Таке може бути тільки в Ощаді
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Виявляється якось не так мене сфотографували у відділенні при оформлені із-за чого заявку повернули на доопрацювання.
З відділення подзвонили попросили ще раз прийти сфотографуватись з паспортом.
Через пів години після того як сфотографували, передзвонили з банку запитали про роботу і доходи, а ще через 10 хвилин на картку встановили не малий кредитний ліміт та ліміт на розстрочку, про що прийшло сповіщення у вайбер.
Тож виявляється Ощад не так довго розглядає заявки, а проблема була з веб камерою у відділенні на яку мене фотографували.
З відділення подзвонили попросили ще раз прийти сфотографуватись з паспортом.
Через пів години після того як сфотографували, передзвонили з банку запитали про роботу і доходи, а ще через 10 хвилин на картку встановили не малий кредитний ліміт та ліміт на розстрочку, про що прийшло сповіщення у вайбер.
Тож виявляється Ощад не так довго розглядає заявки, а проблема була з веб камерою у відділенні на яку мене фотографували.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 10.9 | 11.8 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Але в застосунку коли натискаєш на оформлення кредитної картки перекидає на сайт. В контакт центрі кажуть онлайн можна оформити тільки для нових клієнтів які ще не були зареєстровані в застосунку.
Це ж якийсь абсурд. Тобто новим про яких вони нічого не знають можна оформити онлайн, а існуючим, ідентифікованим клієнтам оформити можна тільки через відділення. Дуже дивна логіка.
Зайшов у відділення, подали заявку, видали пластикову картку. Вже 4 день на картці 0, і ніякого повідомлення від банку. Запитав в контакт центрі чи вже прийнято рішення, кажуть ми не знаємо, термінів розгляду в нас немає, про рішення банк сповістить через смс.
Я думаю, що зараз рішення про іпотеку приймається швидше ніж про кредитний ліміт на картку в Ощаді.