×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Виплати
В єпідтримкі пише що кошти перераховані а на карті немає
Комментарии (2)
Сервіс та бізнес-процеси — на рівні середньовіччя
Так вже сталося, що не за власною ініціативою відкрив рахунок для отримання соціальних виплат в цьому чудо-банку. Рахунок відкритий в Харкові, сам через війну знаходжуся у Львові. На рахунок заходять кошти, але термін дії картки сплив. Що це означає в будь-якому нормальному банку? Та нічого особливого, перекидай кошти на інший рахунок і продовжуй жити. Ну або зайди до будь-якого відділення і отримай за хвилину нову картку. Що це означає в «Ощаді»? А в «Ощаді» це означає сім колів пекла. По-перше, будь-які дії з рахунком, до якого прив’язана прострочена картка, через онлайн-банкінг неможливі. Яке відношення має шматок пластику безпосередньо до рахунку — жоден з працівників банку пояснити не зміг. «Because f*ck you, that’s why!», — приблизний зміст їх відповідей. Будь-які дії з рахунком — тільки після перевипуску картки.
Але ок, я людина не горда, почимчикував до відділення. Там з’ясовується, що:
— видати неіменну картку без очікування вони не можуть.
— прийняти заявку на випуск картки вони не можуть. Перевипуск картки — тільки через гарячу лінію, і через пару тижнів картка доїде. Чому про це не повідомив добродій, з яким раніше я розмовляв по телефону — одна з багатьох загадок «Ощаду».
— видати кошти через касу вони теж не можуть, адже рахунок відкритий в Харкові, а тут Львів, стерво. От буде картка — тоді і приходь.
Але і це ще не фінал цієї захопливої історії. Прийшовши додому, я зателефонував на гарячу лінію і там мені урочисто повідомили, що:
— картку було перевипущено, вона чекає на мене в Харкові. Випустити іншу картку можливості немає, адже вже є картка в Харкові, чого тобі ще, курво, треба? Їжджай до Харкова і забирай там картку.
— зняти кошти в касі банку можливо незалежно від того, де було відкрито рахунок. Ну, а те, що вам там сказали у відділенні — ну, буває, хто ж не помиляється.
Проблема в тому, що банк, фактично, тримає мене в заручниках — в будь-якому іншому випадку я вже давно закрив би рахунок і забув про цей страшний сон, але тут я не маю можливості відмовитися від цього гіперх*йового сервісу. Мегатупі процедури і бізнес-процеси родом із середньовіччя. Меганекомпетентні оператори гарячої лінії, які починають цитувати свої скрипти замість того, щоб відповідати на запитання по суті. Мегабайдужий підхід до клієнта. Я не знаю, хто при здоровому глузді за власної ініціативи обслуговується в цьому банку, але, в будь-якому разі, можу їм тільки співчувати.
Комментарии (15)
жахлива робота банку
За необхідності, якщо потрібно виїхати в іншій регіон, ви можете відкрити інший рахунок в тій області, куди переміщаєтеся, і надати інший номер рахунку до організації, що проводить вам виплату.
На сайті розміщено актуальний перелік працюючих відділень, його оновлюють щоранку. Навпроти відділення, яке зачинено, вказано позначку «ні».
Написать комментарий
Є підтримка
Комментарии (1)
Некомпетентность сотрудников контакт центра
Прошла неделя, снова обращение в контакт центр так как ни через 3 дня, ни через неделю мне мор деньги, так никто не вернул. На мой вопрос как платёж может быть в обработке, если у меня есть чек о том, что операция Відхилена и то что сам банк на следующее утро прислал смс в Viber о том, что эта операция не может быть выполнена внятный ответ никто не дал, переключили на якобы «более компетентного «оператора, но и он не дал внятный ответ, единственное что было сказано, что мои деньги заблокированы теперь на 30 дней, а то что мне говорили про 3 дня, это все не так.И вот, сегодня тот самый 30 день, я захожу в приложение, а моих денег как небыло так и нет.Вопрос, какая будет следующая отговорка банка? Что теперь деньги заблокированы на год, два, три???
Я проживаю в оккупированном Херсоне, в котором практически ничего не работает. Более того, моя карта открыта в отделении другого города, а по политике этого банка, тебя обслуживают в том отделении, где открвэыт счёт Вопрос, каким образом я должна попасть в тот город, мне рыть тоннель, или искать шапку невидимку или что мне делать, что бы решить мой вопрос?
Комментарии (2)
Не банк, а Маріанські впадина
Офіційний застосунок можливо описати одним словом — жах.
Окремо хочу сказати про пропозиції зі своєю кредиткою — йдіть слідом за російським кораблем разом зі своєю кредиткою, не потрібна вона мені.
Зате комісії в банку такі, що Швейцарські банки відпочивають в стороні
Комісії банку передбачені тарифами і є середньозваженими на ринку банківських послуг.
