статье ничего про 150 тыс не сказано вроде
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:46
- #
Это 15 статья закона.
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:49
- #
Стаття 16. Фінансові операції, що підлягають внутрішньому фінансовому моніторингу
1. Фінансова операція підлягає внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу виникають підозри, які ґрунтуються, зокрема, на:
критеріях ризиків, визначених самостійно суб’єктом первинного фінансового моніторингу з урахуванням критеріїв ризиків, встановлених центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;
встановленні за результатами проведеного аналізу факту (фактів) невідповідності фінансової (фінансових) операції (операцій) фінансовому стану та/або змісту діяльності клієнта;
типологічних дослідженнях у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, підготовлених та оприлюднених спеціально уповноваженим органом.
1. Фінансова операція підлягає внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу виникають підозри, які ґрунтуються, зокрема, на:
критеріях ризиків, визначених самостійно суб’єктом первинного фінансового моніторингу з урахуванням критеріїв ризиків, встановлених центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;
встановленні за результатами проведеного аналізу факту (фактів) невідповідності фінансової (фінансових) операції (операцій) фінансовому стану та/або змісту діяльності клієнта;
типологічних дослідженнях у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, підготовлених та оприлюднених спеціально уповноваженим органом.
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:47
- #
Стаття 17. Зупинення фінансових операцій
1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу має право зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), яка (які) містить (містять) ознаки, передбачені статтями 15 та/або 16 цього Закону, та/або фінансові операції із зарахування чи списання коштів, що відбувається в результаті дій, які містять ознаки вчинення злочину, визначеного Кримінальним кодексом України, та зобов’язаний зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), якщо її учасником або вигодоодержувачем за ними є особа, яку включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції (якщо види та умови застосування санкцій передбачають зупинення або заборону фінансових операцій), і в день зупинення повідомити спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку (такі) фінансову (фінансові) операцію (операції), її (їх) учасників та про залишок коштів на рахунку (рахунках) клієнта, відкритому (відкритих) суб’єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), та у разі зарахування коштів на транзитні рахунки суб’єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на таких рахунках в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється на два робочих дні з дня зупинення (включно).
1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу має право зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), яка (які) містить (містять) ознаки, передбачені статтями 15 та/або 16 цього Закону, та/або фінансові операції із зарахування чи списання коштів, що відбувається в результаті дій, які містять ознаки вчинення злочину, визначеного Кримінальним кодексом України, та зобов’язаний зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), якщо її учасником або вигодоодержувачем за ними є особа, яку включено до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції (якщо види та умови застосування санкцій передбачають зупинення або заборону фінансових операцій), і в день зупинення повідомити спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку (такі) фінансову (фінансові) операцію (операції), її (їх) учасників та про залишок коштів на рахунку (рахунках) клієнта, відкритому (відкритих) суб’єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), та у разі зарахування коштів на транзитні рахунки суб’єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на таких рахунках в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється на два робочих дні з дня зупинення (включно).
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:48
- #
Вы законы читать не умете. Вы видите там мае право зупиниты с ознаками!!! ст.15? Статью 15 я вам привёл.
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:50
- #
Нет причин для блокировки по закону о Легализации вообще.
Я говорю про 17 статью, а не 15
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:56
- #
Суб’єкт первинного фінансового моніторингу має право зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), яка (які) містить (містять) ознаки, передбачені статтями 15 та/або 16 цього Закону
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:37
- #
У них нет причин для блокировки счётов ни по одному закону. Никаких. Единое что у них есть это ст. 26 Закона о Фонде, что они текущие, не депо, счита начинают выплаты по мере получения инфо электронных систем. И все. Никакой Легализации, никакой Инструкции по никчёмности эти ни транзакции ни счета не подпадают!!!
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 14:58
- #
Изучайте. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1702-18/page3
- +
- +8
- Tatyana Prikhodchenko
- 11 марта 2017, 15:34
- #
Не ссорьтесь, и «Димдимыч 77» и «Ппорт22» — Вы здесь самые активные и грамотные и очень много дали всем нам дельных советов и просветили. СПАСИБО Вам обоим!
- +
- +11
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 15:54
- #
Я со всей этой истории делаю вывод такой. Коль никому не отвечают на заявления, то нет законных оснований. Были бы, то всем бы уже ответы дали. С правовой причиной не включения или блокировки на проверку. А раз нет законных оснований, то сильно долго они этот правовой беспредел затягивать не станут. Все таки кто в тюрьму хочет. Ждём. И давим.
- +
- 0
- dimdimich77
- 11 марта 2017, 15:58
- #
Надо написать им заявы с приложением этих документов по спорной транзакции. Копии приложить. В понедельник напишу.
