×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Нав"язування полісу пенсіонерці при випуску «карти киянина»
Комментарии (1)
не работает отпечаток пальца в приложении 24/7
Увімкнути підтвердження операції за допомогою Touch -id ви можете перейшовши в налаштування додатку. Окремо його ніхто не вимикав. Що стосується додатку, то іноді сервіс дійсно може бути недоступним у зв'язку з проведенням регламентних робот і впровадженням нових опцій. На рахунок сервісу обміну валюти вчора надали вам відповідь.
Написать комментарий
Блокування
Швидше за все, ви не заблокований, а змінився постачальник послуг і тому ви бачите відповідне повідомлення на екрані пристроїв. Рекомендуємо ще раз перевірити реквізити для оплати спожитих послуг і повторити спробу. А взагалі, у вас є можливість сплачувати комунальні послуги через Ощад 24, це набагато зручніше, швидше та вигідніше, ніж кожного разу звертатися до установи банку для виконання подібних операцій.
Комментарии (8)
Не работает обмен валют в ощад 24
Сервіс купівлі/продажу валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку з технічними проблемами. Вирішення проблеми ще в процесі та потрібує втручання розробників. Перепрошуємо за незручності
Комментарии (1)
5167 8032 5186 7904 шахрай
5167 8032 5186 7904 шахрай, банк не реагує
Якщо ви стали жертвою шахрайства, то в даному випадку вам потрібно звертатися до правоохоронних органів.
Комментарии (1)
Ужас, а не банк
Банкомат, як і будь-яка інша техніка час від часу може дати збій в своїй роботі і не виконати операцію клієнта яку він задав. Якщо в момент отримання готівки сума була видана частково, то власнику карти необхідно буде звернутися до установи банку для подання заяви-притензії. В заяві зазначається день проведення операції, час, сума запиту і номер карти, для повернення коштів. Важливо, що заява подається лише від держателя карти. Третя особа подати відповідну заяву не може. Щодо терміну подання заяви- клієнт може подати її не пізніше 120 днів з моменту проведення операції
Комментарии (4)
***банк
На главной странице банка огромными буквами указанно 2 условия для получения кредита:
1. Ви — резидент України
2. Співвідношення ваших доходів і витрат
В лучших традициях Ощадбанка — провалились сразу на первом пункте, сказав что не кредитую людей с пропиской в Харькове. Или может Ощадбанк тонко намекает, что Харьковчане больше не резиденты?
Банк здійснює кредитування в тих регіонах, де це можливо за поточних умов. На сьогоднішній день не у всіх регіонах банк надає можливість отримання кредиту. Сподіваємося на розуміння
Комментарии (1)
Обслуговування картки
Вперше прийшло таке від банку Ощад.Це що таке???
Дане повідомлення означає що по рахунку утрималася комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку. Вона складає 100 грн в місяць. Утримання її відбувається лише в тому випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не користується рахунком. Оскільки на рахунку не було всієї суми заборгованості, то списався лише залишок. Для уникнення списань в майбутньому рекомендуємо хоча б раз на рік проводити хоча б одну активну операцію (зняття готівки, розрахунок картою в магазині чи інтернеті, поповнення мобільного і т.д)
Комментарии (2)
Воры
Перевірити інформацію про списання коштів по рахунку, а також причину блокування доступу до коштів ви можете по дзвінку до контакт-центу. Також, оператор зорієнтує вас щодо подальших дій для відновлення доступу до рахунку.
Комментарии (1)
Карты Ощадбанка!
Придумайте пож. как вашим клиентам (пенсионерам, зарплатчикам) можно было бы оформить любую вашу КАРТУ ОНЛАЙН не посещая отделения банка. Ведь по сути в этом нет проблемы, так как все их документы есть у вас. Так же у вас в системе есть их фин-номера. У вас прекрасный чатбот, через который все это можно сделать.
Комментарии (1)
Нет P2P переводов
Банк дотримується чинного законодавства України а також рішень та постанов НБУ. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПіБ, номер телефону та опишіть детальніше про ситуацію, яка склалась.
Комментарии (1)
Зарплата військовим
Банк жодним чином не затримує виплату заробітної плати. Як тільки кошти та списки надходять до банку, кошти автоматично зараховуються на рахунки клієнтів.
