Скарга
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
«Тобто, будь хто міг підійти до каси і сказати „я та дівчина яка по чеку“ і їй би видали кошти — це ж не нормально! „
Ні, не так.
Якщо вам повернули чек, то він іменний. Отримати відшкодування може лише особа, яку вказано в чеку.
Якби вам повертали відшкодування, то у вас би попросили квитанцію, яку ви отримали при здачі чеку на інкасо. Цілком очевидно, що стороння людина з вулиці таку квитанцію надати не зможе.
У будь-якому разі, у вас на руках залишається квитанція про здачу чека на інкасо. Навіть якби касир і допустила якусь халатність (хоча це вкрай малоймовірно), то вам нема чого хвилюватися.
Відносно решти допису розумію ваше обурення.
Але тут офіційних представників Ощада нема. Боюся, що ваша скарга залишиться без уваги :(
Ні, не так.
Якщо вам повернули чек, то він іменний. Отримати відшкодування може лише особа, яку вказано в чеку.
Якби вам повертали відшкодування, то у вас би попросили квитанцію, яку ви отримали при здачі чеку на інкасо. Цілком очевидно, що стороння людина з вулиці таку квитанцію надати не зможе.
У будь-якому разі, у вас на руках залишається квитанція про здачу чека на інкасо. Навіть якби касир і допустила якусь халатність (хоча це вкрай малоймовірно), то вам нема чого хвилюватися.
Відносно решти допису розумію ваше обурення.
Але тут офіційних представників Ощада нема. Боюся, що ваша скарга залишиться без уваги :(
Так діло в тім, що мене не попросили представити ніяких документів — ні паспорта, ні чека який би засвідчував, що я здавала його… просто віддали гроші повіривши на слово.
А на рахунок іншого — все таки це рубрика відгуків про банки — може їх хтось читає і аналізує…
А на рахунок іншого — все таки це рубрика відгуків про банки — може їх хтось читає і аналізує…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Вчора (10.12.2015 року)в центральному відділенні Ощадбанку (який знаходиться в ТРЦ Гулівер)я стикнулася з наступним: мені повернули іменний чек, який я залишала на інкассо півтори місяці назад. У зв«язку з цим мені повернули заставну вартість, але — при цьому, касир навіть не попросила ніяких документів — мене просто підвели до каси і сказали „это девочка по чеку“ і все! Тобто, будь хто міг підійти до каси і сказати „я та дівчина яка по чеку“ і їй би видали кошти — це ж не нормально! Як можна довіряти такому банку, який не контролює такі речі!?
Далі, в тій же ж касі мені дали лист-обгрунтування чому мій чек повернули. Відповідно до цього листа Ощадбанк не співпрацює з банками які знаходяться не на території Німеччини. Він працює з чеками які видані американськими та німецькими банками. Мій чек виданий німецьким банком який знаходиться на території іншої держави і тому вони не можуть мені допомогти. Вся ця ситуація в принципі зрозуміла. Але відповідно до вказаних в листі дат — ця інформація відома з 21.01.2015 року, тоді чому, працівник банку, знаючи (або мав би знати) це прийняв у мене чек? Дівчина яка мене обслуговувала ще передзвонювала уточнити чи співпрацює Ощадбанк з банком вказаним в чеку, їй сказали так — і от тепер випливає така історія. Це продуманий грабунок людей! Скільки таких як я? — думаю, що багато. Через це я втратила кошти (комісію), так можливо це й не велика сума, але тим не менше я її заробила, чому я маю просто так її позбутися?!
Нагадую, я звернулася в Головне відділення банку — в якому всі працівники мають відповідати найвищому рівню кваліфікації, які мають повністю володіти інформацією, або контактувати з людьми які повністю володіють інфорацією, тому що це ГОЛОВНЕ відділення банку — куда далі звертатися? Вони найвища ланка в своїй лінії!
І ще, на листі вказано що його написано 30.10.2015, а мені подзвонили тільки вчора! 10 днів пройшло!
Надіюся я все виклала чітко і зрозуміло.