Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

дуже шкода, що не можна поставити 0

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Yaroslava11 21 декабря 2025, 11:16
Це просто ЖАХ! Постійні проблеми. Вже не вперше виникає проблема з терміналами. 2 тижні видзвонювала за однин з них бо виникла помилка криптографії. В перший день сказали, що майстер приїде протягом 3 днів, попросили очікувати. Очікувала, очікувала, а так ніхто і не приїхав. Повторний дзвінок. І все теж «очікуйте фахівця». Ну що ж, очікую. І так 2 тижні. Після довгого видзвонювання і очікування не витримала і подзвонила вже зовсім з іншим тоном і словами. На наступний день приїхав «фахівець». Щось там потицяв на терміналі і вийшов з магазину, сів у машину і сидить (а люди то йдуть). Через 20 хвилин заходить і знову, щось собі там тицяє. Потицяв, поклацав і пішов на вихід. Я запитала чи він вже все зробив, сказав через 20 хвилин зайде знову. Ну ок, чекаю. Заходить знову і, О ДИВО! термінал запрацював як треба! Я подякувала за роботу, той розвернувся і пішов собі. Ну добре, думаю, всього хорошого, зробив і вже добре (роботи було на 40 хвилин, а чекала 2 тижні, прекрасно чи не так?)
Наступна ситуація сталася сьогодні. Термінал не шукає сімку. Я перевірила, усе на місці, усе як треба, а термінал то не працює. Подзвонила на гарячу лінію. Бот Софія. Тричі повторила проблему, сказала щось по типу «не розчула, очікуйте відповіді оператора». Сиджу, чекаю. Люди йдуть, карта не працює, а я все чекаю. То мабуть я вже набридла і Бог почув мої молитви, бо я почула прекрасний чоловічий голос, який запитав, яка ж у мене проблема (і ще так, до слова, мене навіть не запитали як до мене можна звертатися). Я пояснила, що на терміналі не можна провести операцію, так як термінал не може знайти сімку. «Продиктуйте номер своєї карти», кажу «до чого тут номер моєї карти?». Наступна фраза «А з якою проблемою ви до нас тоді звертаєтесь?». І тут я зрозуміла, що розмова буде ну дуууууже довгою. Пояснила знову ситуацію, і знову те «очікуйте на лінії». У мене вже скоро буде тригер на оце їхнє «очікуйте». Ну але що ж, сама я не знаю, що робити, тому очікую. Розмовляли ми з представником гарячої лінії не багато не мало — 20 хвилин. В один з моментів цей «фахівець» не вимкнув мікрофон, і просто почав розмовляти з кимось вживу (прикольно, чи не так? поки я тут толкую про свою проблему, йому зовсім не до мене). Не добилися ніякого толку, і я просто вибила, бо «очікувати на лінії» уже просто набридло, тим більше, в даної особи були нагальніші справи, ніж допомогти клієнту свого банку. Не довго думаючи, я просто зайшла в чат GPT, пояснила всю ситуацію і не пройшло і 1 хвилини як він написав мені покрокову інструкцію. Я виправила поломку на терміналі мабуть секунд за 30−40. Я вдячна чату за його оперативну відповідь і покрокове пояснення, що і як я маю робити.
Проблеми виникають постійно, я написала лише про 2 випадки, якщо я почну писати про всі, то просто не вистачить цілого дня.
А тепер питання, для чого ті папуги сидять у своїх офісах, чи де вони там сидять, якщо від них немає ніякої користі, щей отримують заробітну плату не знаючи як і чим зарадити клієнту? Якщо від штучного інтелекту користі в рази більше ніж від так званих «ФАХІВЦІВ», то може варто замислитись, а чи потрібна взагалі та гаряча лінія?

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / дуже шкода, що не можна поставити 0