Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приховування інформації та нульова клієнторієнтованість

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vitalii15 16 ноября 2025, 3:24
Перед оплатою з кредитки у відділенні НП зателефонував до менеджера і уточнив як провести оплату щоб банк це розцінив саме як покупку, а не зняття коштів готівкою з картки. В цій же розмові уточнив тривалість пільгового періоду на повернення коштів, де мені було повідомлено, що я маю 2 місяці на повернення коштів. По проходженню одного місяця я перевіряв в додатку стан справ по картці, де вже частково закрив позику, і там ніякої інформації про необхідність оплати не було, тобто видно ліміт і видно використану суму і все. Ну і тут на 35й день приходить повідомлення в Вайбер, що мені нараховані відсотки і зʼявляється мінімальний платіж. Зателефонувавши на гарячу лінію витратив 50+хв на переливання повітря з однієї пустої посудини в іншу. Мені розповідали і про Приват і про якісь білінги і про те що не два місяці, а до 62 днів і, відповідно, 35 днів це ж ДО 62 днів значить так може бути. Але відповідь на основне питання — чому я не мав інформації про те, що маю сплатити певну суму до якоїсь дати?! Мене взагалі здивувала: «Ви отримували повідомлення за місяць». Повідомлення у Вайбер за місяць і все, при наявності основного засобу комунікації — додатка? Де інформації 0, зате різне сміття про акції, в додатку шлють щотижня. Тоді вже питання чому не листом на Укрпошту, тут взагалі карт-бланш — менеджери можуть потім розповідати, що в нашій державі не отримані листи прирівнюються до отриманих.
Залишив скаргу з вимогою розглянути на протязі тижня і проінформувати про результат розгляду за номером телефону. Пішов третій тиждень… Так, є закон, а є клієнторієнтованість.

Комментарии - 1

+
0
Svirydenkoav
Svirydenkoav
16 ноября 2025, 10:11
#
Спробуйте закрити цей кредит і користуватися кредитними продуктами від інших банків — Монобанк чи Приват. Якщо є можливість — переведіть ваші виплати на вказані вище банків і просто не користуйтесь Ощадбанк.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Приховування інформації та нульова клієнторієнтованість