Комментарии (1)
Открыли счёт и дебетную карту без заказа этих услуг, подделав документы
КИЇВ вул. Володимирська, 27, в котором у меня есть ячейка, самостоятельно, без моей просьбы, без предупреждения открыли текущий счёт и карту, подделав документы. Уведомление я получил по мс, что карта готова. В колл центре, мне сообщили, что я лично 18.08 открыл этот счёт. В отделении ссылаются на внутреннюю (закрытую) инструкцию, что всем держателя ячеек открывается счёт и карта. Дать фамилию сотрудника оформивший договор, увидеть копию договора со «своей подписью» никак нельзя, все секрет.
Что ещё оформили на меня, или чего я возможно лишился, не говорят.
Ситуацію перевіряємо. Як тільки буде інформація, зв'яжемося з вами для надання зворотного зв'язку.
Комментарии (7)
Пін код
Комментарии (1)
Переказ
Дане питання ви маєте уточнити в банку відправнику через який виконували операцію.
Комментарии (2)
Странные удержания личных средств на неопределенное время
Коли вам виконується переказ, то кошти проходять повне фінансове списання з одного рахунку та зараховуються на інший. Процедура зарахування може тривати від 2-годин до 3 робочих днів. Статус зарахування ви при цьому можете перевіряти в мобільному Ощад. Якщо ви вже почали використовувати кошти, що ще не зараховані, а лише в процесі цього, то по факту ви користуєтеся коштами банку, а не власними. Після повного зарахування суми на які ви розрахувалися/зняли банківськими коштами погашаються автоматично. Для уникнення таки випадків рекомендуємо дочекатися поки ваші кошти пройдуть повне зарахування, а вже потім виконувати операції
Комментарии (3)
Не можу зняти з рахунку долари
Просимо повідомити в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу установи банку за якою ви зверталися. Перевіримо інформацію.
Комментарии (2)
Сервіс на нулі
Додаток на телефоні у неї не працює, а авторизуватися на сайті або в чат-ботах через її номер телефону не можемо, бо до неї не приходять SMS-повідомлення з кодом.
Хотіли якось дізнатися її номер IBAN. Написали на пошту, прийшов лист, що потрібно зв’язатися з контакт центром. Дзвонимо по номеру телефону 0 800 210 800, там відповідає бот. Замовили дзвінок через телеграм-бота і описали в ньому суть питання.
Передзвонила дівчина, я їй пояснив, яка у нас проблема. Вона розпочала відповідати і її постійно перебивало, я не почув жодного її слова. Після мого прохання повторити, бо я нічого не зрозумів, через перебої зв’язку, слухавку просто кинули. На цьому історія закінчилася. IBAN ми так і не дізналися.
Отримати інформацію щодо IBAN клієнт може в Ощад 24/7(якщо така можливість є), по дзвінку до контакт-центру або самостійно на сайті банку https://www.oschadbank.ua/kalkulator-rahunku-u-formati-iban
Якщо з усіх перелічених варіантів вам підходить лише отримання інформації через оператора, тоді необхідно повторно залишити заявку на зворотний зв'язок або зателефонувати 0800-210-800 та повідомити голосовому помічнику про необхідність з'єднання з оператором.
Комментарии (7)
30% за размен банкнот, вы там не нажретесь никак?
Тариф в 30% (минимум 75грн) мягко говоря ошарашил.
У вас там ничего не лопнет от таких аппетитов? Я бы еще понял чтобы это была какая-то шарага, а не гос. банк.
А потом названивают и спрашивают почему не пользуетесь Ощад24, да с таким подходом и тарифами нафиг вы кому сдались.
Разве что пенсию и соцвыплаты люди будут получать. Любой кто считает свои деньги обойдет стороной.
Тарифи банку ж середньо зваженими та встановлюються після детального аналізу ринку. Якщо почувши озвучену співробітником установи банку комісію, тариф вам здається завеликим, ви можете відмовитись від проведення операції.
Комментарии (6)
Працівник нема поваги
Опишіть, будь ласка, нам особисті повідомлення детальніше ситуацію чи інцидент який трапився.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий