Некомпетентні працівники
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сімнадцятого листопада 2025р. я звернулася в касу відділення Ощадбанку в м. Рівне по вул. Магеля 7 з проханням поповнити мій картковий рахунок на суму 1301,00 грн. Касир попросила мене надати їй документ, який посвідчує мою особу. Я задала їй запитання, чому вона вимагає в мене цей документ, в той час, як згідно із Законом про фінмоніторинг верифікація клієнта у випадку готівкових операцій в межах 5000 грн. не здійснюється. Касир мені відповіла:«Не знаю, мені так сказали«. Я підійшла до керівника цього відділення і попросила її надати мені роз»яснення стосовно цього питання і попросила її вказати мені нормативний документ, яким вони керуються. Вона мені каже:» Я зараз буду вам годину шукати цей документ«. Я відповіла їй, що я, як клієнт маю право знати таку інформацію і що я готова чекати, якщо потрібно. Вона роздратовано відійшла від мене і через хвилин 5−7 написала мені на листі паперу посилання на Постанову КМУ № 148 від 29.12.2017р. п. 27 розділ 3. Коли я їй зробила зауваження з приводу того, що вона мені надала недостовірну інформацію по моєму питанню, адже за даним посиланням знаходиться роз«яснення стосовно видачі готівки з каси, вона мені каже :»Бажано, щоб вас тут більше не було». Вона могла б себе не затрудняти такою фразою в мою сторону, тому що мені самій неприємно після такого зіткнення вертатися в це відділення і обслуговуватися в ньому, але я не розумію, як можна було взяти на керівну посаду таку некомпетентну і безграмотну людину, тим більше, що в людини немає елементарного поняття, що таке коректна поведінка та лояльність до клієнтів банку!
Написать комментарий
Комментарии - 6
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 28 ноября 2025, 9:42
- #
Для поповнення банківських карток без документів до 5тис грн існують ПТКС,
але ж ПТКС не здатен спілкуватися з кліентом банку, тому термінали поповнення
простоюють, поки кліенти сперечаються з касирами та іншими співробітниками банків.
але ж ПТКС не здатен спілкуватися з кліентом банку, тому термінали поповнення
простоюють, поки кліенти сперечаються з касирами та іншими співробітниками банків.
Якщо запитання клієнта, на яке він має право, розцінюється, як сперечання, до речі з некомпетентними працівниками, які не знають відповіді на це запитання, то потрібно ПКТС, який не здатен спілкуватися з клієнтами, програмувати таким чином, щоб він міг приймати до поповнення рахунків будь-яку суму, яку забажає клієнт!
- +
- +15
-
- Qwerty1999
- 28 ноября 2025, 12:02
- #
«він міг приймати до поповнення рахунків будь-яку суму, яку забажає клієнт!»
На будь яку суму — протирічить закону про фінмониторинг.
Але ж у відгуку вказана сума і вона меньша за 5000 грн,
то навіщо створювати черги до каси та вимагати щось від
співробітників банку, якщо можна без зайвих розмов та скандалів
поповнити картковий рахунок Ощадбанку на 1300грн або трохи більше.
На будь яку суму — протирічить закону про фінмониторинг.
Але ж у відгуку вказана сума і вона меньша за 5000 грн,
то навіщо створювати черги до каси та вимагати щось від
співробітників банку, якщо можна без зайвих розмов та скандалів
поповнити картковий рахунок Ощадбанку на 1300грн або трохи більше.
Я так думаю, що це вас Ощадбанк найняв для такої місії, щоб сперечатися з клієнтами, які роблять негативні відгуки на сайті Мінфіну. Я не зобов"язана була запитувати у вас чи у інших працівників цього банку яким способом мені поповнювати картковий рахунок, адже це моє право вибору. А вам я раджу зайнятися кориснішою справою, аніж тим, що ви зараз робите, вступаючи в якісь нікому непотрібні розмови з різними клієнтами, які пишуть відгуки.
- +
- +15
-
- Qwerty1999
- 28 ноября 2025, 16:05
- #
Кожен витрачає свій час на свій розсуд.
- +
- 0
-
- 1financier
- 1 декабря 2025, 23:23
- #
А можна питання, раз розмова зайшла до того, що хтось когось найняв — чому у вашому профілі пишеться, що ви чоловік, а пишите і відповідаєте від лиця жінки?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||