Нові кліенти нам не потрібні, так як у нас нічого не працює.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Намагаюсь зареєструватися в системі WinBank і отримати їхню картку вже декілька місяців… Намагався зареєструватися — не зміг пройти крок із перевіркою через фото — розпізнавання обличчя. Дзвонив в кол сервіс — сказали, що все працює пробуте далі, зробив кілька десятків спроб я і моя дружина — результат 0. Плюнув на це діло. Через місяць подзвонили з кол центру сказали, що так була проблема її вирішено — пробуйте далі. Спробував ніби зареєструвався — отримав повідомлення — чекайте пуш повідомлення від банку. Пройшло кілька дні — нічого. зайшов в додаток — реєстрація злетіла. позвонив в кол центр — сказали, що це ручна перевірка багато людей, чекайте 1−2 днім, макс. тиждень. Зайшов в додаток знов повідомлення — чекайте пуш від банку. Сьогодні захожу в додаток — реєстраціяя злетіла, дзвоню в кол центр — кажуть були проблеми пробуйте ще раз. Пробую — помилка підпису документів. Може це знак? Якщо там працює основне — реєстрація, то як там працює все інше платежі і т.д? Може не варто тут реєструватись? Або хай банк мені платить зп тестувальника, якщо я все маю тестувати, бо схоже тестувальників там немає. П.С. Їх кол сервіс з сайту — також глючить, оператори інколи не чують, що говорять кліенти. банк супер!!!
Написать комментарий