Приходите на митинг вкладчиков банка Михайловский к 9-00 14.03. 2017года к Верховной Раде. Поучитесь организовьіваться и встретитесь с депутатами… Писать и жаловаться в Украине- зря тратить времья.
У кого получится, можно подойти. Но случаи с Михой и Платиной разные. Здесь все мутками делается, чтобы резонанс не вызывать. Плюс официальная инфа фгвфл — все вкладчики получат деньги до 200000 тыс.грн. Здесь действительно бок с транзакциями. Они сами наверное не рады.
- +
- 0
- Tatyana Prikhodchenko
- 11 марта 2017, 17:05
- #
Тоже выход
Значит нужно ликвидатора по закону направить в нужное и законное русло. Иначе грош цена банковской системе, если история не разрешится, начнем трубить везде и люди будут снимать вклады… От такой политики в выигрыше государство не будет.
Це по поводу «закону» в Украіні.Цікаве рішення суду. Виконати платіжне доручення на другий день ТА? А в Михайлівському занікчемили перераховані кошти по платіжному дорученню за 4 дні до ТА…
ПЛАТИНУМ БАНК: ПОРТ «ЧОРНОМОРСЬК» ВІДСУДИВ У ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ 113,5 МЛН ГРН
10.03.2017, 09:00
02 березня Одеський окружний адмінсуд задовольнив позов державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ», визнав протиправною бездіяльність тимчасового адміністратора Платинум Банку та зобов’язав його виконати платіжні доручення порту «Чорноморськ», перерахувавши 108,5 млн грн та 184 тис дол з рахунку в Платинум Банку на рахунок в Укргазбанку.
У постанові суду констатується, що вказані платіжні доручення були відправлені держпідприємством тимчасовому адміністратору Платинум Банку 12 січня, тоді як Платинум Банк був визнаний неплатоспроможним 10 січня, а 11 січня тимчасовий адміністратор заборонив здійснювати будь-які видаткові операції (чим і мотивував неможливість перерахування коштів).
У цьому контексті суд зауважив, що вимога «Чорноморська» про виконання платіжного доручення «не є майновою вимогою, а є вимогою про зобов`язання вчинити певні дії».
«У даному випадку Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ» не є кредитором ПАТ «Платинум Банк», на якого поширюються обмеження встановлені п.1 ч.5 ст.36 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб».
Суд прийшов до висновку, що бездіяльність відпові
ПЛАТИНУМ БАНК: ПОРТ «ЧОРНОМОРСЬК» ВІДСУДИВ У ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ 113,5 МЛН ГРН
10.03.2017, 09:00
02 березня Одеський окружний адмінсуд задовольнив позов державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ», визнав протиправною бездіяльність тимчасового адміністратора Платинум Банку та зобов’язав його виконати платіжні доручення порту «Чорноморськ», перерахувавши 108,5 млн грн та 184 тис дол з рахунку в Платинум Банку на рахунок в Укргазбанку.
У постанові суду констатується, що вказані платіжні доручення були відправлені держпідприємством тимчасовому адміністратору Платинум Банку 12 січня, тоді як Платинум Банк був визнаний неплатоспроможним 10 січня, а 11 січня тимчасовий адміністратор заборонив здійснювати будь-які видаткові операції (чим і мотивував неможливість перерахування коштів).
У цьому контексті суд зауважив, що вимога «Чорноморська» про виконання платіжного доручення «не є майновою вимогою, а є вимогою про зобов`язання вчинити певні дії».
«У даному випадку Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ» не є кредитором ПАТ «Платинум Банк», на якого поширюються обмеження встановлені п.1 ч.5 ст.36 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб».
Суд прийшов до висновку, що бездіяльність відпові
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Перезвонил около 20.00, сразу попал на оаератора, задал традиционный вопрос… в ответ заученная фраза: снимали ли Вы деньги за несколько дней до ВА, назовите ИНН код… если хотите, могу записать телефон для СМС, но как то вяло, им наверное самим уже смешно предлагать подписаться на СМС!
Короче все без изменений, реестра нового нет, выплат скорых не предвидится… Но надо понимать один ньюанс: операторы колл-центра — не сотрудники ПтБ, а работают по заказу с рекламного агентства, поэтому обьем информации у них минимальный и одни заученные фразы. Лучше ко6тактировать с сотрудниками действующих отделений.
Хотя за день до этого на Дегтяревской говорят тоже самое: реестра нового нет, выплат пока не будет, когда разблокируют неизвестно, ждите…
Я поддерживаю инициативу всем вместе подьехать на Дегтяревскую 16 марта в 15.00 и не уходить пока не дадут конкретный ответ.
Рекомендую заранее всем писать жалобы и заявления во все инстанции по нескольку раз!!!
Образец одной на Ворушилина в копии Ирклиенку выкладываю ниже в комментариях!!!