Оцінка банку -0
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Найбюрократичніший банк з усіх можливих!!! Я є клієнткою Ощадбанку близько 3-х років. На початку війни залишилась без роботи, і для Центру зайнятості потрібно було зробити картку саме в Ощад. Для замовлення, треба обов’язково приїжджати в відділення, а потім чекати близько 14 днів. Згодом, прокористувавшись якийсь час, вона в мене пролежала. Картку заблокували, я звернулась до відділення, повідомила що через деякий час мені на неї будуть надсилати виплати, і я стану активним користувачем, взяла реквізити. Нарешті, мені надійшли кошти, я звернулась до відділення, щоб перевипустити картку, та зняти кошти. Картку перевипустити, але дуже неохоче, коли я звернулась до каси, щоб зняти готівку, з’ясувалося, що в мене ліміт 1000грн на добу для зняття коштів, і я можу це зробити тільки в відділеннях 1−2 типу!!! Проїхавши до найближчого до мене такого 80 км, почекавши годину на вулиці, бо повітряна тривога, і ще півгодини у фахівця, де проводили ще додатково відео ідентифікацію!!! Після цього, мені повідомили, що мої документи відправляють на Київ, і це займе ще 2 робочих дні та мені передзвонять!!! Вже третій день чекаю, телефонувала на гарячу лінію, там ще 20 хвилин витраченого часу, і мені дали номери відділення, щоб дізнатися там. Але ж там тільки гудки, і ніхто не відповідає!!! Це просто ЖАХ та неповага до клієнтів. Чому в інших банках все просто і легко, а тут такі перепони?
Написать комментарий
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- vadymbanker
- 7 декабря 2025, 12:22
- #
Зняти обмеження можливо через колл центр. Не треба їхати в відділення.
«тільки в відділеннях 1−2 типу Ощадбанку» означає, що певна банківська операція чи послуга доступна лише в найбільших та найбільш оснащених відділеннях, які здатні працювати навіть під час тривалих відключень електроенергії (на альтернативних джерелах живлення), на відміну від менших, «чергових» відділень. Ці відділення 1−2 типу (за класифікацією банку) пропонують повний спектр послуг, мають потужні генератори та працюють за розширеним графіком (часто з 9:00 до 15:00 в будні, навіть без світла). Щоб знайти їх, перевіряйте карту відділень на офіційному сайті Ощадбанку, шукаючи позначки «Відділення, що працюватимуть під час відключень».
- +
- 0
-
- vadymbanker
- 7 декабря 2025, 13:45
- #
Я своє обмеження знімав в лютому через колл центр, через ivr.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11 | 11.85 |
| USD | 41.85 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||