×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Я НЕ РОЗУМІЮ, ЧОМУ КЛІЄНТ ЯКИЙ ХОЧЕ ДОБРОСОВІСНО ЗАПЛАТИТИ КРЕДИТ (З ПРОСРОЧКОЮ) ПОВИНЕН СЛУХАТИ ГРУБІЯНА МАКСИМА І ПОРТИТИ СОБІ НАСТРІЙ, ТА ДУМКУ ТЕПЕР НЕ ДУЖЕ «ПОЗИТИВНУ» про банк.Хто давав оператору право на мене кричати, і чому неврівноважена людина працює в такій установі!
Звичайно, оператори мають дотримуватись етичним норм спілкування із усіма клієнтами.
Ми обов’язково перевіримо коректність роботи оператора Максима. Для цього, будь ласка, повідомте додатково номер телефону, з якого Ви дзвонили.
Також можемо порекомендувати, для уточнення суми до сплати по кредиту, користуватися особистим кабінетом позичальника за посиланням https://mycredit.platinumbank.com.ua/ua/. Це зручно та не потрібно витрачати час на розмови.
Дякуємо.