Минфин - Курсы валют Украины

Установить

коли ощадбанк светаки почне працювати для клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Виктор Радченко 13 июля 2016, 11:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Тулузы, 3-А
незадовільна робота Відділення ощадбанку 10026/0124 м. Киев, ул. Тулузы, 3
Небуло бажання звязуватись з Ощадбанком та був вимушений і зараз далі пропонують працівникам переходити з інших банків в Ощадбанк, де постіні черги, некомпетентність і грубість персоналу, високомірне відношення до клієнтівконкретно Відділення ощадбанку 10026/0124 м. Киев, ул. Тулузы, 3.
Я працівник держустанови і не так багато є часу, от вибрав вільну хвилину в суботу 9.07 хотів оформити карту киянина. Як завжди під відділенням до банкомату (єдиного) о 9.25 нарахував 16 осіб, зайшов в приміщення біля вікна сказали що карточки оформлюють за столом в залі. підійшов до столика, за ним сиділа працівник банку ОГІРКО ТЕТЯНА Ігорівна, запитав чи можно оформити, на що отримав відповідь що неможна приходьте з понеділка по п'ятницю в робочий час а вона працює по запису і тільки… хоч сиділа сама демонстративно без роботи хвилин 15. На моє питання з ким старшим у відділенні можна проконсультуватись, вона заявила що старша вона (Огірко) і вона вже сказала «приходьте в понеділок вона приймає лише по запису» (при тому що клієнтів не було). Поки ще надіявся на милість зазначеної пані, наблюдав картину, коли прийшла жінка з чоловіком предьявила паспорт і карточку, хотіла зняти гроші, їй в грубій формі заявили, що банкомат при вході на вулиці...(де на жарі в черзі 16 осіб стоїть) Взагалі у цьому відділені обслуговуюсь 5 років і все теж само: хамство і зневага зі сторони персоналу. Коли ж будуть зміни на краще.
Від керівництва банку чекаю пояснень6
— чи правильно вчинила пані Огірко,
— коли закінчиться зневага до клієнтів,
— коли зрозуміє персонал банку що клієнт для них а не вони для його (як прийнято в світі). І що це за попередні записи на отримання карток киянина.
Ощадбанк
Ответ банка
13 июля 2016, 12:23
Доброго дня, будь ласка, напишіть Ваш контактний номер телефону (можете в особисті повідомлення) для уточнення деталей та надання зворотнього зв'язку.

Комментарии - 2

+
0
Виктор Радченко
Виктор Радченко
13 июля 2016, 13:20
#
Дякую за оперативне реагування. Мій м.т. 0674****17
+
+3
Виктор Радченко
Виктор Радченко
20 июля 2016, 10:30
#
« а воз и ныне там» и телефон взяли и ка-бы типа отреагировали а проблема как была так и осталась… Рано я Вас благодарил за оперативную реакцию на мой сигнал. Мне так и никто не позвонил (хоть номер попросили дать… очереди и хамство как было в отделении так и осталось ( в суботу заходил посмотреть, что изменилось. НИЧЧЕЕГОО… Видать и вправду… — «гниет с головы» Ну что ж попросим в КМУ что б посодействовали… только уже на отделение и Ваш портал (кому Вы нужны..., если елементарный вопрос решить не можете (токо глаза замыливаете). Не за себе просил — за тех униженых хамовитым поведением персонала отделения банка — стариков и имитация «змін та європейського підходу»
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / коли ощадбанк светаки почне працювати для клієнтів