Нещодавно ми випустили новий додаток. Рекомендуємо скористатися. Посилання для завантаження:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Комментарии (3)
Дiя
Комментарии (1)
Пенсия Донецкая область
Пенсию получали с сберкнижки Ощадбанка
Отделения закрыли
Боевых действий в этих городах нет
Как получить заработанную мной пенсию???
Написать комментарий
Ощадбанк достроково закрив пенсійну картку.
Звертаюся до вас у зв’язку з тим, що Ошадбанк достроково, у березні місяці закрив мою пенсійну картку (при терміні дії до 04/22) і цим позбавив мене можливості здійснювати перекази через додаток Ощад 24, а отже й отримувати нараховану мені пенсію.
На даний момент я перебуваю за кордоном у зв’язку із воєнним станом в Україні і зателефонувати до Ощадбанку я не маю можливості. Я обмежений у засобах і, у зв’язку з цим, звернувся з цим питанням через особистий кабінет мобільного додатка і, через 2 тижні, отримав відповідь-відписку «дзвоніть на гарячу лінію», виглядає як знущання, тому що в зверненні я вказав, що у мене немає можливості додзвонитися по телефону.
Прошу вас повідомити, які у мене є можливості для вирішення цього питання.
Відповідь Ощадбанку у додатку.
Дякую!
Відповідь на звернення:
Шановний Володимир Семенович!
Повідомляємо, що інформація відносно рахунків та платіжних карток клієнтів являється конфіденційною та не може бути надана засобами електронної пошти.
Для отримання детальної консультації відносно причини відхилення операції та/або зняття лімітів, будь ласка, зателефонуйте з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру АТ «Ощадбанк» за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовний зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону). При дзвінку потрібно назвати оператору номер Вашої платіжної карти (16 цифр) і успішно пройти ідентифікацію. Ми працюємо цілодобово.
Зазначаємо, що Ви можете контролювати стан власних рахунків (в т. ч. наявність заборгованості) за допомогою сервісів Web/Mobile-банкінг «Ощад 24/7». Ознайомитись з інструкцією користувача системи «Ощад 24/7» можливо за посиланням: https://www.oschadbank.ua/web-banking.
Додатково зауважимо, що наразі ключові відділення АТ «Ощадбанк» працюватимуть, але можливі зміни в їх графіку роботи — скорочення часу роботи відділень, встановлення різного часу для обслуговування клієнтів. Деякі відділення тимчасово призупинять роботу. Це необхідний крок у рамках заходів, пов’язаних із воєнним станом в Україні.
Отримати актуальну інформацію щодо роботи установ можна на сайті https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ, у чат-боті https://telegram.me/Oschadbot та в контакт-центрі за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовний зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону). Ми працюємо цілодобово.
Бережіть себе та близьких!
Все буде Україна!
З повагою,
контакт-центр АТ 'Ощадбанк'.
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Комментарии (18)
Відверте ЗНУЩАННЯ ОЩАДБАНКУ над громадянами України (у цьому відгуку мова піде про пенсіонерів). Буде серія відгуків про ПОРУШЕННЯ ОЩАДБАНКОМ норм та моралей, та знущання над своїми ж громадянами
Прошу надати зважену офіційну відповідь (не відписку, як це звично роблять представники Ощадбанку) стосовно офіційних заяв, які дозволяють собі посадові особи Ощадбанку, мовляв, вони неодноразово наголошували пенсіонерам, щоб ті забрали з відділень свої нові картки.
Я розумію що вам потрібно було вигадати «відмазку», щоб ЗЕкономити бюджетні кошти, але потрібно ж було у вашу відповідь, яку ви штампуєте у всі відгуки додати логіку. Наголошую, за час карантину у пенсіонерів, не було жодної законної можливості потрапити до працюючого відділення Ощадбанку, яким же чином вони повинні були забрати ці картки? Можливо ви натякаєте, що вони повинні були порушити Закон України та нелегально потрапити на територію де працюють ваші відділення? Чи це вас не стосується?
Комментарии (6)
картка
Написать комментарий
Банкомат не видав готівку, повертати відмовляються
Комментарии (1)
Пільга
Комментарии (1)
Не заходит в новое приложение
Комментарии (1)
6500
Комментарии (14)
Самый е***тый банк в Украине
Даже тысячу гривен не могу перебросить и так всегда!!!
Каждый раз одно и тоже!!!
Ощад 24 ***.
Лучше бы так с мошенниками боролись, одни неудобства для пользователя!!!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
Не надходить виплата 6500 грн
Комментарии (2)
Неверный пин
Комментарии (4)
Нельзя зарегистрировать кабинет Ощада
Подскажите какая причина?
Луганская область
Написать комментарий
Карта
Написать комментарий