Заблокировали кабинет с деньгами: техподдержка молчит
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Меньше переводов получай и проблем не будет или научись карту прогревать до переводов.
Олег Макларен, згідно діючого тарифу Ощадбанку, якщо рахунком не користуватися 12 місяців, знімається 100грн.за обслуговування НЕАКТИВНОГО РАХУНКУ, Ви пишете, що ви знаєте багатьох людей у яких з банком виникають непорозуміння? Особисто я 11років нормально користуюся цим банком,і знаю інших багатьох, у яких з цим банком не виникало проблем.Вам дав банк пораду, звернутися у відділення для доказу Ваших надходжень, а Ви вирішили, що це нічого не дасть? Може треба щось робити, а не писати тут коментар? До речі закрити рахунок без відвідування відділення, Вам не вдасьця.
- +
- +15
-
- vadymbanker
- 30 ноября 2025, 21:37
- #
Я з 2012 року клієнт Ощаду. Все ок, особливо тарифи. Найкращі тарифи по карткам. Тільки кред. ліміти маленькі.
- +
- 0
-
- Новий Новий Ізраїль вже тут
- 1 декабря 2025, 22:45
- #
Про комиссии расскажи олух
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Навіть не знаю, що могло стати для них причиною блокування мого особистого кабінету, та й ролі це не грає. Не очікував такого від цього банку, який може без будь-яких доказів просто блокувати й не пояснювати причину, вимагаючи пояснення доходів. Думаю, що навіть підтвердження доходу особливо нічим не допоможе, і вони не вирішать нічого — залишить блокування особистого кабінету. Чесно кажу, такого й очікував, тому давно перестав на ньому зберігати гроші, хоча кілька років тримав на ньому свої кошти, бо довіряв.
Не думаю, що це варте мого часу, щоб витрачати на будь-які докази. Найкращий варіант — і вам раджу — просто видалити особистий кабінет із коштами, бо в будь-якому разі вони списуватимуть гроші за свої послуги й тарифи. Краще заздалегідь закрити, щоб не влетіти в борги за їхніми тарифами.
Якщо надумаєте стати їхнім клієнтом, раджу спершу подивитися, як у них розвинена інфраструктура сервісів, техпідтримка та інше — це просто відстій. У них усе глючить і незручно, напхали ботів-автовідповідачів, люди на зарплаті навіть не можуть назвати причину блокування.
Коли ще вчився в коледжі, вони мені видалили карту, за яку щомісяця списували, здається, 100−200 грн. Багато років минуло, не дуже й пам’ятаю, але було неприємно отримувати стипендію й щоразу мінус гроші. Пришлось закрити цю карту й випустити нову без таких дорогих тарифів. Іноді з ними були проблеми при оплаті домашнього інтернету, останнім часом банк часто був недоступний і проводилися технічні роботи. Як не дивно, цей банк вам рекомендувати не можу — проблема не локальна, трапилась не тільки зі мною, у багатьох схожа, але вирішувати її вони не будуть, бо війна.